Iron Rain Borsig w World of Tanks na konsolach

Iron Rain Borsig, nowy czołg premium VIII poziomu z magazynkiem.

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

Charakterystyka czołgu:

  • Dobieranie drużyn: Walczy przeciwko pojazdom do X poziomu.
  • Premia do srebra: 50%
  • Premia do PD: 15%
  • Punkty wytrzymałości: 1 100
  • Moc silnika: 160 KM
  • Stosunek mocy do masy: 10,14 KM/t
  • Prędkość maksymalna: 35 km / h
  • Prędkość obrotu kadłuba: 32 stopni/s
  • Pancerz kadłuba: 20 / 10 / 8
  • Pancerz wieży: 20 / 20 / 0
  • Prędkość obrotu wieży: 22 stopni/s
  • Zasięg widzenia: 360 m
  • Zasięg sygnału: 700 m

Parametry działa:

  • Penetracja: 246 / 311 / 65
  • Uszkodzenia: 490 / 490 / 630
  • Czas celowania: 2,7 s
  • Celność: 0,37
  • Kaliber: 128 mm
  • Szybkostrzelność: 16,37 pocisków/min
  • Pocisków w magazynie: 3 szt.
  • Pojemność magazynu: 42 pocisków

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

35 komentarzy

  1. Paweł pisze:

    A co się stało z białym krukiem ?
    Type 98 Ke-Ni Otsu ?
    Nippon, LT, premium, III tier.
    To jeden z najrzadszych pojazdów premium.
    Są przecież pliki w grze i model HD od stycznia 2018.
    Ktoś coś wie ?

    Gdyż w siostrzanym WoT Blitz pojazd ma znakomitą opinię.

  2. lopo pisze:

    WT auf e100 coming ?
    btw nawet się nie pofatygowali, by w modelu wizualnym dodać ten magazynek.

  3. MirekZbirek pisze:

    Mogliby dać taką superową artylerie VIII tieru na PC 😀 Ale by był płacz cieci, którzy nie myślą wgl gdzie arty mogą walić 😀

    • Anonim pisze:

      A od kiedy ta gra ma głównie polegać na chowaniu się przed artylerią?

      • MirekZbirek pisze:

        Ta gra, wg mnie, polega na myśleniu strategicznym w danym momencie bitwy w głównej mierze 🙂

        • XD pisze:

          To nie jest myślenie strategiczne, to w ogóle nie jest myślenie. Na większości map trzeba po prostu wyjechać i przyjąć strzały od arty na klatę żeby coś zrobić. Nie istnieje sposób, żeby unikać arty i jednocześnie normalnie grać. To jest właśnie jej celem, nie zależnie czy jesteś botem, czy najlepszym graczem na świecie to dla arty jesteś równy i tak cię pacnie, a ty nic z tym nie zrobisz. Arta sprawia, że jest dużo mniej dobrych graczy i ratuje takich pomiodrów jak ty od permamentnych gwałtów przez lepszych.

          • MirekZbirek pisze:

            O proszę widzę fiolet się znalazł. Jak ktoś lubi grać artą to nie jest pomidorem 🙂 A gram każdym rodzajem pojazdów. A granie artą nauczyło mnie jak i gdzie uciekać przed nimi gdy gram przeciwko nim ciężkim, średnim itd 🙂

          • Anonim pisze:

            No już widzę Mirku jak chowasz się ciężkim czołgiem przed artylerią na malinówce próbując przepchać wzgórze. Natomiast z wypowiedzią kolegi powyżej zgadzam się w 100%. Artyleria w znaczny sposób ogranicza pole popisu dla innych czołgów, zwłaszcza ciężkich. Zamiast grać normalnie, po swojemu, gracze muszą się chować przed ”klikerami”

          • XD pisze:

            Może „Miszcz” Mirek za miast pustych przechwałek, podzieli się swoją tajemną wiedzą jak unikać arty na konkretnym przykładzie.

          • NSX pisze:

            każdy dobry gracz wie jak bronić się przed artą – tylko jak zwykle dzieci i pomidory płaczą jaka to arta jest zła.

            malinówka daje artą nieznaczną przewagę, ale bilans i tak wychodzi na zero, bo na takim himmlu czy ensku jest zupełnie na odwrót

        • ojtamojtam pisze:

          Tak, pewnie siedząc na arcie realizujesz swoje projekty strategiczna dla danego momentu bitwy w głównej mierze… graj sobie tym klikerem ile chcesz ale wciskaj nam tych swoich chorych mądrości proszę

    • cddfe pisze:

      a jak przewidzisz gdzie walnie masz może szusty zmysł kiedyś się dało jej uniknąć a teraz celna się stała i jest to już prawie nie wykonalne no chyba że się kampi przez całą bitwę wtedy się nie oberwie

  4. Anonim pisze:

    Nie ma co się oszukiwać, ale ewidentnie jest za mało graczy i szpece w WG stosują tego typu zagrywki. Dają coś co jest mocne by spróbować z tego jak najwięcej dolanów jeszcze uszczknąć nim to zamkną. Smutne w tym wszystkim może wtedy być to, że nie będą mogli oni wyemigrować na PC. To samo można dość często zauważyć na serwerze ASIA/NA.

