Wersja 1.8: nowy wskaźnik kierunku ognia

W aktualizacji 1.8 dodano wizualny wskaźnik uszkodzeń od sojuszników.

Niezależnie od tego, czy ustawienie to będzie włączone czy nie, zostanie odtworzony specjalny dźwięk trafienia a następnie wyświetli się informacja o braku przebicia.

Ten parametr będzie miał zastosowanie tylko do trybów, w których nie ma sojuszniczego ognia.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

37 komentarzy

  1. Griszmak0001 pisze:

    To jest gra ludzie ! Nie każdy może cały czas wygrywać ! Jak widzicie np.: jedna przegrana, druga wygrana i tak cyklicznie przez cały czas ?! No sorki Panowie i Panie ale to by się znudził szybko, a poza tym gdybyś wiedział że w tej bitwie masz przegrać bo nadchodzi ten moment to zapewne byś starał się zrobić jak najwięcej,(no bo staty mi spadną) albo zwyczajnie wyszedł przed czasem. Jeśli chcecie mieć Winrate 50% to logiczne że tyle samo wdupicie albo tyle samo przegracie jeśli ciśniesz jak oszalały no to sorry ale gra wrzuca Cię na mniejsze szanse wygranej, żeby inni mieli szansę wygrać ot dlatego w twojej drużynie trafiają się same pomidory. Problem w tym ze smarkacze cisną mail-e i narzekają że to jest złe, a to nie tak itp. Sami sobie robicie źle należy pamiętać że aby ktoś mógł wygrać to ktoś musi przegrać, a czym byłaby ta gra dla słabego gracza gdyby cały czas dostawał lanie. Właśnie o nich walczy WG bo jednak płacą i chcą grać, WoT jest darmową grą i jeśli jeden gracz nie płaci i robi rozp…ol na polu bitwy to jest dla inwestora gry pasożytem, zaś łajza która płaci jest utrzymaniem i o to cała walka.

  2. colraginis pisze:

    Generalnie, nie wierzę, by MM potrzebował 1 min na dobór tanķów wyłącznie w oparciu o ich poziom. Przy takiej ilości graczy dobór 30 pojazdów powinien przebiegać błyskawicznie. Losowanie, czasem dłużej niż 1 min, świadczy, wg mnie, iż pod uwagę brak są inne elementy o których WG nie chcę informować. WR? PR? Ale to tylko teoria spiskowa☺ Pzdr

    • Anonim pisze:

      Oczywiście że jest jeszcze jeden czynnik – klasy pojazdów, dobranie składów bez ogromnej przewagi jednej klasy i to tak, żeby obydwa teamy były w miarę podobne chwilę zajmuje

      • Anonim pisze:

        Hehehe a to dobre ale chyba nie wiesz co mówisz. Mało razy na 15 pojazdów jest np połowa TDków i gdzie tu twoje doposowanie żeby jedna klasa pojazdów nie miała przewagi.

    • Killer pisze:

      oczywistcie ze moze ci w 10 sekund znalezc bitwe tylko przygotuj sie na to ze w twojej druzynie beda same td’ki jeden med i moze arta a w przeciwnej beda 3 lt z 2 arty 7 medow i 3 td’ki czyli wlasciwie cofnelibysmy sie w czasie to czasow kiedy mm wrzucal jak lecialo byly szybko bitwy tylko nie zbalansowane wedlug poziomow i klas pojazdow a no i przede wszystkim to ze nawet jak mm moglby juz wrzucic do bitwy bo znalazl 30 graczy ktorzy maja np po 3 ht 6 mt 2 lt 1 spg i 3 td’ki to jeszcze szuka podobnych pojazdow zeby nie bylo ze wylosuje np conq na ob 277 mm szuka podobnych funkcji czolgow

  3. NewbieP pisze:

    Albo moje wszystkie topowe maszyny na środku i ogólnie uznawane za słabe, a u przeciwnika wymaksowane ruskotanki

  4. Anonim pisze:

    Pytanie z innej beczki, co z programem rekrutacyjnym który był planowany na koniec stycznia? czy ktoś z was znalazł jakieś info na ten temat?

  5. Anonim pisze:

    przez to jak stalem sobie grillem to jakis down z mojego teamu dostal spota (amx 50b) schowal sie za mnie i pzyjalem za niego duzo dmg, potem w niego walnalem (niestety bez dmg) a ten idiota mnie jeszcze wypychał do wody i prawie utonalem ale ucieklem na szczescie

  6. Anonim pisze:

    Na przegranej można zrobić więcej niż na wygranej pozdro

  7. Adam pisze:

    szkoda że już nie ma friendly fire bo niektórzy zasłużyli na bułe od lodówy za 1700. Odkąd wyłączyli ff gra jest dużo bardziej toksyczna, ****** trolle teraz bezkarnie wypychają pod przeciwnika, blokują albo wjeżdżają w celownik – specjalnie

    • Hmm pisze:

      Tak tak zabijanie arty na początku bitwy, Lt bo nie jedzie tam gdzie ty chcesz spota i gąskowanie bo zabierasz komuś dmg ahh… piękne czasy Prawda?

