Przegląd testu publicznego aktualizacji 1.9, cz. 2

Standardowo, transkrypcja wczorajszego filmiku:

Aktualizacja 1.9 dla World of Tanks pojawi się za kilka tygodni, ale można już wypróbować ją w teście publicznym, aby zobaczyć, jakie są nowości.

Więcej wytrzymałości dla pojazdów niskich poziomów. Nowa, przejrzysta forma drzewek technologicznych i pojazdy dla kolekcjonerów. Przejdźmy do szczegółów!

Społeczność graczy zareagowała pozytywnie na pomysł zwiększenia puli PW dla pojazdów od I do VI poziomu. Ich odzew jest zgodny z oryginalnym założeniem twórców: punkty wytrzymałości to ważny aspekt przeżywalności pojazdu.

Na tej zmianie skorzystają przede wszystkim początkujący. Dzięki niej zyskają więcej czasu na zrozumienie podstaw, a ich błędy nie będą tak kosztowne.

Po aktualizacji wzrost wytrzymałości między poziomami będzie bardziej przejrzysty i jednolity, a nie gwałtowny, tak jak wcześniej.

W związku z tymi zmianami zwiększy się też zapas amunicji w niektórych czołgach. W teście publicznym można już zobaczyć wpływ tych zmian na przebieg bitwy.

Kolejną od razu widoczną zmianą jest przebudowa drzewek technologicznych pojazdów.

Od wielu lat systematycznie wprowadzamy do gry nowe czołgi. Z czasem drzewka stały się bardzo skomplikowane. Dzięki nowej aktualizacji wyglądają przejrzyście i są bardziej praktyczne.

Teraz środkową linię drzewka każdego kraju zajmują czołgi ciężkie, ponieważ najłatwiej je opanować. Od tej linii odchodzą gałęzie czołgów średnich i niszczycieli czołgów. Artyleria trafiła na górę, a czołgi lekkie na sam dół. Wszystkie pojazdy premium znajdują się w osobnej sekcji, która poszerza się, gdy najedziecie na nią kursorem.

Pojazdy sekcji zostały podzielone według poziomów. Niektóre czołgi zmieniły typ lub poziom, aby otrzymać bardziej optymalny układ pojazdów Dotyczy to tylko kilku pojazdów: zmiany dotknęły niektóre brytyjskie, radzieckie i niemieckie pojazdy oraz 2 amerykańskie i japońskie czołgi.

Pojawiły się też nowe pojazdy, po jednym w gałęzi ZSRR, Wielkiej Brytanii i USA. Czy to nie dobry powód, by wziąć udział w teście publicznym?

Gdy patrzymy na nowe drzewka, do głowy przychodzi nam jedno pytanie: co się stało z innymi czołgami? Nie zniknęły.

Usunęliśmy 92 pojazdy od I do X poziomu z drzewek technologicznych, ale nie z gry. Otrzymały one zaszczytny status pojazdów kolekcjonerskich. Teraz łatwiej będzie dostać się do pożądanych pojazdów X poziomu, ponieważ po drodze znajdziecie tylko kilka gorszych maszyn.

Są dwa sposoby, aby odszukać wszystkie pojazdy kolekcjonerskie. Można przejść z garażu do sklepu i wybrać odpowiednią zakładkę albo przejść na stronę pojazdu kolekcjonerskiego z tego samego kraju prosto z ekranu badań.

Wszystkie te maszyny będą dostępne za kredyty. Aby kupić jeden z nich, wystarczy tylko odkryć jeden pojazd z tego samego kraju i poziomu.

Pojazdy kolekcjonerskie nie różnią się od tych zwykłych. Na przykład po ich zakupie wciąż trzeba będzie odkryć i kupić ich moduły, aby osiągnęły pełną efektywność. Mają one jednak pewną zaletę: nie będzie to wymagać wydatku doświadczenia i łatwiej będzie osiągnąć status pojazdu elitarnego. To dobre wieści dla początkujących i zaprawionych graczy.

