Dzisiaj rozpoczęły się testy francuskiej gałęzi pojazdów kołowych. Podstawy nowej rozgrywki zostały sprawdzone wcześniej, przy testach ósemki. Teraz możemy zacząć kształtować całą linię.
Pierwszy na warsztat idzie Panhard EBR 105, będący zwieńczeniem nowej gałęzi i przy okazji esencją nowej, unikatowej mechaniki rozgrywki w postaci pojazdów kołowych.
Co wyróżnia ten pojazd?
Cztery pary kół, dwa tryby jazdy, „magnetyczny” system blokowania celu, mechanika doładowania oraz inne cechy charakterystyczne dla tego typu pojazdów. Pojazd jest też wyjątkowo podatny na ostrzał wroga, posiada niewielką pulę HP i praktycznie brak pancerza, więc aby przetrwać na polu bitwy, możemy polegać jedynie na jego mobilności i niewielkich rozmiarach. Maszyna ta zakwalifikowana jest jako czołg lekki, ale nie posiada tak dobrych warunków wykrywania, jak standardowe pojazdy zwiadowcze. Siła ognia wystarczy, by dobić resztki wrogiej drużyny na koniec bitwy ale nie pozwoli na wygranie pojedynku 1 na 1. Działo 105mm ma wyjątkowo dobre parametry stabilizacyjne, co pozwala łatwiej strzelać do wroga w ruchu, ale prędkość jego przeładowania jasno pokazuje, że nie jest to maszyna do robienia obrażeń. Największą zaletą tego pojazdu jest na pewno mobilność.
Tak właśnie prezentuje się Panhard EBR 105 ze swoimi mocnymi i słabymi stronami. Nam pozostaje jedynie doszlifować całość.
Panhard EBR 105. Wstępne parametry:
Tier: LT-10, Francja, standardowy
Wytrzymałość: 1 300
Moc silnika: 850 KM
Moc na tonę: 64,7 KM / t
Tryb szybki (Maksymalna prędkość / Prędkość cofania): 105 / -75 km / h
Tryb normalny (Maksymalna prędkość / Prędkość cofania): 75 / -50 km / h
Prędkość obrotu: 34 °/s
Prędkość obrotu wieży: 66 °/s
Zasięg widzenia: 350 m
Uszkodzenia: 390 / 390/ 500
Penetracja: 198 / 240 / 105
Czas przeładowania: 12,0 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 1,2 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 ° / +15 °
Jak nim grać?
Na początku bitwy, jako niezwykle aktywny zwiadowca. W połowie meczu, jako bardzo zwinny pojazd rozpoznawczy o ograniczonej sile ognia. Pod koniec walki, jako szybki i niebezpieczny drapieżnik. „Prędkość i agresja” to kredo tego pojazdu kołowego. Panhard będzie stosunkowo trudny w obsłudze, dlatego warto wcześniej podnieść swoje umiejętności, jako czołgista, zanim siądziecie za jego sterami.
W zależności od wyników testu możemy zmienić statystyki czołgu. Wyczekujcie nowych newsów na temat „kołowców” i powodzenia na polu bitwy!
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Share
Bin4r
Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
DisagreeAgree
Połącz za pomocą
I allow to create an account
When you login first time using a Social Login button, we collect your account public profile information shared by Social Login provider, based on your privacy settings. We also get your email address to automatically create an account for you in our website. Once your account is created, you'll be logged-in to this account.
100 km/h dokładnie jeździły czołgi lekkie w piłkarskich rozgrywkach tego roku, porównanie już mamy, ale fakt faktem – zobaczyć to na własne oczy na miastowej mapie to będzie ciekawym przeżyciem. Mnie tam najbardziej zdziwiła prędkość cofania 🙂 Zanim skupię to już go nie będzie…
nie widze problemu jak polowa dziesiatek to papier ( nie nie ruskie oczywiscie ). Wreszcie nie bedzie mowy i strzelanie ciezkim dychom w przod z 400 m. Tak powinno byc na kazdym lekkim i wiekszosci srednich brawlerach.
