Zbiorcza odpowiedź developerów na nasze utyskiwania…
Ostatnia wypowiedź jednego z developerów na temat „Dlaczemu nie mówimy Wam co będzie w grze?”.
Ponieważ ciągle pada zarzut, że deweloperzy często dają sprzeczne odpowiedzi na jedno pytanie, nasz rozmówca odpowiedział:
„Cóż, jeśli deweloperzy mają różne pozycje w firmie, będą dawać różne odpowiedzi. Jeżeli nie ma konkretnych wytycznych ustalonych przez Wargaming (często odpowiedź na niektóre z pytań może skutkować soczystym kopem w tyłek od szefostwa…). Na szczęście, nie słyszałem o żadnych spotkaniach zespołu w temacie: „jak odpowiadać na forach”.
Gra jest skomplikowanym tworem i żaden z deweloperów nie wie o niej wszystkiego. Generalnie nikt. Wszyscy jesteśmy ludźmi, a przecież każdy z nas ma swoją własną opinię na temat pewnych spraw. Weźmy przypadek szczególny: co powoduje, że bitwy zdarzają się długie, nawet do końca maksymalnego czasu (20 min)? Jeśli zapytać ludzi, którzy są odpowiedzialni za tryby gry i mapy, ich wiedza będzie koncentrować się na tym, co jest na mapie, w jakim trybie się gra i gdzie pływają okręty. Jeśli zapytać ludzi odpowiedzialnych za linie okrętów, odpowiedzą ze swojego punktu widzenia (pancerniki są nieco za duże, działa są nieco za słabe, gracze strzelają na siebie zbyt długo, nie powodując zatopień). W celu opracowania precyzyjnych odpowiedzi, trzeba poświęcić dużo czasu na analizowanie wszystkich danych. I znowu, w celu przeprowadzenia analizy, musimy zrozumieć, na co trzeba patrzeć. Jest to problem mapy lub problem zrównoważenia zawodników pod kontem ich umiejętności. na przykład.”
Są też inne niewiadome:
– „Jaki procent graczy używa modów?”
– „Czy wiek zawodników biorących udział w walkach zespołu ma wpływ na ich styl gry?”
– „Po ilu kolejnych porażkach zrobić gracze wyłączą grę?”
Możemy zadać sobie dziesiątki pytań, takich jak te. Analizy są konieczne, aby odpowiedzieć na te pytania, dyrektor działu musi zrozumieć, które z tych niewiadomych wziąć pod uwagę, żeby podejmować dobre decyzje dotyczące rozgrywki. ”
Gracz pyta: „Dlaczego to taki problem, aby powiedzieć nam, co zmieni sie w grze w następnych sześciu miesiącach? Na przykład, można po prostu powiedzieć, że „będziemy dodawać efekty pogodowe” i wszyscy będą szczęśliwi… „
Mamy też swoistą Bombę Touringa: „Czy jest lepszym dla deweloperów powiedzieć o czymś, co nie może zostać ostatecznie wdrożone? Jeśli chodzi o efekty pogodowe, to były w rozwoju przez długi czas. Teraz jest jasne, możemy podać to do publicznej wiadomości. Nawiasem mówiąc, we wszystkich badaniach, gdzie prosimy graczy o pomoc i chcemy poprawić mapy, najbardziej wyczekiwaną funkcja jest „dodawanie efektów pogodowych”. Cóż, twórcy wiedzą, że to, co przyczyni się do poprawy map jest wpływ pogody na rozgrywkę. Zamiast, powiedzmy, stada mew latających nad głową i piszczących w uchu.
Krótko mówiąc, deweloperzy będą nienawidzili takich sytuacji, bo potem pada hasło, że „nie dotrzymują obietnic”.
Także teraz wiecie Kochani, dlaczego jest tak mało przecieków z WG 😉 Jak tylko będziemy wiedzieć coś więcej – u nas przeczytacie to pierwsi!
Ahoy!
cyt
„Są też inne niewiadome:
– „Jaki procent podstawy gracz używa modów?”
– „Czy wiek zawodników biorących udział w walkach zespołu różnią się od lat baza graczy w ogóle?”
– „Po ilu kolejnych porażek zrobić gracze zakończyć grę?”
MOże z tłumacza google przynajmniej byś przepisał na polski a nie leniwe kopiuj, wklej.
Redagowane w nocy było i kolega miał rozchwiania 😉