Czego brakuje mi w WoWS?

Kochane Rykoszetki, Drodzy Rykoszeciarze!

 

Powiedzcie w komentarzach, czego Wam najbardziej brakowało, jako nowym graczom? Co zmienili byście, lub dodali, żeby ułatwić i uprzyjemnić poznawanie gry nowym graczom? Piszcie, czekamy!

Lex

Były żołnierz, fascynat broni palnej, marynista, historyk (Barula twierdzi, że "histeryk" ;) ), rekonstruktor historyczny. W redakcji wprowadzam totalny chaos i zamieszanie (Lex, gdzie te recenzje??!!), i notorycznie wkurzam kolegów - redaktorów.

29 komentarzy

  1. DDD pisze:

    MOŻLIWOŚĆ WYBORU NA LOTNI GRANIA NP. SAMYMI TB`S LUB DB`S PRZEZ CO REZYGNUJEMY Z INNYCH. BIORĘ SAMOLOTY TORPEDOWE WYMIATAM LICZBĘ. PRZYPUŚĆMY ZE HANGAR MIEŚCI MAX 100 SAMOLOTÓW BIORĘ 90 TBS I 10 SAMOLOTÓW SZTURMOWYCH . GRA NIE POTRZEBNIE NARZUCAM Z GÓRY SWOJE USTAWIENIA.
    2 WPROWADZENIE UNIKALNYCH DOWÓDCÓW NA LOTNIE KTÓRE COŚ DADZĄ. NP WIĘKSZE USZKODZENIA TORPED LUB WIĘKSZA SZANSE NA PODPALENIE.

  2. początkujący pisze:

    1. zlikwidować KARĘ za brak uczestnictwa w rozgrywce (niesportowe zachowanie) – jeżeli ktoś nie „popłynął” tkwi w miejscu to ma problem techniczny zewnętrzny, jak i wycofać absurd ktoś mnie uszkodzi w trakcie rozgrywki a i tak mam „potrącone”,
    2. rozgrywki przy blasku księżyca – na światła,
    3. ujednolicić skróty klawiszowe ( naprawka ),
    4. zmniejszyć w rozgrywce z botami ich ilość max 3 szt,
    5. wprowadzić realne „falowanie” okrętu podczas rozgrywki, więcej deszczu, śniegu, oślepiającego słońca,
    6. wyżej premiować trafienia w „większego” jak i jego zatopienie,
    7. OBOWIĄZKOWE ocenianie po rozgrywce ( min. dwie oceny musisz dodać ) i rozszerzenie pozycji do wyboru o „Kamper”,
    8. dobieranie do rozgrywki wg wskaźników doświadczenia,
    9. wprowadzić bitwy Trzech na Trzech na mniejszych mapach ( tego samego Tieru np: DDT5 vs DDT5, itd. ) NIE jako Klanowe, gdzie trzeba będzie grać bez „czajnikowania”

  3. iBlackLagon pisze:

    Mnie brakuje PvE tylko dla zwykłych graczy, klany powinny mieć zakaz grania w tryb PvE, bo po co im skoro są w klanie i mogą współpracować w trybie PvP

  4. ds pisze:

    mnie brakuje większych bitew tak po 30 na stronę, realistycznej pogody, jakiś scenariuszy do wykonania podczas bitwy, więcej klas okrętów stawiacze min, fregaty itp, no i żeby w końcu zrobili realistyczną zabudowę na wyspach ( chodzi o jej rozmiar), bo na razie jak okręty przepływające koło wysp wyglądają jak modele w innej skali niż dekoracje

  5. Radosław Wiśniewski pisze:

    a co gdyby tak stworzyć tryb rozgrywki nocnej?

  6. Jerzaq pisze:

    dopiero zaczynam grać ale faktycznie brak dynamiki wody celowanie jest zbyt proste i nudne kołyszący się statek na falach dodałby realistyki
    Po założeniu konta na wows w stoczni mam na starcie jakieś statki 4 i 6 tieru … bladego pojęcia nie mam czy to premki czy wypożyczone – odrębna kolorystka prem statków była by na miejscu . Gram już kilka lat we wot ale tu na starcie wszystko jest trochę zawiłe ( mało zrozumiały interfejs) . Uproszczenie Interfejsu drzewek , opcji modułów jak i innych dodatków była by bardziej czytelna dla początkującego. Być może kiepsko to ogarniam ponieważ przyzwyczajony jestem do Wota . Ogólnie za mało podpowiedzi dla nowego gracza przydałby się samouczek prowadzący cię za rękę po stoczni . Oczywiście Wows odpycha ze względów estetycznych naprawdę jest plastikowy a grafika przedpotopowa za mało Fizyki statek vs otoczenie . Warunki pogodowe pomijam ( zbyt duże obciążenie dla PC) .Tryb bitwy gracze vs boty fajna sprawa można poćwiczyć i pouczyć się gry taktycznej .To moje pierwsze spostrzeżenia po wejściu na WoWs . PS. Tryb walki pVe przydałby się na Wocie

  7. Terpa pisze:

    Więcej fikcyjnych OP ruskich okrętów.
    Wprowadzić ruskie lotniskowce, które (zdziwienie) też będą OP.