Dla pojazdów przeniesionych do zakładki „Pojazdów Kolekcjonerskich” przewidziano rekompensatę.

Jest wiele niuansów, ale wszystkie są połączone jedną zasadą: gracze nie stracą nic. Więcej o mechanice kompensacji można dowiedzieć się na teście publicznym, a wszystkie szczegóły można poznać w dedykowanym artykule na portalu.

Pojazdy kolekcjonerskie sprawią, że drzewka wielu krajów staną się bardziej przejrzyste. Jednocześnie wciąż będzie można budować wielką kolekcję czołgów w garażu i zdobywać za nie stopnie honorowe.

Weźcie udział w teście publicznym aktualizacji 1.9 i podzielcie się swoją opinią na temat nowości w World of Tanks.

Powodzenia na polu bitwy!

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

24 komentarze

  1. Pro gamer pisze:

    Powinien być bo przecież nikt nic nie straci

  2. Anonim pisze:

    to przecież logiczne, że linia dwulufowych IS wychodzi od kv4…

  3. fikoberry pisze:

    @Majkel, zgadzam się z Tobą w 100%. Twierdzenie WG, że tak trudno było ogarnąć drzewka na niskich tierach i nowi gracze się gubili jest po prostu absurdalne. Powodowało natomiast konieczność rozegrania tych kilkuset bitew zanim się doszło o 6-7 tieru, teraz gracze, którzy nie mają żadnego pojęcia o mapach, mechanice gry i ogólnie rozgrywce, będą mogli osiągnąć te wymarzone wysokie tiery znacznie szybciej. I tylko o to chodzi WG, a nie o cokolwiek innego. I nie mam żadnych wątpliwości, że to droga do jeszcze większej ilości bitew 3 minutowych i wyników 15-1/2/3 . Pozdrawiam

    • Mały pisze:

      Postawcie się ze strony nowych graczy. WG chce przyciągać jak najwięcej nowych graczy co wiąże się z ułatwieniami w grindowaniu linii. To jedno z prostych rozwiązań zachęcających ludzi do wota, ponieważ nowy gracz nie będzie potrzebował miesiąca by dojść do upragnionego czołgu tak jak to było dawniej, co raczej go nie powinno zniechęcić do wota.

      Minus tego taki, że ucierpi rozgrywka.

  4. Rzepa pisze:

    czemu na screenie na miejscu T-10 jest T-103?

  5. colraginis pisze:

    Słowa klucze ” łatwiej będzie można dostać się do wymarzonych pojazdow X poziomu”. Czyli na x tierach pojawi się jeszcze więcej mistrzów jednego strzału. Wszyscy czekaliśmy na uproszczenie drzewek. Były takie skomplikowane☺ O zmianach dzialania amunicji zwykłej i goldowej cisza. Logiczne. Pzdr

  6. Anonim pisze:

    Czy świąteczny kupon -30% na t-62 będzie dalej aktywny po zmianach?

  7. Ziolek pisze:

    Czołgi kolekcjonerskie działają jak specjalne? Czy potrzebują wyszkolonej załogi?

    • Anonim pisze:

      Jak zwykle czołgi

    • JasioF pisze:

      niestety trzeba przeszkolić na nie. Jedyne co tutaj zmienili, to nie trzeba ich ekspić, choć same jak takie też są stokowe i lepsze moduły do nich trzeba wyekspić. Po prostu teraz jest mniej pojazdów, łatwiej dojść do tierów 6 i wyżej. IMHO – na plus dla nowych graczy, dla reszty nic się nie zmienia.

  8. Wektor pisze:

    Mam nadzieję że kv1s zostanie przystosowany jak większość czołgów którym zmieniono poziom by walczyć na nowym tierze jeżeli wg zostawi kv1s tak jak był to on na 6 tierach będzie rozstrzeliwany a jeszcze nie daj Boże będzie losowanie na 8 to 1 strzał od skorpiona g i już nie będzie go na planszy

  9. Janusz biznesu pisze:

    Chcieli wyrobić graczy na poziomy 6,7,8,9 i 10.
    Pewnie za dużo graczy siedziało na niskich tierach.

