Wydarzenie „Victory”. Kto zdobędzie Vladivostok?

W aktualizacjach 0.8.3 oraz 0.8.4 gracze uczestniczyć będą w towarzyskich zawodach „Victory”, walcząc po stronie drużyny Honor lub drużyny Glory.

Wasze sukcesy w bitwach nagrodzone zostaną żetonami żołdu – walutą, za którą można nabyć specjalne kontenery w Zbrojowni, by zyskać wczesny dostęp do radzieckich pancerników. Ich głównym atutem jest jednak możliwość kupna radzieckiego krążownika VII poziomu Lazo! W tym artykule opowiemy Wam o wszystkich szczegółach i ciekawostkach nowego wydarzenia.

Dotarliśmy do półmetka pierwszego etapu towarzyskiego wydarzenia „Victory”, podczas którego dwa zespoły – Honor oraz Glory – codziennie rywalizują o cenne nagrody i miejsca na Ścianie zasłużonych. Z tego powodu przygotowaliśmy dla Was specjalny film. Czeka na Was informacja, jak Dasha wykorzystała swoje żetony żołdu, a także wiele innych ciekawostek.



KTÓRĄ DRUŻYNĘ WYBRAĆ?

Każdego dnia wybierać będziecie spomiędzy dwóch drużyn:

  • Drużyna Honor darzy wielkim szacunkiem tradycje radzieckiej marynarki. Dołącz do drużyny nieustraszonych wojowników o sprawiedliwość!
  • Drużyna Glory triumfalnie osiąga swoje cele. Dołącz do niej, by dokonywać legendarnych czynów wraz z radzieckimi marynarzami!

Po dokonaniu wyboru przeniesieni zostaniecie do Portu czarnomorskiego przystrojonego barwami Waszej drużyny.

Rozpoczęcie zawodów: Pt. 26 Kwi. 04:00 CEST (UTC+2) / Twój czas lokalny: Pt. 26 Kwi. 04:00

Przygotujcie nowe okręty, montujcie sygnały oraz kamuflaże i wjedźcie do bitwy u boku swoich towarzyszy broni, by zdobywać punkty i odnieść zwycięstwo! Każdego dnia wygrywa drużyna, która zgromadziła więcej punktów.

Zdobywanie punktów dobiega końca na godzinę przed rozpoczęciem kolejnego dnia zawodów. Bitwy toczone po tym terminie nie są wliczane.


JAK ZDOBYWAĆ PUNKTY?

Zdobywając punkty pomagacie swojej drużynie wygrać w danym dniu. Każdego dnia wyniki są sumowane. Gracze zwycięskiej drużyny, którzy zdobyli przynajmniej 1 punkt, otrzymują 4 żetony żołdu, które mogą wydać z Zbrojowni.

Jak je zdobyć? To bardzo proste – walczcie swoimi ulubionymi okrętami z poziomów V—X w operacjach, bitwach kooperacyjnych, losowych, rankingowych i klanowych.

Tryb Wydarzenie Poziom okrętu / punkty
V VI VII VIII IX X
Bitwy losowe Zniszczenie okrętu 10 12 14 16 18 20
Zwycięstwo 40 48 56 64 72 80
Osiągnięcie honorowe 40 48 56 64 72 80
Osiągnięcie bohaterskie 80 96 112 128 144 160
Rozkaz osobisty 40 48 56 64 72 80
Bitwy kooperacyjne Zniszczenie okrętu 5 6 7 8 9 10
Zwycięstwo 20 24 28 32 36 40
Rozkaz osobisty 20 24 28 32 36 40
Bitwy rankingowe Zwycięstwo 120
Bitwy klanowe Zwycięstwo 200
Operacje Każda gwiazdka w przypadku zwycięstwa 15 20

Regulamin zawodów dostępny w kliencie gry zawiera niewłaściwą informację o liczbie punktów przyznawanych za każdą zdobytą gwiazdę w zwycięskiej bitwie w operacjach

Poza punktami drużyny w zawodach podliczane będą również punkty osobiste: w sekcji „Mój wkład” znajdować się będą wszystkie informacje na temat wyniku drużyny, własnych osiągnięć i nagród codziennych. Im więcej punktów zdobędziecie, tym więcej żetonów otrzymacie!


