Supertest: mapa Mińsk

Zamknięte testy mapy Mińsk trwają z jeszcze innym wariantem, niż ten pokazany w poprzedniej publikacji.
  1. Dodano brody w rzece niedaleko obu stron centralnego mostu, żeby dać możliwość manewrowania w wypadku potrzeby zmiany pozycji.
  2. Duże drzewa i niektóre krzaki ze strefy krajobrazowej zostały usunięte dla łatwiejszego poruszania się i spotowania.
  3. Pozycje dla niszczycieli czołgów są teraz czystsze i wygodniejsze.
  4. Długie sektory do ostrzału wzdłuż alei zostały usunięte. Strefa zieleni została przerobiona, aby dać nowe możliwości taktyczne. Niektóre wzgórza umożliwiają wykorzystanie przewagi elewacji/depresji i silnych wież. Te zmiany w krajobrazie pozwolą poruszać się wzdłuż alei po obu stronach.
  5. Dodano nową pozycję – niedokończony budynek – jako kontrę do cyrku.
  6. Dodano ścieżkę w mieście dla drużyny zaczynającej od północy, aby pomóc im łatwiej zając pozycję i umożliwić dodatkowe manewry w mieście.
  7. Strefa miejska za Placem Zwycięstwa została otwarta; Można teraz walczyć z niej z pojazdami w mieście.
  8. Pozycje baz zostały zmienione, a krajobraz poprawiony.
  9. Powiększyliśmy bród niedaleko północnej bazy i usunęliśmy część elementów otoczenia, żeby ułatwić jazdę w tamtym miejscu.
  10. Kompletnie przerobiliśmy układ podwórek w zachodniej części mapy; Są teraz bardziej przestronne i łatwiejsze do manewrowania. Aby utrzymać historyczny układ, struktura dwóch wjazdów pozostała. Jest jednak teraz możliwe strzelanie wzdłuż przejazdu przy czerwonej linii na średnim dystansie. Czołgi średnie będą miały teraz więcej miejsca, będzie mniej spotkań z grupami przeciwników i będzie łatwiej się wycofać.
  11. Białe betonowe murki blokujące ostrzał w strefie zieleni zostały usunięte.
Wszystkie powyższe elementy mogą ulec zmianie, zależnie od wyników testów.

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

11 komentarzy

  1. Gamer pisze:

    Nie wiem co wy chcecie od tej mapy rozmiar jest odpowiedni każda klasa ma swoje miejsca dla mnie dość elastycznie można się poruszać. W usuniętych również jak kilku kolegów tu już powiedziało mam ENSK bo to straszna pipidowa

  2. FlamixKL pisze:

    Niech wszyscy gracze zablokują tą mapę i po sprawie…

    Ja mam zablokowany Ensk… 😛

  3. Otsochodzi pisze:

    Żeby tak każdą mapę chciało im się tak balansować xD

  4. hamci pisze:

    ta mapa to ich wisienka na torcie wiec sie nie dziwcie ze na sile probuja ja zbalansowac bo na bank jej nie usuna ja natomiast ta glupia mape zablokowalem i po sprawie

  5. Martino pisze:

    Ta wersja wydaje się najlepsza z pokazanych do tej pory

  6. cyk pisze:

    Lepiej niech zrobią zamiennik tej mapy, a nie wiecznie ją balansują… mało to jest starych map które gracze proszą o dodanie? ale nie.. WG woli dodać śmierdzącą mapę Mińska gdzie więkość graczy jej nie lubi.

    • Anonim pisze:

      pokaż mi statystyki że większość graczy jej nie lubi, nie pokażesz? bo takich statystyk nie ma, to tylko twoje domysły.
      właśnie bardzo dobrze że balansują mapy.
      zrobienie nowej grywalnej mapy to parę miesięcy pracy, balans obecnej jest dużo łatwiejszy.
      starych map wg nie doda od tak – trzeba je przerobić do HD a to wymaga dużo czasu.

    • Anonim pisze:

      w ostatnim Q&A zapowiedzieli perłową rzekę bodajże

  7. 123 pisze:

    Ktoś kiedyś powiedział że tej mapy nie da się naprawić i ja się z nim zgadzam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.