Q&A Blitz: Klany i mapy
Klany:
1. Czy zamierzacie wprowadzić coś w stylu budżetu klanu?
By wprowadzić tego typu funkcję, musimy najpierw wprowadzić tryb, który da możliwość by zarządzać budżetem, a to jest zupełnie inna sprawa.
2. Kiedy możemy się spodziewać bitew klanowych i czy pracujecie nad tą opcją?
Pracujemy nad tym od momentu, gdy zdecydowaliśmy o wprowadzeniu klanów do gry. Obecnie największym wyzwaniem dla nas jest zebranie mobilnych użytkowników do rozegrania standardowej gry. Najnowsza aktualizacja nie wprowadza bitew klanowych, ale pozwala określić mocniejszy klan.
3. Wyszukiwanie klanów obecnie jest dość niewygodne. Kiedy naciśniesz przycisk i otrzymasz listę klanów, nie masz możliwości ich filtrowania. Czy zamierzacie wprowadzić wygodniejszy tryb wyszukiwania wprowadzający filtr statystyk i wymagań gracza (np.: wyszukiwania wg wygranych, uszkodzeń, aktywności czy poziomu pojazdu)?
Gdy wejdziecie do ekranu wyszukiwania klanów, możecie przejrzeć otwarte klany (które pokazują kryteria dotyczące obserwowania ich lub dołączania do nich). Zgodnie z naszymi statystykami w większości przypadków wymagania klanowe są adekwatne, a gracze szukający klanu przeważnie je spełniają. Jednakże filtr wyszukiwania jest z pewnością świetną wiadomością, ale aktualnie występują techniczne problemy, by go wprowadzić.
4. Czy wprowadzicie Mapę Globalną?
Pracujemy nad różnymi opcjami interakcji klanowych, a Mapa Globalna, szczerze mówiąc, nie jest najpopularniejszą z nich.
Mapy:
1. Czy pojawią się mapy typu Prochorowka z World of Tanks?
Nie w najbliższej przyszłości.
2. Czemu zawsze zmieniacie istniejące mapy? Czy nie lepiej byłoby tworzyć nowe?
Stare mapy są zbyt proste i za małe.
3. Czy zwiększycie stare mapy, a jeśli tak, to kiedy?
Tak, zamierzamy to zrobić. Następne w kolejności są Kopalnie oraz Copperfield.
4. Czy stworzycie mapy nocne?
Eksperymentujemy z nimi.
5. Czy oznaczycie współrzędne/kwadraty na mapie?
Planujemy to zrobić.
6. Czy zamierzacie zlikwidować skupianie się czołgów (mam na myśli tak zwaną „pięść pancerną”) na nowych mapach?
Oczywiście pracujemy nad tym problemem nawet na zaktualizowanych wersjach starych map. Staramy się również unikać tego błędu podczas tworzenia nowych map.