ROZKAZ OSOBISTY

W bitwach losowych i kooperacyjnych otrzymać możecie rozkaz osobisty. Jeśli go wykonacie, otrzymacie dodatkowe punkty. Dobór rozkazu zależy od rodzaju okrętu.

Uwaga: rozkaz wypełnić można tylko w bitwie, w której został otrzymany. Postępy nie są zachowywane.

Sam rozkaz i postępy w jego wykonywaniu wyświetlane są bezpośrednio w bitwie – informacje te znaleźć można w zakładce Zadania po wciśnięciu klawisza Tab.


RÓWNOWAŻENIE PUNKTÓW DRUŻYN

Każdego dnia rozpoczyna się nowy etap zawodów. Drużyna, która zdobędzie więcej punktów danego dnia, wygrywa etap. Następnego dnia zadania dla jej członków będą trudniejsze, ale nagrody bardziej wartościowe.

Poziom trudności dla drużyny, która przegrała, pozostanie niezmieniony.

Jednocześnie drużyna przegrywająca otrzyma modyfikator do punktów zdobytych danego dnia, co pomoże jej w szybszym nadrobieniu strat. Modyfikator ten ma jednak wpływ tylko na punkty drużyny i nie jest stosowany dla punktów osobistych i Ściany chwały.

W sumie istnieją cztery poziomy trudności:

Poziom trudności Punkty Żetony żołdu Modyfikator dla drużyny, która przegrała
Normalny 100 8
200 8
300 8
400 8
500 12
Wysoki 100 8 +25% punktów
200 8
400 12
500 12
1500 20
Bardzo wysoki 100 8 +100% punktów
200 8
500 20
1500 20
2000 30
Ekstremalny 100 8 +300% punktów
200 8
1500 30
2000 30
3000 45

Przykład: drużyna Honor wygrywa w pierwszym dniu zawodów. Następnego dnia gracze, którzy wybiorą tą drużynę, będą mieli ustawiony wysoki poziom trudności dla oceny osobistej. By więc zdobyć maksymalną nagrodę za osiągnięcia osobiste, będą musieli zdobyć 1500 punktów, a nie 500.

Poziom trudności nie zmieni się dla drużyny Glory, która nadal będzie musiała zdobyć 500 punktów, żeby zdobyć maksymalną możliwą nagrodę za osiągnięcia osobiste. Jednocześnie liczba punktów otrzymywanych przez drużynę jest powiększona o 25%. Zatem jeśli wejdziecie do bitwy losowej okrętem X poziomu i zniszczycie 3 okręty (60 punktów), zdobędziecie osiągnięcie bohaterskie (160 punktów) i wygracie (80 punktów), to otrzymacie 300 punktów oceny osobistej i 375 punktów (300 + 25%) oceny drużynowej.

Jeśli drużyna Glory wygra tego dnia, to poziom trudności wzrośnie dla niej do wysokiego, a drużyna Honor powróci do normalnego.


ŚCIANA CHWAŁY

Ściana chwały pokazuje Wasze osiągnięcia i pozwala Wam porównać Wasze postępy z wynikami 100 najlepszych graczy.

Im więcej punktów zdobyliście, a także im wyższa jest Wasza pozycja na Ścianie chwały, otrzymacie na koniec dnia więcej żetonów, które możecie wykorzystać w Zbrojowni.

Ściana chwały jest aktualizowana codziennie, a ostateczne wyniki będą dostępne zaraz po zakończeniu rywalizacji. W górnej części tabeli możecie wybrać dzień i sprawdzić odpowiadające mu wyniki.

