Aktualizacja 0.8.3 – zmiany w balansie, nowości, usprawnienia

Jako, że większość z nas nie czyta tego co pojawia się na stronie głównej odnośnie nowych łątek, postanowiliśmy jak zwykle podzielić te informacje na kilka postów. Pierwszy z nich dotyczy:

  • Zmiany w balansie rozgrywki
  • Nowości i zmiany zawartości gry
  • Inne zmiany i usprawnienia.

Zmiany w balansie rozgrywki

Aktualizacja 0.8.3 ujednolica parametry sprzętu Samolot zwiadowczy — wszystkie okręty mają teraz 3 ładunki w wersji standardowej i 4 w ulepszonej. Specjalne ustawienia sprzętu eksploatacyjnego dla krążownika  VI Perth oraz pancernika  IX Musashi zostały zachowane. Zmiany mają na celu uporządkowanie i ujednolicenie właściwości tego sprzętu eksploatacyjnego dla różnych okrętów.

Czas trwania sprzętu Myśliwiec dla japońskiego pancernika Musashi został zwiększony z 60 do 80 sekund. Przed aktualizacją rozgrywki lotniskowców, myśliwce wypuszczane przez Musashi różniły się od tych z innych pancerników. To samo można teraz powiedzieć o sprzęcie eksploatacyjnym dla okrętu Musashi.

Zakończyliśmy pomyślnie testy zmian francuskiego niszczyciela  VIII Le Terrible i w aktualizacji 0.8.3 wprowadzimy je do głównej wersji okrętu. Dokonano następujących modyfikacji:

  • zwiększono prędkość wylotową pocisków przeciwpancernych z 800 do 840 m/s,
  • zwiększono parametr Krupp dla pocisków przeciwpancernych z 2100 do 2400, zwiększając ich możliwości penetracji pancerza,
  • zmniejszono współczynnik oporu aerodynamicznego z 0,3498 do 0,234 dla pocisków odłamkowo-burzących i przeciwpancernych,
  • zmodyfikowano rozdział PW na okręcie — pozwoli to niszczycielowi przetrwać intensywny ostrzał przez dłuższy czas.

Zmiana współczynnika oporu dynamicznego pocisków OB poprawi komfort niszczycieli w bitwach na średnim i długim dystansie, a wzmocniona penetracja pancerza pozwoli bez kompleksów atakować krążowniki pociskami przeciwpancernymi. Będziecie jednak musieli zwracać szczególną uwagę na cechy pancerza okrętów przeciwnika oraz dystans do celu. Przy odpowiednim ustawieniu, niszczyciel będzie w stanie zadać dotkliwe uszkodzenia lekkim krążownikom oddalonym nawet o 10 km, szczególnie po aktywowaniu Przyspieszacza ładowania głównej baterii.


Nowości i zmiany w zawartości

Yamato

W wersji 0.8.3 zaktualizowaliśmy jeden z najstarszych modeli w grze —  X Yamato. Po przeprowadzeniu kompleksowych badań udało nam się sprawić, by wygląd modelu był jeszcze bardziej szczegółowy i historycznie dokładny. Prezentuje się teraz tak jak podczas swojej ostatniej bitwy. Wraz z aktualizacją modelu, zmieniliśmy również nieznacznie system obrony przeciwlotniczej, zwiększając jego efektywność — uszkodzenia ciągłe na sekundę w zasięgu działek przeciwlotniczych zwiększono z 851 do 955 pkt.

Zaktualizowano również kamuflaże, które można nałożyć na okręt.

Wzory kamuflażu

Dodano nowy kamuflaż Makoto Kobayashi dla pancernika  X poziomu Yamato. Zapewnia on następujące premie:

  • −3% wykrywalności okrętu z powierzchni wody,
  • +4% rozrzutu pocisków wystrzelonych w kierunku Twojego okrętu,
  • −50% kosztów obsługi okrętu po bitwie,
  • +20% kredytów w każdej bitwie,
  • +100% PD w każdej bitwie.

Kamuflaż można kupić w Sklepie premium, Zbrojowni i dziale Wygląd za 7000 dublonów. Będzie dostępny w sprzedaży w kliencie gry do premiery aktualizacji 0.8.4.

Do gry dodano kamuflaże dla niszczycieli  VII Leningrad oraz  VII Minsk, które zwyciężyły w konkursie:

  • −3% wykrywalności okrętu z powierzchni wody,
  • +4% rozrzutu pocisków wystrzelonych w kierunku Twojego okrętu,
  • −10% kosztów obsługi okrętu po bitwie,
  • +50% PD w każdej bitwie.

