Prosto z Supertestu: nowe czołgi włoskie, cz. II
Tym razem VIII i IX poziom. Podziękowania dla Aleksieja z WoT Express za wcześniejsze podesłanie danych 😉
Pamiętacie, jak po raz pierwszy wrzuciliśmy informację na temat czołgów włoskich oraz ich nowej wersji autoloadera? Cóż, nadszedł czas żeby doszlifować ten mechanizm w ramach zamkniętych testów, na pełnowymiarowych makietach czołgów przeznaczonych jako VIII, IX oraz X poziom.
Obecnym celem jest:
- zdefiniowanie optymalnego czasu przeładowania – zarówno w przypadku zmiany pocisków w magazynku, jak i dodawaniu pocisków do częściowo opróżnionego magazynka;
- zbalansowanie pozostałych elementów, takich jak DPM oraz penetracja.
Celem takiego podejścia jest sprawienie by włoskie czołgi najwyższych poziomów były przyjemne w grze, a jednocześnie nie były ani za słabe, ani przegięte.
Co do makiet 3d – są to po prostu modele o surowej bryle z ograniczoną ilością detali, stąd określamy je mianem makiet. Mają podobny kształt, pancerz i rozmiary jak prawdziwe czołgi które pojawią się później. Nowa mechanika sprawdzana jest przed wprowadzeniem nowych pojazdów i makiety świetnie nadają się na materiał zastępczy.
Pamiętajcie, że charakterystyka tego pojazdu jest w tej chwili testowana i każdy z niżej wymienionych parametrów może ulec zmianie.
Prototyp IX poziomu. Wstępne parametry:
Tier: MT-9, Włochy, standardowy, prototyp
Wytrzymałość: 1 700
Moc silnika: 830 KM
Waga: 39,54 t
Maksymalne obciążenie: 42 t
Moc na tonę: 20,99 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 65 / -23 km / h
Prędkość obrotu: 43,81 °/s
Prędkość obrotu wieży: 31,29 °/s
Opór gruntu: ??
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 70 / 35 / 25
Pancerz wieży: 100 / 50 / 45
Działo: 90 mm MT9 Prototype
Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 212 / 259 / 45
Szybkostrzelność: 7,5
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 365
Czas pełnego przeładowania: 26,85 s / 2,0 s / 3 szt. (magazyn / pocisk / liczba pocisków) 7,67 – 10,55 s || 8 / 9 / 11 s
Czas ładowania jednego pocisku: 2,0 s
Pocisków w magazynie: 3
Rozrzut na 100 m: 0,34
Czas celowania: 1,92 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +20
Działo: 105 mm MT9 Prototype
Uszkodzenia: 350 / 350 / 420
Penetracja: 268 / 330 / 53
Szybkostrzelność: 5,0
Średnie uszkodzenia na minutę:
Czas pełnego przeładowania: 12 / 14 / 16 s
Czas ładowania jednego pocisku: 3,5 s
Pocisków w magazynie: 3
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,5 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +20
P.S. Wartości DPM podane w kliencie gry mogą być niemiarodajne. Nie sugerujcie się nimi.
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Prototyp VIII poziomu. Wstępne parametry:
Tier: MT-8, Włochy, standardowy, prototyp
Wytrzymałość: 1 400
Moc silnika: 630 KM
Waga: 39,5 t
Maksymalne obciążenie: 43 t
Moc na tonę: 15,95 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 55 / -20 km / h
Prędkość obrotu: 39,63 °/s
Prędkość obrotu wieży: 31,29 °/s
Opór gruntu: ??
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 70 / 35 / 25
Pancerz wieży: 80 / 45 / 40
Działo: 90 mm MT8 Prototype
Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 203 / 237 / 45
Szybkostrzelność: 7,5
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 502
Czas pełnego przeładowania: 17,26 s / 2,0 s / 2 szt. (magazyn / pocisk / liczba pocisków) 7,67 – 9,59 s || 8 / 10 s
Czas ładowania jednego pocisku: 2,0 s
Pocisków w magazynie: 2
Rozrzut na 100 m: 0,35
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 / +20
Działo: 90 mm MT9 Prototype
Uszkodzenia: 240 / 240 / 320
Penetracja: 212 / 259 / 45
Szybkostrzelność: 7,5
Średnie uszkodzenia na minutę:
Czas pełnego przeładowania: 8 / 10 / 12 s
Czas ładowania jednego pocisku: 2,5 s
Pocisków w magazynie: 3
Rozrzut na 100 m: 0,37
Czas celowania: 2,3 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +20
P.S. Wartości DPM podane w kliencie gry mogą być niemiarodajne. Nie sugerujcie się nimi.
via WoT Express
Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.
Na świecie istniało mnóstwo różnych systemów ładowania. Miały różne nazwy: były główne magazyny z amunicją, z których można było błyskawicznie zasilać armatę, ale i dodatkowe magazyny, z których w razie potrzeby można było ładować działo ręcznie. Włosi też mieli różne automaty i dlatego wprowadzono z nimi nową mechanikę.
Stworzono magazynek rewolwerowy, w którym można w razie potrzeby doładować pocisk. Zapewnia to różnorodność rozgrywki normalnych maszyn bez tej mechaniki i daje możliwość gry w stylu magazynkowym.
Nowa mechanika przypomina grę z magazynkiem w taki sposób, że mamy do wystrzelenia nie jeden pocisk, ale kilka, a pomiędzy wystrzałami jest przerwa, podczas której możemy nie prowadzić ognia. To tzw. doładowanie wewnątrz magazynka. Przypomina to cykliczny ostrzał w tym sensie, że od razu po strzale zaczynamy doładowywać. Wyjątkowość mechaniki polega na tym, że wszystko zachodzi automatycznie: po wystrzale doładowanie zaczyna się samoczynnie. Nie trzeba nic dodatkowo robić.
Ale jeśli chce się strzelić wcześniej, to doładowanie zostanie przerwane i trzeba będzie je wykonać od nowa. Jeśli wystrzelimy jeden pocisk, proces doładowania zacznie się automatycznie. Jeśli w tym czasie wstrzymamy ogień, to pocisk się doładuje. Po jednym wystrzale doładowanie zajmie 8 sekund. Po dwóch doładowanie drugiego pocisku zajmie 11, a pierwszego – też 8 sekund. Jeśli strzelimy 3 razy, to doładowanie zajmie 14, 11 i 8 sekund. Im więcej mamy pocisków, tym szybciej zachodzi doładowanie brakującej amunicji.
Na początku byłem zainteresowany tymi włoskimi czołgami. Teraz jestem załamany…
A kiedy wypuszczą premkę italiańską?
a od kiedy będzie dostępna załoga włoska??