Wyłączamy sojuszniczy ogień w walkach losowych

Prosto z polskiego kanału World of Tanks na YouTube. Przyjemnego oglądania! 😉

Po aktualizacji 1.6 uszkadzanie sojuszników przez ostrzelanie lub taranowanie ich zostanie wyłączone we wszystkich rodzajach walk losowych. Ta zmiana sprawdziła się już w bitwach rankingowych. Obejrzyj nowy film, aby dowiedzieć się więcej o zmianach w systemie uszkodzeń.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

27 komentarzy

  1. Detal pisze:

    Teraz doświadczam spychania przez idiotów

  2. sgd pisze:

    ja najczęściej dostawałem od sojuszników z wysokim wn8.. im sie wydaje, ze stanowią prawo w tej grze..

  3. Anonim pisze:

    to chory pomysł mogę się zgodzić z tym żeby była blokada na strzelanie w sojuszników ale taranowanie i brak obrażeń zadawanych przez artylerie Nie to chore jak jedziesz albo strzelasz z arty to po prostu musisz uważać jak tak dalej pójdzie to za niedługo będzie można latać pływać i uzupełniać amunicje a może nawet naprawiać pojazd do 100%…

    • pitrex_02 pisze:

      WG: „wyłączamy sojuszniczy ostrzał bo prowadziło to do wielu niemiłych sytuacji”
      Anonim 2Head: za niedługo będzie można latać pływać i uzupełniać amunicje a może nawet naprawiać pojazd do 100%

  4. Anonim pisze:

    Czyli kontynuujemy robienie gry idioto-odpornej. By węglowi/pomidorowi uchodziło płazem byle jakie strzelanie i nie był karany za swoje 4fun.

    • pitrex_02 pisze:

      to jest raczej wymierzone w graczy pomarańczowych, żółtych i zielonych. wydaje mi się że to głównie oni strzelają do swoich i oddawają jak ktoś w nich przypadkiem strzeli. Jak strzelasz do pomidora to on nawet nie ogarnie że dostał od sojusznika a nie od wroga, a niebiescy i fioletowi po prostu nie strzelają do swoich bo to się nie opłaca. jak markujesz czołg to ci % spada za dmg w sojuszników

  5. _NieKrzyczNaMnie_ pisze:

    Było powiedziane że jutro jest test wersji 1.6 a dalej praktycznie nic nie wiadomo na temat patcha dlaczego?

  6. artieslayer pisze:

    no to przynajmniej bedzie 2 razy mniej artylerii do przejmowania sie;)

  7. Nieoficjalny Organizator pogromu art. pisze:

    Czyli największy rak tej gry zwany artą, czy też klikerskim ścierwem będzie mógł sobie teraz bezkarnie klikać przez całą bitwę. Ani lufy wsadzić, ani rozjebać. Brawo wg… Trzeba teraz powysadzać jak najwięcej ścierwa. Tak na zapas.

  8. Wg pls pisze:

    O kurde, to jest bardzo rewolucyjne

  9. Mi pisze:

    Tak się zastanawiam czy nie zacznie się teraz spychanie, zajeżdżanie. Zasłanianie celu, żeby samemu zakosić dmg.

    • Pablo pisze:

      Mi raz kolo notorycznie zajeżdżał drogę, zwyczajnie nie chciał przepuścić. Dostał gąskę i go wyminąłem. Dogonił mnie i znowu. Sytuacja powtórzyła się 3x po czym dostałem bana. Support stwierdził, że jak strzelam do swoich to nawet tego nie rozpatrzą. Co byście zrobili?

  10. eX pisze:

    „Po aktualizacji 1.6 uszkadzanie wrogów przez ostrzelanie lub taranowanie ich zostanie wyłączone…” To do kogo mam strzelać ? Do swoich ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.