Kalendarz adwentowy 2020: 🇬🇧 Turtle Mk. I, misja dnia

Brytyjski Turtle Mk. I jest dzisiejszą ofertą Kalendarza adwentowego. Pojazd możecie kupić w zestawie za 218,98 zł lub bezpośrednio w grze za 9 700 Znalezione obrazy dla zapytania gold wot-news icon png.

Oto pierwsza oferta specjalna naszego Kalendarza adwentowego. Nie wymagajcie zbyt wiele od tego czołgu, bo nie został nazwany Turtle Mk. I bez powodu. Jeśli wybaczycie mu niską prędkość jazdy, to poza nią ten niszczyciel czołgów VIII poziomu Was nie zawiedzie. Zasypcie wroga gradem pocisków, by zadać im ogromne uszkodzenia na minutę, odbijajcie pociski mocnym pancerzem przednim i użyjcie bardzo celne działo, by trafić wroga w czuły punkt.

Oferta w sklepie:
  • https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png Turtle Mk. I
  • Miejsce w garażu
  • Załoga wyszkolona w 100%
  • 5 000
  • 40x Misja: 5x PD za zwycięstwo
  • Konto premium World of Tanks: 30 dni
  • 1x Ulepszona wentylacja (klasa 3)
  • 1x Powłoka antyrefleksyjna
  •  1x Mechanizm dosyłający do dział dużego kalibru 
  • Unikalny styl „Łowca Stali”

Cena: 218,98 zł

————————————————————-

Oferta w grze:
  • https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png Turtle Mk. I
  • 25x Misja: 5x PD za zwycięstwo
  • Załoga wyszkolona w 100%
  • Miejsce w garażu

Cena: 9 700 Znalezione obrazy dla zapytania gold wot-news icon png

————————————————————-

Kalendarz adwentowy: Dzień 2

Nagrody

  • 2x Rezerw osobistych: +50% więcej kredytów przez 2 godziny

Cele

  • Znajdź się wśród pierwszych 10 graczy w swojej drużynie według parametru: Zdobyte doświadczenie.
  • Zniszcz 5 pojazdów przeciwnika (w dowolnej liczbie bitew?).

Ograniczenia

  • Tylko bitwy losowe.
  • Tylko pojazdy poziomów IV-X
  • Dostępna raz na konto.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

43 komentarze

  1. Pszemoo pisze:

    miałem dość prostą rozkminkę: kupić sobie coś z kalendarza, czym zagram ze 100 bitew i postoi w garażu, czy assasins creed oddysey w przecenie 🙂 długo się nie zastanawiałem. jak myślicie, co wybrałem 🙂

  2. OopSAA pisze:

    Bin4r you gave me a rental code to test the tank and compare it with the TS-5. I’ve played the 10 battles today and this are my thoughts and advice about the tank.

    It is very slow, it has better armor on paper then in battle. Every tank, tier 8 and up, shoots right trough. You are capabele of bouncing, but you have to angle the tank so dat that you almost can’t shoot (gun traverse).

    The gun handling is medioker at best, al lot of shots midrange were missed, so it isn’t exactly a good sniper. The alfa damage, but mostly the penn from regular and gold ammo are verry disapointing. I had a 1 on 1 engagement with a TS-5. He had only 1050HP left and I was full health 1400HP. We both were about 10mtrs apart facing each other and we both shooting gold ammo (I only shot his LP, the rest of his armor was a no penn). The TS-5 won with ease due to non penn and lowrolls. The penn reg/gold is for the Turtle 224/253 and for the TS-5 248/300.

    My conclusion and advice tot all the players: buy the TS-5 instead of the Turtle. For a „right in your face” assaultgun, where it was designer die (and realeased by WG) it seveer under performer. The armor won’t hold up, combined with low speed and low penetration of all types off shells, makes that the tank can’t do it’s job. For sniping be aware that a lot of shells won’t hit and they bounce a lot do to poor penn. A costly tank top play, due to early death and the gold you need to spam. They made the same mistake as with the 59-patton.

    It needs a big buff. My guess is we will not see much battles with the Turtle.

    Don’t buy in this state

  3. Plujenawugie pisze:

    Pierwszy czołg w kalendarzu: wyjebane

  4. Gamer pisze:

    Testowałem tego żółwia z kodu na 10 bitew i tak po prawdzie to raczej nie polecę go graczom przeciętnym. Dobry gracz z dużo ilością złotych pocisków będzie się dobrze tym bawił ale takie strzelanie wyzeruje zarobek.

  5. Anonim pisze:

    Kalendarz 2020 ? Ale te lata lecą.

  6. lulek tv pisze:

    Kalendarz Adwentowy 2020 ?
    Coś przespałem ?

  7. Alibaba pisze:

    aaaa nie ma to jak posiadać 47x premki 8 tieru

  8. Anonim pisze:

    Kiedy będzie jakiś wyciek co będzie w kalendarzu ?

  9. Anonim pisze:

    I to jest te super coś co na początek kalendarza miał dać WG? Chyba oszaleje z zachwytu.

  10. MigoToCebula pisze:

    Bedzie zestawienie jak to wyglada na innych serwerach ?

  11. Anonim pisze:

    żółw będzie odbijał po warunkiem, że pokaże się pod kątem wychylając tylko górną część zza szczytu wzniesienia w ten sposób odbiłem prawie 6k ale stojąc prostopadle przodem nawet przy kręceniu się i kątowaniu na co pozwalają kątu wychyłu działa wpuszcza prawie wszystko, prędkość nie domaga max 19 km/h, działo spamerskie lecz trzeba wspomagać się goldem penetracja jak na medzie, ogólnie średniak żałuje zakupu

  12. Hornet pisze:

    O której będą paczki? Wie ktoś?

