Wieści z Supertestu: Object 268 Version 4 – zmiana parametrów technicznych
Od momentu premiery pojazdu, deweloperzy monitorują statystyki bitew Objecta 268 V4. Trochę czasu zajęło graczom zbadanie go i trochę więcej czasu dostosowanie się do niego. Po czterech miesiącach statystyki ustabilizowały się i zgodnie z oczekiwaniami wielu graczy, pojazd zostanie znerfiony.
Dzisiaj zostanie uruchomiony Supertest dla Objecta 268 4 z zaktualizowanymi parametrami technicznymi. Zachowa wiele obecnych cech: przyzwoity pancerz, mobilność i skuteczne działo. Tylko po prostu nie będzie tak niezbalansowany, jak jest teraz.
W skrócie: osłabiono pancerz, zmieniono parametry techniczne mobilności i celności działa.
Pamiętajcie, że charakterystyka tego pojazdu jest w tej chwili testowana i każdy z niżej wymienionych parametrów może ulec zmianie.
Object 268 4. Proponowane zmiany:
Tier: TD-10, ZSRR, standardowy
Wytrzymałość: 2 100
Moc silnika: 1 350 (-150) KM
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / -20 (-2) km / h
Prędkość obrotu: 23 °/s
Prędkość naprowadzania w poziomie: 30 °/s
Zasięg widzenia: 370 m
Pancerz kadłuba: 260 / 100 / 45
Uszkodzenia: 650 / 650 / 840
Penetracja: 293 / 360 / 90
Czas przeładowania: 14,0 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 2,3 (+0.3) s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 / +15
Dodatkowo:
- Zwiększono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba z 0,115 do 0,144;
- Zwiększono rozrzut podczas ruchu przy maks. prędkości z 6,33 do 7,91;
- Zwiększono rozrzut podczas obrotu kadłuba przy maks. prędkości z 2,65 do 3,31.
Lekki nerf który niewiele zmieni, najbardziej bolesna będzie strata 150 koni
co za dziecinada… komentarze z ****..
tylko narzekać potrafią nie chcecie nie grajcie co za problem…..
Mały wycinek dolnej płyty zaraz pod nieprzebijalnym paskiem został znerfiony, płaczcie, zobaczymy jak zmienią się staty na vb addict za jakieś 2 miesiące, moim zdaniem kosmetycznie, nerf niewielki, choć Ci co mają pewnie będą w depresji, bo im WN spadnie. 😀
Powiem to tak – ta zmiana nic nie wnosi, bo RNG i tak zrobi resztę, a trafienie w taki pikselowy pasek, gdy yolowagen się rusza nie jest niczym prostym.
Dużo większym nerfem będzie możliwość przebicia go w garnek przez 8 tiery strzelające z golda, a największym nerf mobilności, choć i tak zbyt mały.
Czym się tak podniecacie,jak gram tym waszym op td to normalnie mnie przebijają i to takie żółte i pomarańczowe pazie
No patrzcie …:D
co to za gowniany nerf? i tak musze trafic w jakies pixelki zeby spenetrowac. dodac do tego ze cel sie rusza, dodac rng i wychodzi na to samo. to zaden nerf.
Przynajmniej w „weakspoty” nie będzie trzeba bić na goldzie dychą, żeby mieć jakąkolwiek pewność przebicia ;).
jak zwykle klamstwo ze znerfiono pancerz ale cos na statystykach tego nie widac 🙁
slepy jestes ze to na supertescie jest?
Biedny yolowagen :’-(
Niegram na dychac od czasu tego czołgu może teraz spróbuję ale wydaje mi się ze prawie nic się nie zmienilo.
bo sie nie zmienilo, to supertest
Jak zawsze nie zdążyłem zrobić… Specjalnie zaczęłem tą linie i kto mi do uja zwróci czas, który na nią wpakowałem? Tyle hajsu tyle expa i nawet nie będę miał dychy? Bo za takiego ponerfionego kalafiora to podziękuję. Free experzy się nachapali, a inni są w *****. WG wiedziało, że czołg przegienty, tylko czekali z narfem, aż się nachapią.
