Aktualizacja 4.3 – Szczegółowa lista zmian – PS4 & Xbox ONE

Lista zmian w aktualizacji


Rozmiar plików do pobrania –

Xbox One: ~6,2 GB / Xbox 360: ~102 MB aktualizacji tytułu + 679 MB plików do pobrania
PlayStation 4: ~6,03 GB

Nowa zawartość

Xbox One i PS4

  • Do menu opcji dodano łącze do klanów.

Czołgi

  • Dodano HMC M8 do amerykańskiego drzewa technologicznego
    • To nowy czołg średni IV poziomu, którym gra się podobnie jak czołgiem z wieżą, dzięki czemu przejście z III do V poziomu jest łatwiejsze.

Mapy

  • Nomonhan – zima – mapa dostępna tylko w wersji World of Tanks na konsole!
    • Odwzorowuje prawdziwą bitwę nad rzeką Chałchin-Goł między Sowietami a Japończykami.
    • Mapę przecina rzeka z dwoma odnogami. Rzeka, która została poważnie uszkodzona w wyniku działań wojennych, jest otoczona otwartymi przestrzeniami. Na południu mapy jest duże miasto, które ciągnie się do potężnych gór.
  • Malinowka – zima
    • Do puli dorzuciliśmy zimowy wariant Malinowki
  • Siewierogorsk
    • Powrót do puli map
  • Dębina
    • Powrót do puli map

Usprawnienia

  • Zmieniono wagę i dostępność map na danym poziomie na podstawie opinii z ankiety
    • Usunięto Port, Komaryn i Przedmieście z bitew od VIII do XII poziomu.
    • Zmniejszono wagę Ensk i Kopalnie
    • Zmniejszono wagę wariantu „burza” z 25% do 10%
    • Zmniejszono wagę Wyspy na Pacyfiku
    • Zwiększono wagę map „Kombinacja: wzgórza i miasto” oraz „Kombinacja: góry i równiny”
      • Himmelsdorf
      • Westfield
      • Linia Mannerheima
      • Prochorowka
      • Murowanka
      • Linia Zygfryda
      • Zatoka rybacka
  • Dodano parametry do szczegółowych informacji o czołgu.
    • Celność dla czołgu w ruchu.
    • Celność przy obracającej się wieży.
  • Ulepszono wygląd napisów na białym kamuflażu.
    • Zaktualizowano niemal wszystkie napisy, teraz będą bardziej czytelne na zimowych kamuflażach. Napisy nie będą miały już podniszczonych konturów, zastąpi je grubsza kreska.
  • Dodano efekt dźwiękowy do worków z piaskiem możliwych do zniszczenia.
  • Zmniejszono głośność komunikatów: -2 dB dla komunikatów po niemiecku oraz -2 dB dla komunikatów dowódcy.
  • Dodano odgłosy uderzeń łusek karabinu maszynowego.
  • Przeniesiono przełącznik bezwładności do kliknięcia prawym przyciskiem w wolnej kamerze.
  • Przycisk „Następna bitwa” automatycznie wyłącza naruszenia Umowy Licencyjnej Użytkownika Końcowego.
  • Zaproszenia do turniejów można teraz akceptować w tych samych miejscach, co zaproszenia do plutonu.
  • Ulepszono smugacze HD, aby poprawić wyświetlanie w zwolnionym tempie.
  • Zaktualizowano ikony ładowania czołgów, aby zwiększyć ich różnorodność.
  • Sav M43: dostosowano domyślne wyposażenie w amunicję, od teraz będzie obejmowało pociski PP do działa kal. 10,5 cm.
  • Turnieje: dodano wsparcie w meczach rozgrywanych do danej liczby zwycięstw.
  • PvE: ulepszono taktykę bojową botów, która będzie zależała od ich klasy.
  • PvE: ulepszono ocenę zagrożenia celu botów, aby zwiększyć efektywność bojową.
  • Strv M/40: zwiększono rozmiar emblematów i przeniesiono je na kadłub.
  • Strv M/42: zwiększono rozmiar emblematów i przeniesiono je na kadłub.
  • Wybrany rodzaj waluty nie będzie konwertowany na złoto podczas wymieniania zestawów.
  • Wyzwanie Pancerni Bracia będzie teraz bardziej wymagające i angażujące.
  • Dostosowano kontury tekstu
  • Dodano film podczas uruchamiania gry
  • Bazy drużyn otrzymały unikalne alarmy przechwytywania, z przechwyconej bazy będą dobiegały przestrzenne dźwięki przechwytywania
  • Dodano system automatycznych dźwięków dzikiej przyrody – na dźwięki dzikiej przyrody wpływa poziom natężenia walk