Ściana chwały po dniu rywalizacji żetony żołdu Suma
5% najlepszych 4 16 + 4 = 20
10% najlepszych 4 12 + 4 = 16
25% najlepszych 4 8 + 4 = 12
50% najlepszych 4 4 + 4 = 8
Wszyscy aktywni uczestnicy 4 4

Innymi słowy, otrzymacie żetony żołdu za:

  • Zwycięstwo Waszej drużyny w obecnym dniu rywalizacji – 4 żetony.
  • Liczbę zdobytych przez Was punktów do punktacji osobistej – od 8 do 121 żetonów dziennie, w zależności od poziomu trudności.
  • Ostateczne wyniki Ściany chwały danego dnia rywalizacji – od 4 do 20 żetonów.

WOLA ZWYCIĘSTWA

Dzięki grze dla jednej z drużyn przez łącznie 15 dni, otrzymacie nagrodę za lojalność wobec swojej drużyny – pamiątkową naszywkę oraz flagę. Nie musicie pozostać w jednej drużynie przez wszystkie dni z rzędu. Możecie wybrać drużynę w zależności od Waszych preferencji i poziomu trudności. W ten sposób możecie otrzymać nagrody za grę dla obu drużyn, jeśli tak Wam się podoba.

Za grę w wybranej drużynie przez łącznie 20 dni otrzymacie pamiątkową naszywkę i flagę „Victory”.


ZASADY

Zawsze możecie sprawdzić najnowszą edycję zasad rywalizacji w specjalnej zakładce na ekranie wydarzenia. Znajdziecie tam ogólny opis wydarzenia, informacje o wynikach zespołów i Ścianie chwały, Wasz osobisty postęp, wyjaśnienie mechaniki lojalności i woli zwycięstwa, a także zasad podsumowania wyników każdego dnia.


ZBROJOWNIA

Możecie wymienić zdobyte podczas rywalizacji żetony żołdu w odpowiedniej sekcji Zbrojowni.

  • Radziecki krążownik premium  VII Lazo – 1500 żetonów.
    • Radziecki lekki krążownik projektu 68 o pokaźnych rozmiarach i groźnej baterii głównej, złożonej z dwunastu dział kal. 152 mm. Lazo doskonale sprawdza się w walkach artyleryjskich na dużym dystansie. Jest wyjątkowo skuteczny ze znacznych odległości dzięki charakterystyce radzieckiej artylerii oraz parametrom jego sprzętu eksploatacyjnego Samolot zwiadowczy. Jest tylko kilka okrętów VII poziomu, które mogą rzucić mu wyzwanie.
  • Specjalny stały kamuflaż „Sztandar Zwycięstwa” dla radzieckich okrętów   VIII Władywostok,   VIII Czapajew,   VIII Ogniewoj oraz   VIII Kijów – 500 żetonów.
  • Jednorazowy kamuflaż Victory – 12 żetonów.
  • Kontener okresu radzieckiego z szansą na otrzymanie misji bojowej, która po ukończeniu daje dostęp do radzieckich pancerników – 30 żetonów.
  • 3 dni konta premium Warships – 200 żetonów.
  • Rozmaite sygnały – liczba potrzebnych żetonów jest zależna od typu sygnału.

Ponadto, swoich dublonów użyć możecie w Zbrojowni, żeby zyskać kontenery premium Ery Radzieckiej, zawierające obfitość przedmiotów w grze i większą szansę na wczesny dostęp do sowieckich pancerników.

Pełną zawartość nowej sekcji Zbrojowni możecie sprawdzić w kliencie gry.


RADZIECKIE PANCERNIKI

Jedną z najlepszych rzeczy w rywalizacji „Victory” jest możliwość wypróbowania radzieckich pancerników okrągły miesiąc przed ich wprowadzeniem do drzewa technologicznego. Kontenery okresu radzieckiego mogą zawierać misję bojową, która po ukończeniu daje dostęp do jednego z pancerników:   V Piotr Wielkij,   VI Izmail,   VII Sinop oraz   VIII Władywostok.

Misje te są bardzo łatwe. Aby otrzymać okręt V poziomu, musicie zdobyć 10 000 bazowych PD w operacjach lub bitwach losowych, kooperacyjnych, rankingowych bądź klanowych. Poziom VI wymaga 12 000 PD; poziom VII – 14 000 PD; aby zaś zdobyć Vladivostok będziecie potrzebować 16 000 PD.

