Biuletyn deweloperów 0.8.2

Aktualizacja 0.8.2 wprowadzi nowe tryby gry, będące częścią Międzygalaktycznych Igrzysk Statków Kosmicznych, a także ulepszenia Przebiegu służby oraz interfejsu Portu.

WAŻNE! Aktualizacja jest wciąż w fazie testów, więc informacje zawarte w biuletynie są jedynie wstępne i odzwierciedlają stan gry na czas jego publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać ostatecznie całkowicie usunięte bądź wprowadzone w zupełnie innej formie w momencie wydania aktualizacji. Zrzuty ekranu, konkretne wartości i szczegóły mechanik w grze mogą się okazać nieaktualne po wydaniu aktualizacji.



Kosmiczne igrzyska

Zakładajcie skafandry kosmiczne i pędźcie na stanowiska bojowe – rozpoczynają się Międzygalaktyczne Igrzyska Statków Kosmicznych! Nadszedł czas powrotu do Portu kosmicznego i ponownego chwycenia za stery specjalnie przygotowanych statków, które wezmą udział w Kosmicznych igrzyskach.

Na serwerze testu publicznego znaleźć można następujące okręty: Alldestroyer (Kurfurst), Paris (Republique), Zaya (Zao), Galaxy (Des Moines), Norma (Minotaur), Aurora (Moskwa), FlyFire (Gearing), Blue Aster (Z-52) oraz nowość – Century Hawk (Hindenburg). W przyszłości dodamy jeszcze trzy nowe okręty do nowego trybu gry.


Tryby bitew

Wybierz jeden z nowych typów bitew, wchodzących w skład Międzygalaktycznych Igrzysk Statków Kosmicznych:

Atak kosmiczny

Tryb ten dzieli graczy na dwie drużyny: broniącą i atakującą, obie po 9 graczy. Każda ze stron ma swoje atuty: okręty drużyny atakującej respawnują się w strefie początkowej, a okręty drużyny broniącej systematycznie odzyskują swoje PW. Celem drużyny atakującej jest zniszczenie bazy drużyny broniącej w określonym czasie. Żeby tego dokonać, napastnicy muszą najpierw zniszczyć generatory pola siłowego. Każdy zniszczony generator nie tylko wydłuża czas na wykonanie misji, ale przyspiesza również odzyskiwanie PW przez broniących. Tracenie sojuszników również skutkuje szybszym odzyskiwaniem PW przez pozostałych obrońców. Sprawdźcie swoją siłę w szturmie z nieograniczoną liczbą „żyć” lub zaciekle brońcie swojej bazy aż do ostatniej sekundy. Matchmaker zdecyduje, po której stronie staniecie.

Pierścienie Saturna

Tradycyjny tryb Epicentrum został dostosowany do kosmicznych realiów. Zajmowanie stref zewnętrznych nie będzie blokowane przez przeciwników próbujących zająć strefy wewnętrzne. Drużyna zdobywać będzie więcej punktów za kontrolowanie wewnętrznego pierścienia niż za kontrolowanie pierścieni zewnętrznych. Liczebność drużyn pozostaje bez zmian.

Podwójna gwiazda

Obszary kontroli dla drużyn składających się z 12 graczy położone są po stronie nieprzyjaciela. Początkowo są dość duże, ale od 5. minuty zaczynają się kurczyć. Będziecie musieli zażarcie atakować, żeby nie pozwolić przeciwnikowi na zajęcie swoich obszarów kluczowych.

Torpedo beat

Przygotujcie się na dynamiczną, wypełnioną torpedami bitwę! Drużyny złożone są z 5 graczy sterujących niszczycielami uzbrojonymi przede wszystkim w wyrzutnie torpedowe, podczas gdy działa główne zachowują się jak baterie dodatkowe. Okręty mają znacznie zwiększoną zwrotność oraz zredukowany czas potrzebny do osiągnięcia prędkości maksymalnej lub całkowitego zatrzymania się. Po zniszczeniu jednego okrętu przeciwnika gracz może użyć Grupy naprawczej, podobnie jak wszyscy pozostali członkowie drużyny, która poniosła stratę. Wasze umiejętności unikania torped jeszcze nigdy nie były poddane takiej próbie!

W bitwach kosmicznych zdobyć można specjalne osiągnięcia.

Tryby te dostępne są w osobnym typie bitwy, jednak nie wszystkie jednocześnie. Harmonogram znajdziecie w ogłoszeniu o teście publicznym.