  10. Majkel pisze:

    Kretynizm… Jestem ogromnie ciekaw, co tak naprawdę skłoniło ich to usunięcia tyłu fajnych czołgów, bo idę o rękę, że nie problem początkujących graczy z ogarnięciem drzewka. Jest tak dużo innych problemów z grą, zarówno ze stricte gameplayem jak i częścią techniczną (parametry czołgów, statystyki), że kopanie w udoskonalanych przez ileś lat drzewkach wydaje się wprost nieporozumieniem. Jestem typem głupiego kolekcjonera, który z prawie każdego maratonu cieszy się jak dziecko, ale nie potrafię sobie wyobrazić ile faktycznie osób zwróci uwagę na „wyjątkowość” tych kolekcjonerskich czołgów. Szkoda, bo WoT właśnie kiedyś słynął z ciekawych urozmaiceń, unikalnych cech dla nacji czy klas pojazdów. Dzisiaj wiele rzeczy stało się w grze po prostu uniwersalnych…

    • Swój chłop pisze:

      Przecież te czołgi dalej będą dostępne i będziesz mógł je zbadać.

    • iBlackLagoon pisze:

      Typowy napinacz co nic nie wie. „udoskonalanych przez ileś lat drzewkach” najgłupszy teks jaki słyszałam. Teraz jest bardziej przejrzyste i logiczne (wiem dla ciebie to trudne słowo) ustawienie drzewek czyli brak chaosu. Nie raz można znaleźć graczy co mają 10-40k bitew na niskich tierach (I-III). Nikt tego nie kontroluje, bo to nie jest zakazane. Powinno się dostawać brak możliwości zrobienia jakieś misji na ewentach. Czyli wszystkie ewenty od T.IV.

      • Majkel pisze:

        Napinacz, co nic nie wie… Napisałem swoją własną opinię, jako gracz od 2014 roku, który ma już z grubsza pewien punkt odniesienia do tego, co przez 6-7 lat gry zaobserwował.
        Jedyną osobą poza trollami na tym serwisie jesteś ty i nazwę cię frustratem, który poza stertą obelg i nonsensownych komentarzy nie ma do wniesienia nic merytorycznego. Bo nawet używasz swojego argumentu o drzewkach zupełnie bez odniesienia się do (jako takiej, ale może i sensownej) racji. Gdzie chaos? Gdzie w bardzo czytelnym interfejsie wota chaos? Możliwość przejsc z różnych drzewek i ominięcie kawałków linii zawsze było na plus.
        Zluzuj majty, bo jako jedyna Ty tutaj masz problemy z bezpodstawną krytyką.

      • Anonim pisze:

        Jedyny minus dla WG że ktoś ma 20k bitew na kółkach to ten że nie wychodzi na minus z kredytami i nie kupuje premek. Tekst roku – mniej słabych czołgów po likwidacji drzewek. Hetzer słaby? T57 słabe? OIexp słabe? Likwiduje się czołgi dobre żeby iść wyżej i wyżej. Mam 4 dychy i 1×9 i dużo 8. Gram teraz max 6 tier. Mam dość już kolowcow i czołgów na ful goldzie.

      • Anonim pisze:

        @iBlackLagoon
        Gratuluje w końcu zostałeś zauważony przez kogoś xd
        w końcu ktoś zwrócił uwagę na twoje ch*jowe baity, congrats !

    • JasioF pisze:

      @Majkel ale wcale nie usunięto ich – cały czas można je kupić i nimi zagrać, jak ktoś takie lubi. Po prostu skrócili drogę do wyższych tierów – nie trzeba tyle grać na niższych tierach.

Pozostaw odpowiedź JasioF Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.