      • Gamer pisze:

        Albo czasem w zamieszaniu przypadkowe strzelenie w swojego gdy mierzysz w snajperskim i w momencie strzału sojusznik przejeżdża przed Tobą. I bany za wymierzenie sprawiedliwości.

  8. Zieytowany pisze:

    Ale 28 bitew przegranych na 6 wygranych to tez rmg???? Grane 4 godziny pod rząd …Nie wiedziałem ze dzisiaj nie umiem grać a wczoraj umiałem…. nikt mi nie powie ze to nie ustawiana gra….. mam za dużo srebra- niestety premkami nie pograsz……w plecy non stop….może bredzę ale ja to tak widzę niestety. Także mi ni mówcie ze to normalne…..

  9. Kikuj123 pisze:

    Szok. WG chyba nieco się zagalopowało z tymi zmianami. Bez sensu usuwanie nagród za osiągnięcia a zamiast tego marne misje dzienne. Teraz z kolei wskaźnik, który jest totalnie nieprzydatny, bo będzie działał tylko w takich bitwach, gdzie dmg od sojuszników się nie liczy.

    • Killer pisze:

      ja uwazam ze te dzienne misje moga okazac sie o wiele lepsze przynajmniej wiesz kiedy i ile ci wypadnie a nie jak z zaslugami ze jednego dnia mogles 2 razy dostac duza nagrode a czasami przez 3 dni 1 moze max 3 nagrody (ZWYKLE) dostaniesz

  10. zibi pisze:

    WOW same przydatne rzeczy dodaje WG do tej gry. Dobrze, że nie ruszają spier…. mm, rng, pocisków, ilości map.

    • Anonim pisze:

      Ja zaluje 1 rzeczy. Braku banow dla takich balwanow jak ty

    • iBlackLagoon pisze:

      Już od dawna są znaczniki, MM już dawno został naprawiony (wynik 15:0 to nie wina MM tylko RNG) przykład: 4×4 dziewiątki, a nie jak kiedyś 4×1 dziewiątkę. Albo jedyna ósemka na dziewiątkach.

      • Zibi pisze:

        Mi chodzi nie o tiery bo tu jest ok tylko o losowania w stylu moja drużyna cala czerwona i pomarańczowa a przeciwna zielona i żółta

        • GitArek pisze:

          To po czym twoim zdaniem powonni być losowani gracze? Po wn8? Ktoś kupi niebieskie konto z 25000 bitwami, bedzie grał na poziomie pomarańczy, to i tak przez kolejne 2500 bitew bedzie minimum mocny żółty. Po rwn8? Lepiej, ale będą osoby które rwn8 będzie różne na różmych klasach i pojazdach. Musiałby powstać kolejny wskaźnik przeznaczony tylko pod mm

        • Anonim pisze:

          Te kolorki to coś z XVM, więc nie jest to żadna statystyka gry i nie ma nic wspólnego z MM

          • Zibi pisze:

            Nie ma bo Ty tak twierdzisz? Nie wiem czy wiesz ale w wocie jest algorytm ktory powoduje zeby gracze mieli wr w granicach 50% przez co losuje ci gorszych graczy jesli za dużo wygrywasz problem w tym ze on za dużo losuje tych gorszych graczy i potem ludzie w tym i ja przegrywaja po 10 bitew pod rząd.

        • Killer pisze:

          najpierw musieliby stworzyc jakis specjalny system ktory rowno podzieli graczy np zieloni na zielonych itd bo ta ich „osobista punktacja” czy jak to sie nazywalo jest zle zrobiona poniewaz ja mozna bylo sobie nabijac na specjalnych trybach np turniejach druzynkach natarciach itd wcale nie trzeba grac mm i sie moze okazac ze gosc co byl boostowany i ma 8-9k osobistej to tak naprawde wedlug xvm jest poranczowym albo czerwonym

      • Mateuszppp pisze:

        Może i RNG, ale liczą się też umiejętności graczy , jak mam w 1 drużynie X-VII na X niebieskich-fioletowych graczy a przeciwnicy pomidory to co się dziwić …

      • Killer pisze:

        co ty mowisz ze niby 15:0 nie jest wina mm ? faktem jest ze duza role odgrywaja tutaj umiejetnosci graczy ale tez to jakie czolgi losuje bo np w jednej druzynie sa 4 X i z nich to „chief” ob 907 progetto i e3 a w przeciwnej np moze wcale nie byc wiezowca i w takiej sytuacji nie ma czolgu ktory jest wstanie zagrozic „cheif’owi” i w przeciwnej np sa czolgi takie jak e100 ob 140 tvp i ob 268 no to wiesz no sory co takie czolgi maja zrobic ? XDDD sa doslownie miazdzeni przez druzyne przeciwna

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.