Kamuflaże te można zdobyć w ramach nagrody za ukończenie łańcuchów wyzwań dziennych. Szczegóły zostaną opublikowane w wiadomościach dotyczących misji bojowych.

Zbrojownia nadal oferować będzie nowe wzory kamuflażu, które można zdobyć za miedź i molibden. W wersji 0.8.3 pancernik  X Bourgogne otrzyma kamuflaż Nosorożec, który można wymienić za miedź. Zapewnia on następujące premie:

  • −3% wykrywalności okrętu z powierzchni wody,
  • +4% rozrzutu pocisków wystrzelonych w kierunku Twojego okrętu,
  • −50% kosztów obsługi okrętu po bitwie,
  • +20% kredytów w każdej bitwie,
  • +100% PD w każdej bitwie.

Możecie zdobyć molibden i miedź za zwycięstwa w bitwach klanowych w Lidze Tajfun oraz osiągnięcie 1. stopnia w głównym sezonie bitew rankingowych.

Testy okrętów

Następujące okręty zostały udostępnione do testów deweloperom, supertesterom i promotorom społecznym:  IX Mogador X Kleber VII Yūdachi VIII Bayard IX Benham X Yoshino oraz  X Pobeda (nazwa tego ostatniego zostanie zmieniona na Slava w wersji 0.8.4).

Kaprzy

Dodano flagę, symbol naszywek i emblemat dla Kaprów. Dowiedz się więcej o programie w kolejnym poście.


Inne zmiany i usprawnienia

  • Samoloty powracające nie są już wyświetlane sojusznikom na minimapie, gdyż informacja ta jest przydatna wyłącznie dla dowódców lotniskowców, z których wyleciały.
  • Naprawiono błąd wyświetlania niepotrzebnych elementów interfejsu, który powstawał, gdy eskadra gubiła się przy wciśniętym klawiszu F.
  • Naprawiono błąd, który nie pozwalał graczom powrócić do lotniskowca klawiszem F po zniszczeniu eskadry.
  • Naprawiono błąd powodujący niewyświetlanie się wskaźnika przegrzania silnika przy wciśniętym klawiszu W.
  • Naprawiono błąd powodujący, że podczas ataków przeprowadzanych podczas ostatniego lotu eskadry wyświetlany był panel kontrolny lotniskowca.
  • Poprawiono wyświetlanie łuku pokazującego kierunek pocisków uderzających Wasz okręt.
  • Naprawiono błąd powodujący, że podczas startu nie był wyświetlany wskaźnik wykrycia eskadry.
  • Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie efektów graficznych pocisku trafiającego do wody, mimo że w rzeczywistości uderzony został okręt.
  • Naprawiono błąd umożliwiający użycie sprzętu eksploatacyjnego Naprawa na eskadrze z pełną pulą PW.
  • Naprawiono błąd przedłużający czas zamknięcia klienta gry. Teraz zamyka się on szybciej.
  • Naprawiono błąd podwajający siatkę celowniczą po otworzeniu i zamknięciu menu gry podczas bitwy.
  • Naprawiono błąd powodujący szarpanie animacji startu samolotu z pancernika  X Yamato.
  • Naprawiono błąd skutkujący błędem odtwarzania dźwięku pocisków wystrzelonych z dział baterii głównej krążownika  VIII Cleveland przy zamontowanych kamuflażach Wolność oraz Azur Lane.
  • Zaokrąglono zasięg wykrywalności do 2 km dla okrętów  II Sampson II Smith II Medea III Valkyrie II Tachibana II Tachibana Lima II Storożewoj III Derzki II Longjiang oraz  III Phra Ruang podczas salwy z dział baterii głównej, gdy okręt przebywa w dymie. Zasięg ten wynosił poprzedni mniej niż 2 km, co prowadziło do niewłaściwych sytuacji, gdy niemożliwe było wykrycie tych okrętów w zasięgu pewnego wykrywania okrętów.
  • Nieznacznie poprawiono interfejs menu konta w Porcie.
  • Opis umiejętności Ostrzeżenie o nadchodzącym ogniu przeciwnika został poprawiony: „Ostrzeżenie o salwie wystrzelonej w kierunku Twojego okrętu z odległości większej niż 4,5 km”.
  • Poprawiono efekty wizualne banera kontenerów. Teraz gdy dzienny kontener jest dostępny, wyświetlana jest specjalna ikona.
  • Zasięg widzenia niektórych okrętów został zwiększony do wartości obejmującej maksymalny zasięg strzału, uwzględniający wszystkie modyfikatory.
  • Naprawiono błąd streamowania tekstur. Błąd został spowodowany wycofaniem się przez nas z tego systemu w wersji 0.8.2. Ładowanie tekstur w bitwie zostało przywrócone.
Źródło: Portal WoWs

barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.