Prosto z Supertestu: mapa Ruinberg

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

16 komentarzy

  1. Dech napisał(a):

    Tylko na pierwszym obrazku jest pozytyw zmiany uproszczenia zabudowy. Na pozostałych widzimy zwiększenie odległości między budynkami, a więc i graczami chowającymi się za nimi przed przeciwnikiem. To spowoduje wzrost liczby zużycia amunicji premium, ponieważ trudniej będzie objechać czołg ciężki stojący na końcu mapy. WG celowo robi te zabiegi, aby więcej kupować gold ammo, a tym samym ich produktów ze sklepu premium.

    Istnieje jeden pozytyw. Bitwy będą bardziej „realistyczne”. Tzn. Czołgi będą walczyć na większe odległości, tak jak miało to miejsce na rzeczywistych polach bitew. Może hejterzy realizmu znajdą w tych zmianach dla siebie pociechę 🙂

  2. wielorybwacek napisał(a):

    Lol. Przecież to kolejny buff strony południowej. Teraz po tej stronie to będzie wygraną z automatu.

  3. parabole tańczą napisał(a):

    NO K&^%$ ICH MAĆ
    bardziej grywalna?! czy K%^&wa bardziej kamperska?!
    przecież ta mapa jest DOBRA, jakoś można spokojnie na niej grać KAŻDYM TYPEM czołgów więc co jest z nią nie tak?
    BRAWO WG! kuwa brawa… psujcie dalej dobre mapy i wypuszczajcie gunwo jak prowincja… G normalnie G

  4. Spike napisał(a):

    Taaaa…. Nowy sposób WG na poprawę wszelkiego rodzaju map.
    1.Walec co by Ruskie mieli jak strzelać przy słabej depresji.
    2.Zrobić tak aby Wszyscy jeździli po jednej stronie bo po drugiej pewna śmierć w ciągu 30s. Balans, balans i jeszcze raz balans 🙂 😉

  5. jn napisał(a):

    Tragedia, teraz ta mapa odzyskała dynamikę i różnorodność to robią plac jak na malinówce….

  6. Marcines napisał(a):

    Serio? Nie ma innych map do zmiany? Ta jest najpilniejsza?

  7. Anonim napisał(a):

    kiedy serwer testowy?

  8. Lukasz_111 napisał(a):

    „Te zmiany powinny ułatwić współpracę pomiędzy otwartą i zabudowaną częścią mapy.”
    Teraz wcale nie ma sensu jeździć na zielone, bo już nie ma się za czym schować. Jedna strona ma swoje budynki z krzaczkami dla niszczycieli, a druga będzie miała 2 domki z 3 krzakami. Fajnie, wiadomo gdzie nie stawać bo na ślepo gong na dzień dobry. Jazda pod akademiki będzie samobójstwem, jak nie dostaniesz od TD z przodu, to HT z boku cię wybiją, bo komuś nie pasował budynek.
    Mi obecna wersja mapy bardzo pasuje, nie widzę większych problemów z tą mapą, więc nie wiem po co takie zmiany. Zwłaszcza, że 2 miesiące temu była przerabiana do HD i jakoś wszystko pasowało.
    P.S.
    Można szybciej zmieniać wersję zdjęcia ze starej na nową i odwrotnie?! Bo prawie mogłem się przypatrzeć dokładnie krzakom.

  9. Anonim napisał(a):

    Bin4r mam pytanie z innej beczki torszke moze wiesz czy beda jakies znizki na czolgi 8-10 tier ?

  10. Dretwy napisał(a):

    Fajnie. Tylko co z Fiordami, Zatoką Rybacką i Erlenbergiem (Atak/ Obrona)??? Tam zmiany potrzebne są w trybie ASAP.

  11. Multi PL napisał(a):

    a jak pobrac supertest?

  12. FlamixKL napisał(a):

    Może być…

  13. Mid napisał(a):

    duży plus za pokazanie różnic w ten sposób.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.