Mapy

Bitwy kosmiczne toczone będą na 4 mapach:

  • Risus, uformowanej z kryształów żelazytu (przerobiona mapa Estuarium).
  • Ludus, wypełniona przez lewitujące pola asteroid (kosmiczna wersja mapy Łzy pustyni).
  • Navis, uformowana przez wyspy z zastygłej lawy (zainspirowana mapą Droga wojownika).
  • Koniunkcja, znana już graczom z poprzedniego roku (mapa Gorący punkt).


Nagrody i Arsenał

W aktualizacji 0.8.2, dzięki znacznie rozszerzonemu asortymentowi i funkcjonalności, Arsenał otrzyma nową nazwę – Zbrojownia.

Nagrodą za wypełnienie misji codziennej i dyrektyw Międzygalaktycznych Igrzysk Statków Kosmicznych będzie żelazyt – nowy tymczasowy zasób w Zbrojowni.

Stałe kamuflaże kosmiczne znowu będą dostępne! Dziewięć istniejących kamuflaży zostanie uzupełnione o dwa kolejne dla Hindenburga i Shimakaze. Poza kamuflażami dla okrętów X poziomu, można też zdobyć stałe kamuflaże kosmiczne dla amerykańskich i francuskich krążowników z poziomów VI–IX: Pensacola, New Orleans, Baltimore, Buffalo, Galissonniere, Algerie, Charles Martel i Saint Louis. Będą to nagrody za wypełnianie dyrektyw. W trakcie testu publicznego będziecie mogli zdobyć kamuflaże dla Shimakaze oraz okrętów z poziomów VI–IX.

Począwszy od aktualizacji 0.8.2 każda kolejna wprowadzać będzie nowy kamuflaż dla różnych okrętów w Zbrojowni. Kamuflaże te będzie można nabyć za miedź lub molibden – waluta zmieniać się będzie z każdą aktualizacją. W wersji 0.8.2 niszczyciel IX poziomu Black otrzyma nowy kamuflaż – Marlin – który będzie można kupić za molibden.

Zbrojownia będzie również uzupełniona zapasami licznych okrętów, które kupić można za dublony – okręty te będą jednak dostępne tylko na zwykłym serwerze. W trakcie testu publicznego będzie można użyć jedynie filtrów dla okrętów świeżo dodanych, pozwalających na wybór poziomów, krajów, wymaganego zasobu oraz typów okrętu.


Zmiany w lotniskowcach

Nasze prace nad lotniskowcami nadal trwają, a nowa aktualizacja wprowadza zmiany w interfejsie pokładu: w trybie standardowym wskaźniki pokładu pokazują gotowość całej eskadry, z samolotami podzielonymi na klucze. W trybie alternatywnym wyświetlana jest liczba samolotów każdego typu. Uprości to ocenę gotowości eskadry i uczyni mechanikę pokładu bardziej przejrzystą.

Umiejętność dowódcy Radiolokacja używana w połączeniu z samolotami ułatwiała odnajdywanie i śledzenie niszczycieli, niwelując tym samym ich największy atut – kamuflaż. W celu zmniejszenia przesadnego wpływu lotniskowców na wykrywanie niszczycieli efekty umiejętności Radiolokacja nie będą obejmować samolotów.


Ulepszony Przebieg służby i interfejs Portu

Dokonamy znacznych zmian w wyglądzie Portu – prezentacja bieżącego wydarzenia, Sklep premium, Zbrojownia, misje bojowe i inne bannery widoczne będą po lewej stronie ekranu.

W tym menu wyświetlany będzie również postęp dla graczy, którzy nie osiągnęli jeszcze 15. poziomu Przebiegu służby. Sekcja Przebieg służby została zaktualizowana, śledzenie postępu i nagród będzie teraz wygodniejsze. Ustawienia modyfikacji specjalnych insygniów przeniesiono z Przebiegu służby do górnego lewego rogu Portu, a informacje o serwerze i liczbie graczy online – do głównego menu otwieranego za pomocą klawisza ESC.

Otrzymacie 2. poziom Przebiegu służby natychmiast po zalogowaniu się na serwer testu publicznego, ale zdobywanie kolejnych poziomów będzie znacznie szybsze niż na zwykłym serwerze.

Dołączcie do testu publicznego i bądźcie jednymi z pierwszych, którzy wypróbują zmiany, jakie wprowadza aktualizacja 0.8.2. Zbierzcie wszystkie nagrody i nie zapomnijcie podzielić się z nami swoimi opiniami!

barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.