Wystarczy grać na poziomie człowieka 1-2h dziennie przez 2-3 tygodnie i masz czołg zbadany, ale jak zwykle przyjdzie zwierze i coś bedzie biadolić.
Şèř najprawdopodobniej zostanie znerfiony tak jak teraz pokazali więc niewiele się zmieni i dalej będzie OP ruską kupą
no bo ciezko bylo zrobic wczesniej 263 i miec odrazu ale 263 nie robil bo 263 to bylo gowno tak to jest jak sie czolgow nie expi
Powinni do każdego czołgu znerfionego dawać graczom coś od siebie ,a nie robić gracza w .uja ,bo jak ktoś robi taki czołg to własnie po to żeby był lepszy od innego a nie później go osłabiać, bo czasu na to trochę idzie.. a jak inni gracze płaczą że op itd to proszę bardzo zawsze taki maruda może sobie pójść ta linią i zrobić owy tank . Bez odbioru
aha i lepiej niech się za czitersów wezmą ,bo ostatnio miałem bitwę gdzie owy gracz( pomarańczowy) z clanu csa-2 oddał do mnie 2 strzały w tym za pierwszym razem pożar (gaśnica dała radę) ale drugie przeładowanie i kolejny pożar i po obj 268 v 4 ( 2100 hp poszło w *****) wysłałem to do WG ale oni to w ***** mają niestety
wyobraź sobie,ze też miałem takie sytuacje.Podpialiłem kilka razy 2 razy ten sam czołg,a nie mam hackow.
slyszales kiedys o RNG?
Miałeś pecha, a to nie był cheater. Takie rzeczy się zdarzają, pogódź się z tym
Akurat CSA-2 to klan cheaterow wiec nie pitol ze to RNG.
A wiesz że mógł ci celować po zbiornikach (nie wiem szczerze czy on je ma z przodu jak spora część ruskich czołgów)? Sam sfajczyłem parę ładnych 140,430 czy ciężarów bo ładowałem im po zbiornikach paliwa.
Nie no spoko pancerny med który jest szybszy od mojego T62A jest spoko.**** jakby miał pancerz ale był wolny (jak E3,E4,Jpz E100,badger) to ok albo jakby miał ok pancerz i był mobilny (Foch,Strv) to też spoko.Ale jak cos ma moblnosc meda i pancerz ktory ciezary musza miec polosowana pene zeby przebic (wiekszosc ma ok 250 peny) lub ladowac z golda to jest cos nie tak.Nie wmowisz mi ze dolna plyta to weak spot bo podejrzewam ze jak ktos doszedl do X tieru i ma przynajmniej 800+ WN8 to juz potrafi chowac dolna plyte albo grac na wieze.
I te ruskie silniki rakietowe
Pewnie jakby maus byl ruski to by jechal z 55km i mial pancerz wiezy 320 z przodu
no jeszcze pomidor bedzie plakal ze powinni cos dac
chyba sobie jaja robisz
ty sie ciesz ze to wyszlo w tej op wersji bo takie cos nie powinno byc dopuszczone do gry
Ta tylko ten właz i dalmierz są *********** trudne do trafienia więc tak dużo to nie zmienia.
Meh liczyłem że dostanie nerfa dolnej płyty nie dolniejszej…
Powinni zabrać 300 KM, a nie 150.
W sumie to niech mu zostawia tylko 300 KM, czemu nie? Po co pomidory maja sie meczyc?
Ten nerf jest co najwyżej śmieszny i prawie nic nie zmienia… „no ale przecież dostał nerfa tak jak chcieliście, Сука Блять!” Co za żenada
Póki co to tylko wstępny nerf. Szczerze mówiąc wg mnie troszkę za mały. Nie powinno być czegoś takiego, że TD jest bardziej uniwersalny niż większość HT. Powinien albo być szybki, ale z przeciętnym pancerzem, albo mułowaty, ale z dobrym pancerzem. Nie mówię tu oczywiście żeby tworzyć ruskiego Badger’a/E3, czy Grille’a. Po prostu zrobić coś np.: pomiędzy tymi dwoma. Coś na wzór Obj 268 – podobna mobilność, ale w zamian za świetny pancerz – bardziej zawodne działo z średniego i dalekiego zasięgu.
