Wierzchołek drzewa: Jesteśmy w połowie drogi

Połowa sierpnia praktycznie już za nami, ale misje STB-1 ciągle się rozgrywają. Gwoli tradycji, przyjrzymy się również pojazdom poziomów średnich, linii przedstawionej w odcinku specjalnym wierzchołku drzewa korzystając z tego, że jesteśmy w połowie miesiąca.

Wszystkie podane poniżej wartości odpowiadają załodze wyszkolonej w 100%.
Type 3 Chi-Nu

Główne charakterystyki:

  • Punkty wytrzymałości: 480
  • Prędkość maksymalna: 38 km/h
  • Zasięg widzenia: 350 m
  • Pancerz kadłuba: 50/25/20 mm
  • Pancerz wieży: 50/35/25 mm
  • Uszkodzenia na minutę: 1,500
  • Rozrzut: 0,37 m
  • Uszkodzenia: 125/125/175 PW
  • Penetracja: 124/155/38mm
  • Pionowe kąty działa: -10°/+15°

Jako pierwszy japoński czołg średni poziomu średniego określa styl gry kolejnych pojazdów Wyróżnia go wysoka wartość penetracji i dobre uszkodzenia na strzał. Te właściwości pomogą w skutecznym i pewniejszym przebiciu pancerza pojazdów przeciwnika, jednak będziecie musieli podjechać odrobinę bliżej (najlepiej w drugiej linii) by zadać większe uszkodzenia. Musicie pamiętać o nie najlepszej mobilności – nie będziecie tak zwinni jak inne czołgi średnie.

Type 4 Chi-To

Główne charakterystyki:

  • Punkty wytrzymałości: 820
  • Prędkość maksymalna: 45 km/h
  • Zasięg widzenia: 360 m
  • Pancerz kadłuba: 75/35/35 mm
  • Pancerz wieży: 75/35/50 mm
  • Uszkodzenia na minutę: 2,052
  • Rozrzut: 0,36 m
  • Uszkodzenia: 130/130/175 PW
  • Penetracja: 155/186/38mm
  • Pionowe kąty działa: -10°/+20°

Możecie uznać ten czołg za „dopakowaną” wersję Chi-Nu. Właściwie wszystko, z wyjątkiem przyśpieszenia, zostało poddane ulepszeniom. Będziecie najbardziej efektywni jako wsparcie na drugiej linii, gdzie wykorzystacie wysoką wartość uszkodzeń na minutę by wybierać swoje cele. Dzięki doskonałemu kątowi opuszczenia działa, z łatwością schowacie swój delikatny czołg wykorzystując teren, a tym samym zwiększycie swoją szansę na przetrwanie.

Type 5 Chi-Ri

Główne charakterystyki:

  • Punkty wytrzymałości: 1 250
  • Prędkość maksymalna: 42 km/h
  • Zasięg widzenia: 370 m
  • Pancerz kadłuba: 75/35/35 mm
  • Pancerz wieży: 75/50/50 mm
  • Uszkodzenia na minutę: 1 950
  • Rozrzut: 0,35 m
  • Uszkodzenia: 130/130/175 PW
  • Penetracja: 155/186/38 mm
  • Pionowe kąty działa: -10°/+20°

Chi-Ri to klasa sama w sobie. Pomimo że wygląda jak spuchnięty Chi-To, gra nim wymaga innej strategii, a to z powodu cechy, której na próżno szukać u któregokolwiek z japońskich czołgów średnich, mianowicie trzypociskowego mechanizmu automatycznego ładowania. Pod względem statystyk, to właściwie to samo działo jak u poprzednika. Zróbcie użytek z magazynku i jego super szybkiego, 1-sekundowego czasu ładowania pocisków, by zaskoczyć przeciwników.

Ź: Portal EU

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

7 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    A ciekawe czy Tobie płacą za zwykłe czepialstwo i upierdliwość?
    Czy może to taka wrodzona cecha lub nabyta pasja?

  2. Swój chłop pisze:

    Ani praktycznie, ani teoretycznie połowa sierpnia NIE JEST za nami – ciekawe ile im płacą za te głupie teksty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.