    Gra była świetna gdzieś do wprowadzenia wersji 8.0.
    Pierwszym problemem było wprowadzenie Stalingrad’u – na początku mieli go tylko najlepsi gracze ale z czasem zrobiło się go dużo za dużo. Czyli tradycyjny problem WG z balansem.
    Rework lotniskowców to porażka. Skończyło się zmarginalizowaniem tej klasy i przy okazji eliminacją DD’ków bo teraz są od razu spotowane i giną. Teraz już tylko masochiści grają tą klasą – a była kiedyś jedną z fajniejszych do grania.

    Okręty podwodne to porażka, ich nigdy nie powinno być w tej grze. Poza tym granie nimi jest strasznie nudne.

  8. robertunio pisze:

    Jak widać jest spora grupa osób które grają w obie gry i WG postanowiło ich kroić podwójnie za konta premium.

  9. michalspr pisze:

    Rykoszet: pyta się ludzi jak pomóc nowym graczom
    Wyjadacze WoWSa:
    Dodać okręty podwodne

  10. hm pisze:

    Brakuje limitu na tworzenie „powercreepowych” plutonów, np. 3xLyon, 3xStalingrad, 3xShima. To nie jest gwarancja wygranej, ale nie jest fair, nawet pod względem czystego HP, jeżeli 3 Staliny mają z drugiej strony Zao, Minotaura i Des Moin. Wystarczyła by np. reguła tylko 1 statek danej klasy w plutonie.

    Brakuje nagradzania za spota. To szczególnie rola DD, które i tak mają dość przerąbane przy wszechobecności CV i radarów. Agresywna gra DD nie opłaca się.

    Brakuje reguły gwarantującej wyższy dmg dla wysokokalibrowych pocisków AP, np. powyżej 350mm na bardzo krótkich dystansach np. <5 km. To powoduje absurdy, że Smolensk otrzymuje śmieszne uszkodzenia dostając point blank 12 pocisków z GK bez cytadeli, chociaż "w realu" zmiotłaby go sama energia kinetyczna.

    Brakuje uczciwego systemu przyznawania gwiazdek w rankedach. Można być botem albo totalnym kamperem, dostać 300 exp i gwiazdkę w zwycięskiej drużynie podczas gdy drugi pod względem expa w przegranej gwiazdkę traci nawet jak zrobi 1300 exp.

  11. Maraskin pisze:

    Mi brakuje pennetracji dla pocisków pp. Oraz wyższej fali na morzu. Gra jest płaska w dwóch płaszczyznach. Dwuwymiarową. Szkoda ze nie ma sztormu z prawdziwego zdarzenia z blyskawicami. No i denerwuje overpenetration dla niszczycieli. Powinni im zmniejszyć hp albo dać wyższe obrażenia, bo jak wytłumaczyć 3 trafienia z działa 380mm które zadają 3 tys obrażeń? A powinny spokojnie zatopić okręt.

  12. Hunter1313 pisze:

    Dynamiki rozgrywki oraz wypomnianych okrętów podwodnych. Również jestem za wprowadzeniem trybu obrony lub ataku na konwój statków transportowych to mogłoby być ciekawe.

  13. Wow pisze:

    Brakuje balansu. Co ja mam zrobic tirpitzem na 10 tierze lub lotniskiem 8 tierem na 10.. nawet doleciec nie moge do okretow by storpedowac…

    • hm pisze:

      Co masz zrobić Tirpitzem ?
      Np. sprzedać dev strika Minotaurowi albo Zao
      Ewentualnie zraszować Montanę, zasypać ją sekondarkami do 11 km a potem storpedować.

      • Wow pisze:

        Tak, a w międzyczasie Montana nawala mnie w superstruktury 12 dzialami niszczac moje „sekandarki” i zanim dopłynę do niej na odległość torpedowania to jestem już kilem do góry

  14. ss pisze:

    Arty, brakowało arty która ogłusza i nie daje grać całą bitwę.

  15. tankista4 pisze:

    Ale konto premium wspólne nadal można kupić. Wystarczy zrobić to przez sklep WOWP.

  16. michalspr pisze:

    Jako nowemu graczowi brakuje mi:
    Wytłumaczenia co się dzieje w bitwę (mam wrażenie że wszyscy kampią albo grają bardzo asekuracyjnie)
    2 różnic między pociskami na niskich tierch (grałem do tier 5). Tierów wyższych można przebić wogule a tiery róne bądź niższe zawsze overpenatrowałem z ap podczas gdy z he czasami nawet trafiałem w cytadelę

  17. Łodzianin pisze:

    wspłódzielenie kont

  18. Anonim pisze:

    gdyby WG przywróciło współdzielenie kont, byłoby świetnie

  19. Mb pisze:

    Okręty podwodne. Tryb obrony/ataku na konwój statków transportowych. To tak na szybko.

  20. Asd pisze:

    Przede wszystkim brak okrętów podwodnych, które ciągle się opóźniają. Kolejna sprawa to myślę że powinno być więcej pve, inna regulacja kamery z dużym zoomem, widoczna załoga na okrętach, efekty prądów morskich, dużych sztormów, nocy czarnej jak **** nietoperza. Ogólnie – więcej immersji, gra jak dla mnie wygląda plastikowo. Gdzie woda spływająca po pokładzie? Powinien być też tryb automatyczny, albo planowania trasy- żeby było czuć że mamy załogę która wykonuje polecenia, a my się możemy skupić na planowaniu, celowaniu itd. ogólnie- nie przyciągnęło mnie na długo

  21. Floki pisze:

    Może nie jestem nowym graczem, ale brakuje mi współdzielenia konta premium z wot.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.