Czytam te komentarze i dochodzę do wniosku, że prawie wszyscy chcą, aby WoT zaczął się cofać na sam początek rozwoju( czyt. lata 2010-2014). Czyli: 1 TD z pancerzem, 1 TD z kamo, 1 HT z mobilnością, 1 HT z pancerzem, 1 MT uniwersalny, 1MT z magazynkiem, KONIEC. Czemu wszyscy chcecie monotonnej gry?! PO CO ROBIĆ JAKIŚ CZOŁG, SKORO JEST ON NIEMAL IDENTYCZNY Z TYM, CO JUŻ MAM?!?!?!?!?!?!?!? Tak to już jest, że coś jest lepsze od czegoś innego. Jak wszedł STRV103B to wszyscy narzekali, że OP bo wyłapuje HEATy, a zasada 3 kalibrów działa dopiero od 152mm, a na dodatek KAMO z kosmosu, bo strzela ze 100 metrów i nie widać. Czy dzisiaj ktoś na niego narzeka? NIE. Czemu? Bo wszyscy się przyzwyczaili, że jest takie coś w grze i tyle. Z każdym nowym czołgiem jest ból ****, że jest OP. Zrozumcie, że nowy czołg musi być lepszy od pozostałych, aby opłacał się go robić. Bo po co robić coś, co jest gorsze od wszystkiego i będzie tylko zbadane, nawet nie kupione, bo kupno to strata kredytów?
Znów myślenie końcem swojego… Nowy czołg nie musi być lepszy od pozostałych. Jak kupujesz buty to muszą dawać Ci dłuższe kroki? To są ciągle buty, nowy czołg ma dawać fun, ale nie najmniejszym kosztem czyli lepsze stary, niech ma nową mechanikę, wyjątkowe cechy, ale niech nie powoduje aż takiego powercreepa. Zobacz co sie stało z Tiger II… (TT)
LOL! 😀 Najlepsza wiadomość od WG w tym tygodniu. Słaby nie będzie, ale chyba straci tytuł yolowagena. ;P
Niech dolna płyta będzie nie do przebicia, większy garnek po zmianach też okej, ale mniejszy powinien mieć ~220mm.
dopiero co ten czolg kupilem wczoraj i juz nerf tak samo mialem z wut auf e100 sry ale w CH*** leci WG z graczami . to kto go testował debile ze mnie widzieli ze jest za OP smiech na sali
było wiadome że dostanie nerfa.. s. conq też za jakiś czas dostanie gratis. Jak grindujesz OP tanki po to żeby narzekać na nerfy to odpuść taką grę l
S conqeror już zabardzo niedostanie jego staty niesą wygurowane ponad inneczołgi poprostu pomidory suę doczłapały
bardzo krótki czas przeładowania, mocny pancerz wieży i górnej płyty , kibel który potrafi nie raz odbijać golda a jedyny weakspot oprócz dolnej płyty to wąski pasek pod lufą.. nie no nie ma co nerfić w porównaniu do takiej E5 która ładuje dłużej przy gorszej celności, kiblu jak stodoła i policzkach które potrafią wpuścić złoto
To było oczywiste że dostanie nerfa i tak dziwne ,że aż tak słabego
To bylo jasne ze dostanie nerfa dlatego ja nie robie op tankow radze tobie tez tak zrobic
oh nie dychy znowu staną się grywalne
inne nacje dostają nerwa konkret a ruskie śmiech na sali , jeba…. te wg pro rosyjskie bladzie
Niestety 3/4 ludzi grających w wota to ruscy
Dziku Dziku i po Dziku. Jeśli to wejdzie, to dużo łatwiej będzie go przebić takim ISem 3. Świetne zmiany, bo jest przecięty. 🙂 🙂
kurcze blaszka ale ucierpi
gorzej byc nie moglo
Dobrze to ująłeś. Nic dodać.