Gdy tylko wypełnicie misję, odpowiedni pancernik przypłynie do Waszego Portu wraz z dowódcą z 3 punktami, miejscem w Porcie, a także ze wszystkimi zbadanymi i zakupionymi modułami.

Możecie wykonywać te misje do 24 czerwca.

Uwaga: w aktualizacji 0.8.3 nie możecie zbadać następnego okrętu w gałęzi. Na jedno konto przypada wyłącznie po jednej misji każdego typu.

Co wyróżnia radzieckie pancerniki na tle ich odpowiedników?

Z założenia radzieckie pancerniki najlepiej sprawdzają się w agresywnym stylu gry i starciach na krótkim oraz średnim dystansie.

  • Działa baterii głównej są celne na krótkim i średnim dystansie, lecz odbywa się to kosztem najgorszego rozrzutu pocisków na długich dystansach spośród okrętów tego samego typu. Celność tych pancerników dramatycznie maleje wraz ze wzrostem odległości w porównaniu do ich odpowiedników.
  • Silne działa o pokaźnej penetracji pancerza jedynie umacniają radzieckie pancerniki w starciach w zwarciu. Poziomy IX oraz X wyposażono w szybkoobrotowe wieże o korzystnych kątach pochylenia, co pozwoli Wam w porę zorientować się w sytuacji na polu bitwy.
  • Dobry pancerz, który najlepiej sprawdza się przeciwko pociskom odłamkowo-burzącym to kolejna zaleta, po raz kolejny działająca na korzyść ofensywnej taktyki. Żegluga pod odpowiednim kątem pozwoli Wam na śmiały szturm, jednocześnie odbijając pociski wroga.
  • Innym elementem pomagającym przetrwać w starciach na noże jest sprzęt eksploatacyjny Grupa naprawczo-ratunkowa ze szczególnymi atrybutami, takimi jak szybki czas odnowienia, który doskonale sprawdza się w krytycznych sytuacjach. Niemniej jednak pamiętajcie o jednej niezwykłej cesze tego sprzętu – ograniczonej liczbie jego ładunków.
  • Pomimo dosyć dużego promienia skrętu, radzieckie pancerniki z łatwością wykonują niewielkie manewry w środku rozgorzałej bitwy i korzystają ze specyficznej kompozycji pancerza, a to wszystko dzięki szybkiemu przestawieniu steru.

Nowe radzieckie okręty są dość niezwykłe i różnią się od znanych nam pancerników z innych krajów. Biorąc pod uwagę ich osobowość, będziecie zmuszeni zweryfikować Wasze tradycyjne podejście do rozgrywki, lecz w nagrodę okręty z nowej gałęzi odwdzięczą się swymi zaletami w rękach wprawnego dowódcy.

To dopiero pierwsza część wydarzenia, które będzie dostępne w trakcie aktualizacji 0.8.3. Trzymamy w zanadrzu jeszcze więcej smakowitych kąsków!

Źródło: Portal WoWs

barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

6 komentarzy

  1. Dżony_K pisze:

    WG logic. Nawet grając DD nie zawsze da sie zrobić dwa wykrycia bo jest lotnia lub dwie. A akurat jak nie ma żadnej lotni to nie ma rozkazu osobistego albo jest inny. Taki tam peszek.

  2. d.s pisze:

    ja mam gorzej nie wyświetla mi się zbrojownia od ostatniego patcha kumplowi to samo, support polecił zainstalować wg center i i tam doinstalować dodatkowe brakujące pliki ale to nic nie dało, ktoś ma pomysł jak się dostać do zbrojowni

  3. J_jW pisze:

    Bez sensu, wprawdzie raz na jakiś czas udaje się pancernikiem coś wykryć, a brytyjskim krążownikiem coś podpalić, a nawet zatopić okręt przy pomocy pożarów, ale żeby wymagać tego od gracza na zawołanie, to przesada…

  4. Anonim pisze:

    Te rozkazy osobiste mnie powalaja czasem.Zdobadz wstegi wykrycie a ty grasz pancernikiem albo zdobadz wstegi podpalenie a ty grasz minotaurem…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.