Dziś w Superteście: Dwa dwulufowe pojazdy radzieckie

Dzisiaj do supertestu wprowadzamy dwa radzieckie czołgi ciężkie z dwoma lufami. Zanim je opiszemy, objaśnimy najpierw nowe tryby strzelania.
 
Pojazdy dwulufowe mogą strzelać w następujących dwóch trybach:
  • Sekwencyjny: umożliwia wystrzelenie najpierw z jednego, a potem drugiego działa. Odbywa się to dokładnie tak samo, jak w przypadku włoskich mechanizmów ładujących, tyle że magazynek ma dwa pociski. Po wystrzeleniu z pierwszego działa rozpoczyna się jego przeładowywanie i następuje aktywacja drugiego działa. Nie trzeba czekać na ponowne załadowanie pierwszego działa. Strzał można oddać od razu po zmianie dział. W tym przypadku postęp w przeładowywaniu pierwszego działa zostaje wyzerowany.
  • Podwójny strzał: zgodnie z nazwą oba działa strzelają jednocześnie. Zaczekaj, aż oba działa zostaną załadowane, a następnie przytrzymaj przez kilka sekund lewy przycisk myszy, aby przygotować i oddać podwójny strzał. Po wystrzale oba działa są blokowane i rozpoczyna się czas oczekiwania na przeładowanie. Po jego upływie działa zostają kolejno przeładowane.
IS-3 II (poziom IX)

Główną zaletą wszystkich pojazdów wyposażonych w dwie lufy jest oczywiście siła ognia. Maksymalnie ulepszony IS-3 II dysponuje dwoma działami kal. 122 mm, a każde z nich zadaje 390 punktów uszkodzeń. Dobrze wycelowana salwa może odebrać przeciwnikowi ok. 800 punktów wytrzymałości.
 
Przeładowanie działa zajmuje 10,7 sekundy, a przełączenie na drugie działo wymaga 3,5 sekundy. Przygotowanie podwójnego strzału trwa 3 sekundy, po czym działo zostaje zablokowane na 7 sekund. Stabilizacja jest na najwyższym poziomie, a celność na dystansie 100 metrów wynosi 0,4 m.
 
Jego standardowe pociski przeciwpancerne przebijają 243 mm pancerza, a specjalne pociski podkalibrowe 292 mm.
 
Pojazd ma jednak dosyć przeciętne opancerzenie i tylko 1800 punktów wytrzymałości, dlatego na polu walki warto zachować ostrożność. Jedynie wieża jest lepiej opancerzona, a jej parametry grubości to odpowiednio 250 mm na przodzie i 130 mm po bokach. Jeżeli chodzi o mobilność IS-3 II, pojazd rozwija prędkość maksymalną 38 km/h, ma przeciętny stosunek mocy do masy (12,5 KM/t) i nie skręca zbyt szybko. Jego zasięg widzenia wynosi 360 m.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png IS-3-II. Wstępne parametry:

Tier: HT-9, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 1 800
Moc silnika: 750 KM
Moc na tonę: 12,50 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 38 / -15 km / h
Prędkość obrotu: 28 °/s
Prędkość obrotu wieży: 22 °/s
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 625 m

Pancerz kadłuba: 130 / 90 / 60
Pancerz wieży: 250 / 150 / 130

Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 243 / 292 / 68
Czas przeładowania: 10,7 / 10,7 s;

  • Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 3,0 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
  • Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 7,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
  • Czas automatycznego przeładowania: 3,5 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);

Rozrzut na 100 m: 0,4
Czas celowania: 3,0 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °

Liczba pocisków w magazynie: 74 szt.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

————————————————————-
ST-II (poziom X)

Oczywiście jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest umieszczenie autentycznego projektu czołgu dwulufowego na samym szczycie nowej gałęzi. ST-II jest uzbrojony w dwa działa kal. 122 mm, z których każde zadaje 440 punktów uszkodzeń.
 