Co do kołówek i lekkich to prawda. No ale większość średnich na IX i X to już pojazdy klasyfikowane jako Main Battle Tank, czyli mobilny z mocnym działem
XD co to ma wspólnego MBT sratat, WG i tak robi co chce. AMX 13 ma to samo działo co BC i co? Jeśli myślisz, że na czołgu lekki nie moża było zamontować dobrego działa to się mylisz. Wszystko to co jest w grze to fantazja devsów
Dodam z resztą, że działo tego kołowca też przypomina mi 105 BC. W rzeczywistości takie działa waliły z HEATów 360mm peny, a pózniej to nawet APFSDS dostały.
Razem z naszymi partnerami przechowujemy na urządzeniu informacje, takie jak pliki cookie, i uzyskujemy do nich dostęp, a także przetwarzamy dane osobowe, takie jak niepowtarzalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie, w celu zapewniania spersonalizowanych reklam i treści, pomiaru reklam i treści oraz zbierania opinii odbiorców, a także rozwijania i ulepszania produktów.
Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy możemy wykorzystywać precyzyjne dane geolokalizacyjne i identyfikację przez skanowanie urządzeń. Możesz kliknąć, aby wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów zgodnie z opisem powyżej. Możesz też uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje przed wyrażeniem zgody lub odmówić jej wyrażenia. Pamiętaj, że niektóre rodzaje przetwarzania danych osobowych mogą nie wymagać Twojej zgody, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Twoje preferencje będą mieć zastosowanie tylko do tej witryny. Preferencje możesz zmienić w dowolnym momencie, powracając na tę witrynę lub odwiedzając stronę zawierającą naszą politykę prywatności..
Ta strona korzysta z plików cookies, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Spośród nich, pliki cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są one potrzebne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również zrezygnować z tych plików cookie.s Ale rezygnacja z niektórych z nich może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Niezbędne pliki cookies są konieczne do prawidłowego funkcjonowania serwisu. Ta kategoria obejmuje tylko pliki, które zapewniają podstawowe funkcje i funkcje bezpieczeństwa witryny. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Wszelkie pliki cookies, które mogą nie być konieczne do działania witryny i są wykorzystywane w szczególności do gromadzenia danych za pośrednictwem analiz, reklam i innych treści osadzonych, są określane jako niekonieczne pliki cookies. Jeśli chcesz, możesz wyłączyć tę opcję.
wow
1.2sec czas skupiania XD
100 km/h dokładnie jeździły czołgi lekkie w piłkarskich rozgrywkach tego roku, porównanie już mamy, ale fakt faktem – zobaczyć to na własne oczy na miastowej mapie to będzie ciekawym przeżyciem. Mnie tam najbardziej zdziwiła prędkość cofania 🙂 Zanim skupię to już go nie będzie…
Ta predkość, będzie jazda bez trzymanki:)))
Pozdro 350m zasięgu widzenia i 240 peny na goldzie
nie widze problemu jak polowa dziesiatek to papier ( nie nie ruskie oczywiscie ). Wreszcie nie bedzie mowy i strzelanie ciezkim dychom w przod z 400 m. Tak powinno byc na kazdym lekkim i wiekszosci srednich brawlerach.
Co do kołówek i lekkich to prawda. No ale większość średnich na IX i X to już pojazdy klasyfikowane jako Main Battle Tank, czyli mobilny z mocnym działem
XD co to ma wspólnego MBT sratat, WG i tak robi co chce. AMX 13 ma to samo działo co BC i co? Jeśli myślisz, że na czołgu lekki nie moża było zamontować dobrego działa to się mylisz. Wszystko to co jest w grze to fantazja devsów
Dodam z resztą, że działo tego kołowca też przypomina mi 105 BC. W rzeczywistości takie działa waliły z HEATów 360mm peny, a pózniej to nawet APFSDS dostały.
MBT to czołg podstawowy. My Polacy mamy PT-91 i Leopard 2, pytanie który jest czołgiem podstawowym w naszej armii?
105 km/h o matko kochana 😀 będzie dobra zabawa 😀
OCZYWISCIE W MIEŚCIE WI NA MAPACH TUNELOWYCH