DEVELOPER DIGEST – CZĘŚĆ 1
Witamy w kolejnym odcinku Developer Digest. w tym artykule znajdziecie odpowiedzi na pytania zebrane z całego forum, zapraszamy do czytania!
Gram głównie w PvE, widzę że większość graczy nie wykonuje drugorzędnych celów. Planujecie jakoś na to wpłynąć?
Planujemy kilka zmian w systemie nagradzania, zmiany te będą powiązane właśnie z celami drugorzędnymi. Przykładowo, jeżeli ukończysz 1/5 tych zadań otrzymasz tylko 1/5 korzyści płynących z wykonania wszystkich zadań. System ten będzie miał wpływ na całą drużynę. Planujemy również zwiększyć ilość bonusów za cele drugorzędne, przykładowo więcej czasu na wykonanie misji. Pojawią się również różne cele drugorzędne w jednej misji, tak aby nie była zbyt nudna.
Jestem niezadowolony z tego że inni gracze „kradną” pojazdy którym pozostało mało życia. Jest to szczególnie frustrujące przy codziennych wyzwaniach.
Planujemy wprowadzić wyzwania opierające się również o asysty.
Jesteście zadowoleni ze zmian w przeładowaniu które wprowadziliście w aktualizacji 0.15?
Planujemy kilka zmian powiązanych z balansem, zmiana czasów przeładowania wypadłą dość pozytywnie (patrząc na rozgrywkę), ludzie są w stanie przeżyć odrobinę dłużej.
Macie jakieś plany dodania dźwięków ostrzeżenia przed nadlatującym PPK? Przykładowo pikanie, im bliżej jest rakieta tym pikanie staje się szybsze.
Całkiem dobry pomysł, dodamy go do listy.
Czy dodacie nowe tryby PvP – takie jak obrona, szturm z przykładowo systemem odrodzenia?
Coś takiego jest planowane, więcej informacji niebawem.
Czy obrażenia po podświetleniu będą dodane do ekranu pobitewnego?
To dobry pomysł! Dodamy te statystyki w przyszłości.
Chciałbym zaproponować zwiększenie przychodów!
Nowy system insygni pozwoli zwiększyć dochody. Więcej informacji niebawem
Co dalej ze słabymi czołgami podstawowymi?
Planujemy pewne przeróbki opancerzenia tych pojazdów (od poziom 7 wzwyż). Poza tym jednym z pomysłów jest poprawienie MM
Czy system załogi zostanie przerobiony?
Tak, dalej jest to planowane
Co z pancerzem Merkawy? Boki tego pojazdu są dalej bardzo słabo opancerzone.
Ten pojazd nigdy nie miał zbyt dobrego pancerza na bokach, po wzmocnieniu przodu powinien wytrzymać trochę więcej. Dla pojazdów tego samego poziomu większość dolnej płyty powinna świecić się na żółto (gdzieniegdzie zielono)
Pakiety ze wzmocnieniami powinny być dostępne w stałej sprzedaży!
Obecnie rozważamy ich wprowadzenie, ale obecnie nie zapadła żadna decyzja. Damy znać gdy zapadnie jakaś decyzja
Mój wskaźnik penetracji święci się na zielono, ale pocisk nie przebija celu. Co się dzieje?
W Armored Warfare wskaźnik jest dynamiczny, pokazuje obecne szanse na penetrację biorąc pod uwagę odległość oraz kąt, dlatego jeżeli cel poruszy się zanim pocisk doleci może zdarzyć się brak penetracji.
Pojawi się więcej flag?
Pracujemy nad tym. Pojawiły się małe problemy, ale zostały już rozwiązane i możemy ruszyć z kopyta.
Na dziś to tyle, do zobaczenia w kolejnym odcinku!