Zmiany w równoważeniu

  • HMH FV305
    • Zmniejszono czas przeładowania: 14,6 → 13,4
    • Zwiększono prędkość obrotu podwozia: 20 → 30
  • TVP T 50/51
    • Zwiększono czas przeładowania: 25 → 28
    • Zmniejszono szybkość wystrzelenia magazynku: 40 → 35
  • Skoda T50
    • 100 mm AK1 Gun
    • Zwiększono czas przeładowania: 22 → 25
  • Motherland + T54 First Prototype
    • Pocisk UBR-412 kal. 100 mm
      • Penetracja: 181/160 → 190/168
    • Pocisk UBR-412P kal. 100 mm
      • Penetracja: 241/213 → 247/218
  • Type 59
    • Ilość amunicji: 40 → 50
  • Comet
    • Podwozie 1
      • Rozrzut podczas ruchu/obrotu: 0,24/0,24 → 0,22/0,22
    • Podwozie 2
      • Rozrzut podczas ruchu/obrotu: 0,22/0,22 → 0,2/0,2
    • Wieża 1
      • Działo Gun Mk V kal. 75 mm
        • Rozrzut po wystrzale: 4 → 3,5
      • Działo Gun Vickers HV kal. 75 mm
        • Rozrzut po wystrzale: 4 → 3,5
    • Wieża 2
      • Działo Gun Vickers HV kal. 75 mm
        • Rozrzut po wystrzale: 4 → 3,5
      • Działo OQF Gun MkII kal. 77 mm
        • Rozrzut po wystrzale: 4 → 3,5

Naprawione błędy

Ogólne

  • Wymagania odznak biegłości i mistrzowskiej są wypełniane przez bazę gracza.
  • Tiger – uciekinier: poprawiono geometrię rekwizytów w trzeciej misji.
  • 3. misja historii wojennych – Wojna Kennedy’ego: małe czołgi nie mogą przejechać pod wyrzutniami rakiet.
  • Poprawiono napisy „Heroes” oraz „The Last Stand” na chińskich czołgach, od teraz są bardziej czytelne.
  • Zablokowano/odblokowano wiele efektów graficznych pożaru, większy pożar będzie przesłaniał mniejszy. Zmniejszono priorytet efektów dźwiękowych „małych” pożarów do 1.
  • Poprawiono nieprawidłową muzykę na ekranie startowym i muzykę minigry mapowania stanu.
  • Poprawiono odgłosy fal oceanu.
  • Łamiącemu się lodowi towarzyszy efekt dźwiękowy.
  • Ustawienia prywatności plutonu prawidłowo aktualizują się dla wszystkich członków.
  • Ikony kuponów nie przesłaniają już tekstu.
  • Wartość głębokości pancerza od teraz uwzględnia wartość pancerza działa.
  • Nazwa osoby wysyłającej prezent jest od teraz wyświetlana w prawidłowy sposób w powiadomieniu.
  • Poprawiono problem, który uniemożliwiał włączenie tempomatu w trybie ruchu.
  • Słowo „this” nie jest już pisane wielką literą w tekście „Purchase this attachment”.
  • Poprawiono koreański opis w zestawie czołgów Lourd Metal Mega.
  • Poprawiono opis Patton KR.
  • Poprawiono wskazówkę ekranu powtórek, obecnie wyświetlana jest informacja o 10 bitwach.
  • Poprawiono tekst ekranu pomocy bitwy rankingowej dla lig.
  • Słowo „kampania” pojawia się obecnie konsekwentnie w wielu ligach.
  • Poprawiono tekst „Otwieranie skrzyni wojennej”.
  • Dodano słowo „Szwecji” do tekstu „Mały herb Szwecji”.
  • Usunięto dodatkową spację po słowie „Wardaddy” przy awansie załogi.
  • Poprawiono tekst prywatności plutonu w języku koreańskim i polskim.
  • Turniej: dodano wiadomość „Brak amunicji”, która jest wyświetlana dla graczy wyrzuconych z turnieju z powodu braku amunicji.
  • Powtórki: informacja o amunicji, sprzęcie eksploatacyjnym i wyposażeniu obecnie jest widoczna wyłącznie w widoku czołgu.
  • Minimapa: dodano brakującą animację przechwytywania bazy.
  • Obrazy historii wojennej nie odświeżają się już cały czas.
  • Poprawiono niemieckie tłumaczenie typów kamuflażu.
  • Informacja o utraconych członkach załogi jest teraz poprawnie wyświetlana na fioletowo w alternatywnym zestawie kolorów.
  • Wiadomość „obecnie niedostępny” nie jest już wyświetlana przy wyświetlaniu pakietów czołgów.
  • Przycisk zakupu czołgu w historiach wojennych powoduje teraz przejście do karty czołgów.
  • Turnieje: laury czołgu elitarnego są wyświetlane poprawnie.
  • Tekst „Nameless” nie jest już obcinany w zakładce analizy pancerza.
  • Dodano brakującą animację migania przycisku w legendzie.
  • Liczba sprzętów eksploatacyjnych w rezerwie nie jest już obcinana w rozmaitych językach.
  • Poprawiono wyświetlanie tekstu „Uczestniczy w bitwach do poziomu” dla plutonów.
  • Gracze, których czołgi zostały zniszczone, nie mogą już korzystać z okrzyków z menu kołowego.
  • Ikona rankingu gracza nie zasłania ikony przycisku w rosyjskim garażu bitew rankingowych.
  • Nazwy znajomych z listy znajomych przewijają się prawidłowo.
  • Gracze nie zasłaniają już liczby graczy w bitwach rankingowych.
  • Niezbadane czołgi są teraz prawidłowo wyszarzone.
  • Sprzęt eksploatacyjny jest prawidłowo wyświetlany w widoku widza.
  • Tekst z informacją o zakończeniu sezonu ligi nie zasłania medalu podczas świętowania.
  • Interfejs HUD przejęcia bazy już nie znika.
  • Poprawiono problem z fazami dźwięku silnika czołgu przy rozpoczęciu meczu.
  • Dodano dźwięki wielu zniszczalnych obiektów.
  • Poprawiono problem z wyłączającymi się na stałe efektami graficznymi gruzu na czołgu po wejściu do budynku w historiach wojennych „Tigerfibel”.
  • Dodano dźwięki samolotów na wielu mapach.
  • Poprawiono problem z nieprawidłową muzyką wygranej/porażki w minigrze w ekranie startowym.
  • Poprawiono problem z wstrzymaniem/wznowieniem dźwięku podczas powtórek.