Przeładowanie działa zajmuje 11,7 sekundy, a przełączenie na drugie działo wymaga 3 sekund. Przygotowanie podwójnego strzału trwa 2,5 sekundy, po czym działo zostaje zablokowane na 5 sekund. Działo ma rozrzut na poziomie 0,4 m, czas celowania 2,9 s i niesamowitą stabilizację. Jego standardowe pociski przeciwpancerne przebijają 258 mm pancerza, a specjalne pociski kumulacyjne 340 mm.
 
Jeżeli chodzi o wytrzymałość, przód wieży ma grubość do 250 mm, a kadłub odpowiednio 150 mm na przodzie i 140 mm po bokach. Wyposażony w 2500 punktów wytrzymałości pojazd jest wytrzymalszy od poprzednich maszyn. Jego zasięg widzenia wynosi 390 m, a mobilność jest porównywalna z innymi czołgami ciężkimi. Prędkość maksymalna dochodzi do 40 km/h, a stosunek mocy do masy (12,2 KM/t) jest co najwyżej przeciętny. Warto zwrócić uwagę na niską prędkość obrotu wieży, która wynosi tylko 16 °/s.
 
Generalnie te czołgi ciężkie mają mocne wieże i są dosyć mobilne. Podczas walki należy stosować podobną taktykę, jak w przypadku innych czołgów, ale kiedy nadarzy się okazja, trzeba wykorzystać tryb sekwencyjny albo podwójny strzał i unicestwić nieprzyjaciela.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/uk.png ST-II. Wstępne parametry:

Tier: HT-10, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 2 500
Moc silnika: 800 KM
Moc na tonę: 12,20 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / -13 km / h
Prędkość obrotu: 26 °/s
Prędkość obrotu wieży: 16 °/s
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 730 m

Pancerz kadłuba: 150 / 140 / 100
Pancerz wieży: 250 / 160 / 160

Uszkodzenia: 440 / 440 / 530
Penetracja: 258 / 340 / 68
Czas przeładowania: 11,7 / 11,7 s;

  • Czas potrzebny na przygotowanie podwójnego strzału: 2,5 s (jednoczesny ostrzał z obu dział);
  • Blokada dział po oddaniu podwójnego strzału: 5,0 s (Po podwójnym strzale oba działa zostają zablokowane i nie ładują się przez jakiś czas. Po odblokowaniu zaczynają się ładować naprzemiennie);
  • Czas automatycznego przeładowania: 3,0 s (Strzelacie z pierwszego (aktywnego) działa. Zaraz po strzale, działo zaczyna się przeładowywać, a drugie staje się aktywne. Można strzelać z drugiego po krótkim interwale);

Rozrzut na 100 m: 0,4
Czas celowania: 2,9 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °

Liczba pocisków w magazynie: 40 szt.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Uwaga: Wymienione powyżej cechy obu pojazdów mogą ulec zmianie.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

18 komentarzy

  1. interex pisze:

    No wlasnie sie zastanawialem czy dobrze to napisalem. Wiesz jak to jest. Nie wiem czy pomaga ci to wytykanie ortografii ale jesli tak to sie ciesze.ze mogles sobie korekte zrobic. grunt to „konstruktywna” krytyka. Polski nie jest moim najlepszym jezykiem „jestem z UK – urodzilem sie tutaj”.
    Nie gram, napisalem ze to raczej nie pomoze. Bo gra ma inne problemy. Linia czolgow jest najprostsza dla WG do dodania. Ale sa powazniejsze problemy niz to. I nie oszukuj sie gracze odchodza i chyba juz zostala przekroczona masa krytyczna. Z ktorej juz nie ma powrotu. Szkoda bo byla to super gra.
    I tak pisalem bez polskich znakow bo nie chcialo mi sie ich szukac. Za duzo kombinowania sorry.