    • GTX pisze:

      Ta gra upada już bodajże ładnych pare lat według graczy i nadal nie widać nawet cienia upadku… o czym ty człowieku piszesz…

      Zapewne zaczęła upadać jeszcze zanim powstała..

      • Kosa pisze:

        zobacz sobie człowieku na statystki serwera, ile kiedyś było graczy a ile jest dziś. wiadomo, taka gra z dnia na dzień nie upadnie, ale odpływ graczy jest znaczący i nawet ślepy to zauważy

      • JAnek 23 pisze:

        Czy upada ? Nie wiem , jedyne co pokazuja staty to to ze zmienjszyla sie ilosc graczy na serwerach o 20% a do tego zwiekszyla sie ilosc BOTow ktore graja za graczy …. Nastapila rowniez wymiana jakosci graczy – jest niesamowita ilosc zlych i bardzo zlych graczy – sredni i dobrzy gracze poodchodzili …. To sa fakty , polecam filmik Quickbaby.
        Ps. Taka polityka firmy ….

      • Anonim pisze:

        Nie wiem o co się wszyscy tak plujecie, ale temat jest o konsolach i tego też dotyczył głównie mój post. Giereczka na PC jeszcze długoooo pociągnie. Nawet wg mnie ponad 10 lat.

  5. Asss pisze:

    Ciekawa obcja będzie dla japońskich tedeków puł automat magazynkowy na 3 pociski na cho ri toku i 3 innych do tedo historycznie istniejące makiety i działo testowane na mandżurskich poligonach

  6. DERP pisze:

    Jak tak patrzę co ostatnio odwala się z tą grą to mam wrażenie, że twórcy zarobili już tyle kasy, że zwisa im dalsza przyszłość produktu i teraz siedzą sobie, piją drogi alkohol i śmieją się mówiąc: „Patrz teraz, RHM z magazynkiem na 8 tierze!”, a na sali salwa śmiechu i odpowiedź: „Zaj**iste, dajesz!”

  7. Glusek pisze:

    Dodajcie to na pc za 150 zł aby i tam całe cw były zarombane tymi gównami

  8. Anonim pisze:

    Czekam na jagodę z automatycznym doładowaniem z 5 pociskami w klipie

  9. Paweł pisze:

    Cieciowagen.
    Samobieżna maszyna tartaczna.
    Rżnie aż wióry lecą.
    Z biednych ósemeczek, zdejmowanych na klipa.
    To już koniec.
    Wutek100 na levelu #8.
    A na burzakach może rozpiperzyć ze dwa Skorpiony ma magazynek.

  10. robertunio pisze:

    Na szczęście to że jakiś pojazd pojawił się na konsolach nie oznacza że pojawi się na PC. 🙂 Jest raczej odwrotnie, bo jest dużo czołgów „console exclusive” i ten Rhm właśnie do takich się raczej zalicza. 🙂

  11. Brahu pisze:

    Hm… u konkurencji wypisali, że działo przeładowuje w 41 sekund.

  12. Gamer pisze:

    Normalny borsig ma chyba szybkostrzelność 6 na minete. Jakby jeszcze 10 stopni lufę opuszczał …

  13. JaTuTylkoSprzątam pisze:

    To niezłe 8000 dpm xD

  14. PlaceQ pisze:

    Ta Szybkostrzelność 16,37? czyli to będzie miało 8000 + DPM. 16,37×490 = 8021.30 xD. Ps. Czekam na T49 z magazynkiem

  15. Ronin pisze:

    to ja czekam na lodówkę z magazynkiem

  16. xxx pisze:

    Szczyt lenistwa, nawet modelu 3d nie przerobili… Ja się pytam gdzie jest ten mechanizm ładujący przy zamku.

  17. NSX pisze:

    słabe, czekam na kw2 z magazynkiem na trollu

  18. Gustaw pisze:

    „Szybkostrzelność: 16,37 pocisków/min” ? XDDDD

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.