Czołgi

  • BC-12t: Naprawiono stan po zniszczeniu.
  • WZ-132A: poprawiono maskę kamuflażu, aby w pełni zasłaniała wieżę.
  • KV-4: zniszczone gąsienice nie są już widoczne przez kamerę snajperską.
  • WZ-132-1: Poprawiono niestabilne koła.
  • T-100 LT: poprawiono gąsienice, giętkie części i usunięto kamuflaż z hełmów i liny holowniczej.
  • Adler oraz VK 45.03 (P): spaliny są teraz skierowane w prawidłową stronę.
  • HWK 12: dodano tekstury liny holowniczej, antena od teraz rusza się, poprawiono zęby gąsienicy i umiejscowienie pożaru silnika, usunięto kamuflaż ze świateł.
  • AMX 13 105: poprawiono tekstury gąsienic, dostosowano hełmy.
  • T71 CMCD: poprawiono kierunek wylotu spalin, usunięto lufę działa w kamerze snajperskiej, dostosowano siatkę na otworach wentylacyjnych.
  • WZ-132A: poprawiono widok z kamery snajperskiej i wygląd zniszczonej wieży.
  • Volk i T-44-100: poprawiono problem związany z niestabilnymi kołami, usunięto zwój materiału w stanie zniszczonym.
  • Tomte: usunięto kamuflaż z kół.
  • T1 Heavy: Poprawiono kierunek wydechu.
  • O-I Experimental: Poprawiono kierunek wydechu.
  • SU-122-44: poprawiono uchwyt flagi
  • Verzila: usunięto kamuflaż ze świateł, poprawiono kierunek wylotu spalin, dostosowano umiejscowienie pożaru silnika.
  • Rhm Pzw: poprawiono nakładający się model geometryczny na dziale.
  • FCM 50t: napis nie jest już ucięty.
  • KV-4: Naprawiono gąsienice.
  • VK100.01P: od teraz można założyć flagę
  • Patriot and T26E5: wygładzono błotnik, usunięto giętkie części po ich zniszczeniu, dostosowano umiejscowienie działa w widoku pierwszoosobowym.
  • MT25: zaktualizowano model kolizji, aby był zgodny z modelem graficznym
  • Mutz: poprawiono umiejscowienie lufy w widoku pierwszoosobowym
  • T71E1: Poprawiono ogniwa gąsienicy.
  • Valentine: poprawiono lukę w osłonie
  • VK 16.02: Poprawiono kierunek wydechu.
  • Pz. III: poprawiono ikonę panelu garażu czołgu
  • Pz VII: od teraz można założyć flagę
  • Strv 103: działo nie przenika już przez kadłub
  • Grille 15: poprawiono wyświetlanie hamulca wylotowego
  • Matilda IV: od teraz można założyć flagę
  • Brazilian Bulldog: od teraz można założyć flagę
  • Hollenhund: dodano brakujący bonus kamuflażu
  • AMX 13 57: zwiększono pojemność magazynu amunicji do 72 pocisków