  2. Anonim pisze:

    Alternatywa dla tych co to w WoWsa grać nie chcieli 😀

  3. interex pisze:

    Szczerze? TO mi się nie chce już w to grac. Nic chyba już nie podniesie tej gry. Nowa linia na pewno jej nie pomorze. Myślę ze koniec jest bliski. 🙁

    • Anonim pisze:

      No, ciągle to samo od lat słyszę czy to u WoTa czy AW. Obie gry dalej istnieją, jedna lepiej się trzyma, druga gorzej. Jak już to odpowiednia pisownia to „Pomoże”. Nie graj, droga wolna

      • Meh pisze:

        Gra z miesiąca na miesiąc ma co raz mniej graczy… poszukaj na odpowiednich stronach to sam się przekonasz 😉 zresztą wystarczy otworzyć oczy i zobaczyć co się dzieje, ile złych decyzji podejmuje WG, nic nie naprawiają co od dawna leży i kwiczy, wszystkie stare mapy które były fajne zostały usunięte a te lipne zostawili, Kołowce… i aktualizacje które dodają naklejki… mógłbym tak pisać i pisać, fakt żeby nie było czasami uda im się coś zrobić fajnego i jestem w szoku że oni tak potrafią z pupy coś dodać że chce się wrócić do gry, ale niestety masa jest negatywmych rzeczy.

        • Anonim pisze:

          „Gra z miesiąca na miesiąc ma co raz mniej graczy…” XD na tym przestalem czytac. szkoda czasu na takie brednie

          • Anonim pisze:

            Ubytek graczy jest i będzie dalej miał miejsce. Nie jest to drastyczny spadek i nie ma co oczekiwać, że w ciągu najbliższych 10 lat WoT upadnie (co by zapewne największych płaczków uradowało). Upada bardzo powoli i dalej jest ogromny jeszcze bufor, by zahamować spadek. Nabieranie się i oczekiwanie, że coraz więcej ludzi gra jest równie bzdurne co ten mityczny nagły zgon WoT’a. Druga sprawa, że większość tych bardzo pozytywnych i bardzo negatywnych opinii powstaje na zasadzie ostatniej passy w bitwach. Dwa ostatnie dni to 30% WR? Gra zdycha i nie ma dla niej nadziei. Ostatnie 2 dni to 70% WR? Gra się świetnie, zestarzeję się z WoTem. Sam się jeszcze na to czasem łapię – i wiem za chwilę, że to imaginacja i nie ma nic wspólnego z realną płynnością graczy w WoT.

          • Anonim pisze:

            Najlepszy komentarz jaki przeczytałem ostatnio. A nawiązując do Twojego „co by zapewne największych płaczków uradowało” Nigdy nie zrozumiem jakbym trzeba być żałosnym robakiem żeby się cieszyć że coś upadło tak naprawdę kończąc innym zabawę. Był paru takich na forum w Armored Warfare co ciągle płakali na grę i też mieli nadzieje że upadnie. Byli jechani przez innych w bitwie jak boty i to darmowe. Więc coś w tym jest z tym WR i nastawieniem

  4. sdfasdf pisze:

    Wszystko pięknie tylko jest jeden haczyk a mianowicie czas przygotowanie podwójnego strzału np w is3 II – 3 sekundy. Czytałem że ta mechanika ma działać na tej zasadzie że po naduszeniu PPM odlicza się czas 3 sekund i dopiero po 3 sekundach padają dwa strzały. To teraz wyobraźcie sobie jakie trudne będzie strzelanie na odległość, widzicie pacjenta po drugiej stronie mapy, skupiacie celownik, klik PPM mijają 3 sekundy a go już tam nie ma i dwa strzały idę się jebać. Albo przykładowo wyjeżdżamy na typa który ma 700 hp, klikamy PPM i dopiero po 3 sekundach pada strzał a przecież w tym czasie ktoś może go ściągnąć np jakiś TD

  5. FlamixKL pisze:

    Granie KV-3 będzie miało sens….

    Przeraża mnie mobilność i czas przeładowania…

  6. Needyourtobi pisze:

    Wie ktoś dlaczego jeszcze nie dostałem kamuflażu za wyścigi? byłem w niebieskiej drużynie… Ktoś jeszcze nie dostał?

  7. Piwcok pisze:

    wychodziłyby z IS-3? Czy jeszcze chcą wprowadzić kolejną ósemkę, tylko nie mają pomysłu?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.