Mecz Gwiazd World of Tanks z rekordem!

Chociaż od meczu pokazowego z okazji Święta Wojska Polskiego minął już niemal tydzień, regularnie spływają do nas ciekawe informacje na jego temat. Transmisja, która odbyła się na kanale twitch.tv/sporttvppl okazała się być największą w polskiej historii tej platformy transmisją z gry World of Tanks, zostawiając daleko w tyle królujący do tej pory finał regionu europejskiego WGL (oficjalnej ligi World of Tanks ~red.) w Katowicach z listopada 2017.

Sięgnijmy po garść statystyk!
W ciągu dwóch godzin i 47 minut transmisji kanał odwiedziło 5417 osób. W szczytowym momencie było Was na raz aż 1703, ze średnią liczbą widzów wynoszącą 1276. Sama ostatnia statystyka bije poprzedni rekord o oszałamiające 20%! Sumarycznie na oglądaniu transmisji widownia spędziła 3571 godzin!

 

Tak wysokie statystyki wyświetleń zdają się sugerować, że polskiej społeczności brakuje oglądania ulubionej gry na najwyższym poziomie. A czy Wy chcielibyście powrotu esportu w World of Tanks? Dajcie znać w komentarzach!

19 komentarzy

  1. Premks pisze:

    Poje…chane… kod już nie działa. Coraz bardzie drażni mnie to WG. Nigdy tego nie pisałem, a teraz serio zaczynam wyraźnie zauważać że gra i cała ta otoczka schodzi stromo na psy.

  2. rak pisze:

    FEELMYGUN
    HIDDENBUTFOUND
    RICOCHETOHNO
    AMBUSHNOW
    DESTROYEDTOOSOON
    LIVINGONTHEEDGE
    kody na emblematy, będą pojawiać się następne

  3. don pisze:

    Bardzo fajnie było, Dedu i Cygan wypadli świetnie, a i format 5×5 jest o niebo ciekawszy, jednym słowem super:)

  4. Anonim pisze:

    fajnie było by było zobaczyć rozgrywki w wot na najwyższym poziomie częściej niż raz w roku….

  5. czolgista69_3 pisze:

    brakuje mi esportu a szczególnie jak reys komentował 🙂

  6. Anonim pisze:

    Widzę że masz ogromne pojęcie. RNG to jest jeden z nielicznych czynników który powodował jakieś emocje, ciekawe sytuacje itd. Gdyby RNG było AŻ TAK OLBRZYMIE to dlaczego te same drużyny ciągle wygrywały?

  7. Anonim pisze:

    Jakieś wnioski WG wyciagnie? Zabrakło „naszego ulubieńca” który tak ciekawie komentował z Paryża. I rekord frekfencji. Jakieś wnioski WG?

  8. Anonym pisze:

    Brakuje mi Binia jako komentatora 🙁

  9. Anonim pisze:

    Dlaczego w ogóle WG zrezygnowało z e-sportu ?

    • Zurugula pisze:

      Duże koszta, średnia popularność, zastała meta, niezgoda odnośnie formatu rozgrywek.

    • Anonim pisze:

      To raczej e-sport zrezygnował z WG. Kiedys ktoś mądry fajnie o tym mówił. W skrócie – jest min RNG które powoduje że nie ma uczciwej rywalizacji. Cos w ten deseń. A gadanie że sie nie opłaca, że coś tam jeszcze coś tam jest bez sensu. To esport dał kopa w d…….. WG a nie na odwrót.

      • Anonim pisze:

        Widzę że masz ogromne pojęcie. RNG to jest jeden z nielicznych czynników który powodował jakieś emocje, ciekawe sytuacje itd. Gdyby RNG było AŻ TAK OLBRZYMIE to dlaczego te same drużyny ciągle wygrywały??

      • Zurugula pisze:

        Oczywiście, że RNG było przez graczy wielokrotnie krytykowane ze względu na zbyt duży wpływ na grę, ale żaden gracz nie porzucił esportu z tego powodu, więc to chyba coś znaczy. 😉

      • IceG pisze:

        @Anionim Mówisz że RNG nie nadaj się do e-sport. A co powiesz wszystkich grach typu Battle Royal -> Fortnite, Pubg, itp .. każda z tych gierek popularnością wciąga WoT, podstawą każdej z tych gier jest RNG! Nie masz pewności co wylosujesz w skrzyni a co wylosuje przeciwnik. Jeśli RNG po losuje ci marną skrzynie ubiją Cię w pierwszych minutach i na nic Twój skill. Argument RNG nie do końca ma tu zastosowanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.