Mapy

  • Pilzno: Naprawiono błyskające elementy otoczenia.
  • Berlin – zima:
    • Poprawiono wygląd unoszącego się rekwizytu w stanie zniszczonym.
    • Poprawiono problem kolizji z niewidocznym obiektem w kwadracie E/F0
    • Usunięto fontannę, która blokowała ruch graczy
    • Zmieniono stos, by uniemożliwiał zobaczenie tyłu budynku
    • Poprawiono obszary, które blokowały graczy lub dawały dostęp do niedozwolonych obszarów
    • Poprawiono unoszący się w powietrzu gruz w kwadracie G7
    • Poprawiono unoszące się w powietrzu wraki
    • Poprawiono unoszącą się w powietrzu latarnię w kwadracie B0
  • Siewierogorsk: usunięto widoczne elementy geometryczne terenu, poprawiono ozdoby, wygładzono teren
  • W okowach lodu: poprawiono kolizję z domem, aby była zgodna z modelem graficznym
  • Himmelsdorf: poprawiono migający dym, poprawiono miejsce, gdzie małe czołgi mogły się zablokować
  • Ardeny – lato: poprawiono punkt zetknięcia terenu, cienie w kwadracie K3 i teren w kwadratach H6, J4 i J6
  • Piaszczysta rzeka: Naprawiono łączenia terenu.
  • Miasto duchów (sztorm): Powiadomienia o efektywności
  • Zatoka rybacka – wojna: dodano brakujące efekty dźwiękowe odrzutowca, nie można już dostać się do niedozwolonego obszaru w kwadracie J0
  • Karelia: wygładzono teren w kwadracie F0, aby zapobiegać blokowaniu się pojazdów
  • Zatoka rybacka: zablokowano niedozwolony obszar w kwadracie J0
  • Wodospady Wolności: dodano brakujące chmury w widoku strategicznym
  • Przełęcz: zablokowano niedozwolony obszar w kwadratach E4 i H4
  • Urwisko: dodano kamienie, aby zapobiec blokowaniu się graczy w kwadracie E6
  • Himmelsdorf – zima: poprawiono unoszący się w powietrzu gruz w kwadracie C6
  • Ensk: poprawiono dym w kominie
  • Przedmieścia: poprawiono unoszący się budynek poza granicą mapy
  • Rosienie: wypełniono lukę kamieniami, aby zapobiec blokowaniu się graczy
  • Lotnisko: nie można już dostać się do niedozwolonego obszaru w kwadracie K0
  • Przełęcz Dukielska: Poprawiono wiszące w powietrzu drzewo w kwadracie D0
  • Misja 3 Wojennych opowieści: Wojna Kennedy’iego: poprawiono unoszące się w powietrzu worki z piaskiem w kwadracie E0
  • Redshire 1944: poprawiono problem z błyskającymi na czerwono/zielono gąsienicami
  • El Haluf – wojna: nie można już dostać się do niedozwolonego obszaru w kwadracie K1, poprawiono kolizję z niewidzialnym obiektem w kwadracie K4
  • Urwisko – zima: dodano efekt błysku soczewki i poprawiono cienie w kwadracie A5
  • Południowe wybrzeże: nie można już dostać się do niedozwolonego obszaru w kwadracie H7
  • Tiger – uciekinier: poprawiono unoszące się w powietrzu skały w kwadracie E1

Ź: WoT Console


I MoLaR I

Weteran pól bitewnych na konsolach. Gram w WoT w edycji konsolowej od samej premiery. Swoją wiedzę na temat gry i broni pancernej z okresu II WŚ, staram się przekazać poprzez artykuły oraz filmy na YouTube.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.