  13. jkl pisze:

    cwaniaki zajęci tworzeniem czołgów premium,ale uczciwa rozgrywka ich nie interesuje system 50 win ratio działa jak należy.

    • Anonim pisze:

      Polecam być lepszym XDDDDDDD

    • Anonim pisze:

      I co mają zmienić? Matematykę? Bo to kwestia statystyki, że przy grze zespołowej, gdzie wygrana nie zależy od jednego gracza, wygrane i przegrane będą się rozkładać mniej więcej po równo i WR większości powinno być w granicach 48-49% (połowa odjąć rezerwę na remisy)

      • Anonim pisze:

        co mają zmienić w mm 🙂 ? chyba czego nie…

      • Ciapong pisze:

        A co ma do tego statystyka?
        Statystyka tego nie oblicza, tutaj w grę raczej wchodzi rachunek prawdopodobieństwa.
        Jeśli w jednej ekipie średnia zwycięstw oscyluje dajmy na to przy 53% a drugiej dajmy na to przy 48% to powiedz mi która ekipa ma większą szansę na wygraną? Pytanie retoryczne.
        Każdy ma swój średni % zwycięstw. Jeśli masz te np 54% to te 4% to te bitwy na które wygraną miałeś sam wpływ.
        W tych 4% zamknięte są twoje umiejętności.
        Mając ten fakt na względzie już wiesz która z ekip najprawdopodobniej wygra.
        Przy tym wszystkim nie pomagają debile którzy jadą się topić widząc % szansy obliczony przez xvm.

        • Anonim pisze:

          dobrze powiedziane 🙂 ale nie do końca, będąc tym z 48pro i będąc większość czasu losowanym z tymi 54pro, będziesz więcej wygrywał a jaki będziesz miał faktyczny wpływ na tą wygraną 😉 ? pytanie retoryczne
          mm jest ustawiany i nie rozumiem jak można tego nie widzieć, każde wydarzenie z cyklu maraton albo wygraj powoduje obniżenie wr do sztucznej wartości pzdr

        • Ikuzaur pisze:

          Kurcze, tak nigdy na to nie paczałem. Czy stoi za tym jakaś matematyczna reguła, prawo?
          Bo jak to się da udowodnić to masz Nobla. Póki co jest Ig Nobel, ale życzę powodzenia i czymam kciuka

          • Anonim pisze:

            tu nie chodzi o zestawienie % obu drużyn, tylko kto z nami gra i jak system to niweluje – mi np jesli gram dobrze ale mam kijowo WR, to nie znaczy że nie robię nic – bardzo często będąc nawet pomarańczą lądowałem w top 5 czasem i top 3 zadanych dmg gdzie miałem nabite te 1500-2000 obrażen, gdzie zaraz za mną klasowała sie osoba, która miała ich raptem 700 a 2-3 na dole nawet zero bo pojechali zginąć. Więc to nie chodzi o dobieranie ze sobą ludzi, którzy mają WR – bo nawet jeśli miałbym robić 6 tyś obrażeń i wiedziałbym gdzie strzelać i tak bitwy nie wygram… I na tym tutaj ubolewają gracze, bo co z tego że się staram coś zrobić jak i za przegraną bitwę dostaję tyle expa co gracz, który nie zrobił nic i tą bitwe wygrał? Według mnie system powinien dobierać graczy, którzy robią odpowiedni dmg na bitwę z np danego tyg, wtedy spotkali by się tacy wyjadacze i te bitwy też by inaczej wyglądały – a boty, które jadą się zabić i mają 0 – 200 dmg na bitwe powinny być losowane właśnie z takimi botami – po to by nauczyć się i wnieść się wyżej w klasyfikacji 🙂

          • Lol pisze:

            Wiesz, że to nie ma sensu? Szybko okazało się, że fiolet I bot robią tyle samo, bo pula HP jest taka sama i jej rozdysponowanie też, bo przeciwnicy i sojusznicy są rowni. Wtedy na jakiej podstawie byś dobierał?

      • Lolo pisze:

        Nie matematyke, tylko przede wszystkim dobor czolgow,
        One nie sa sobie rowne do jasnej cholery,
        IS-3 na stocku nie jest rowny Defenderowi, wiec nie powinny byc dobierane jako czolgi ciezkie o tej samej wartosci bojowej.
        Jeszcze przy jednym takim czolgu jest luz ale jak zacznie dobierac pol teamu tak ?!
        TD tak samo jak sie ma ciezko opancezony T-95 do Wafla na mapie miejskiej ?!

    • ryhoo pisze:

      ciekawostka jestem słabym graczem około 51% win ratio ale dla testu jak grałem około 200 bitew Jagdpanzer IV i mam 62% robiąc nawet dobre wyniki a nawet Matilda IV 68% więc moim zdaniem im więcej gramy lepiej pojazdym tym trafiamy na mniejszych idiotów w teamie i robimy lepszy wynik drużynowo

      • StopBot pisze:

        to nie tylko Twoje zdanie 😉 wn zależny jest od wr wiec jak w przegranych bedziemy robic sporo to po pewnym czasie wr musi rosnac wiec automatycznie bedzie lepiej losowac 😉 pzdr

  14. Staszek pisze:

    XD To niezła oferta specjalna na 2 dzień kalendarza.. *******

  15. Dom z gangiem pisze:

    A zapowiadali że pierwszego dnia będzie wyjątkowy, nowy pojazd. Dwulufowiec będzie w skrzynkach,, ale tutaj też coś pewnie nie wypaliło skoro wczoraj kalendarz był bez pojazdu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.