Wieści z SuperTestu – poprawki do unikalnych ulepszeń oraz nowe tryby gry

 

Kilka dni temu informowaliśmy Was o nowych, unikalnych ulepszeniach dla okrętów X poziomu. Wczoraj na blogu World of Warships Development Blog deweloperzy przedstawili poprawki do ulepszeń:

Niemiecki krążownik Hindenburg

  • Zmiana do czasu przestawienia steru na 20% (zamiast o 30%)

Francuski krążownik Henri IV

  • Kara dotycząca czasu przestawienia steru zostaje usunieta
  • Zasięg wykrycia przez wroga wzrasta o 10% (zamiast 5%)

Brytyjski krążownik Minotaur

  • Ulepszenie zostaje przeniesione na piąte miejsce
  • Kara za czasu utrzymywania się dymu zmniejszyła się z 30% do 15%
  • Bonus do czasu  do czasu wytwarzania dymu zmniejszył się z 300% do 150%
  • Dodano bonus do ukrycia 5%

Amerykański krążownik Worcester

  • Premia za ukrycie jest usuwana

Pan-azjatycki niszczyciel Yueyang

  • Ulepszenie zostaje przeniesione na piąte miejsce
  • Kara za czas wytwarzania dymu zostaje zniesiona
  • Kara do czasu utrzymywania się dymu wzrasta do 30% (zamiast 15%)
  • Dodatkowa kara za aktywację radaru wynosi 30%

Nowe ulepszenia nadal są aktywnie równoważone i mogą jeszcze zostać wprowadzone zmiany. Celem tych zmian jest zwiększenia różnorodności rozgrywki dla istniejących okrętów.


Nowe tryby gry.

Do testu przygotowano kilka prototypów nowych trybów.

 

Tryb alternatywny 1

Specjalne obszary kontrolne pojawiają się na mapie. Gdy są aktywne, dają konkretne efekty. Jeśli z obu drużyn w tej okolicy jest taka sama liczba okrętów, nie są one aktywne. Uaktywniają się dopiero gdy liczba stanie się nierówna.

Możliwe efekty obszaru kontrolnego:

  • Punkty bonusowe dla drużyny zajmującej strefę i tyle samo punktów straconych dla rywali
  • Naprawa sprzymierzonych okretów na danym obszarze
  • Obrażenia wrogich okrętów na danym obszarze

 

Tryb alternatywny 2

Na początku bitwy powstaje strefa naprawcza, która stopniowo staje się mniejszymi okręgami/okręgiem na mapie. Wewnątrz tego obszaru okręty są stale naprawiane, poza nią – stale uszkadzane. Pod koniec bitwy promień strefy naprawy nie przekracza 3 kilometrów.

 

Tryb alternatywny 3

Każda drużyna posiada fort. Gracze muszą zająć obszary, na których pojawiają się okręty kamikaze, wyposażone w materiały wybuchowe. Okręty te poruszają się w kierunku fortów nieprzyjacielskich, a kiedy dopłyną następuje wybuch. Okręty te mają odliczany czas i mogą kontynuować ruch tylko wtedy, gdy obok znajduje się sprzymierzeniec. Gdy statek eksploduje, uszkadza każdy okręt i fort złapany w promieniu wybuchu. Ilość obrażeń zależy od odległości od celu. Bezpośrednie obrażenia fortu zmniejszają liczbę punktów dla drużyny rywala, ale są mniej korzystne.

 

Tryb alternatywny 4

Ten tryb jest zbliżony do dominacji, ale obszary kontrolne aktywują się dopiero po upływie kilku minut.


barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.