Ultra Low WarThunder czyli jak bardzo drzewa w grach są krzywdzone.

Towarzysz_Piesov

Gracz War Thunder od fazy beta. Tester jednostek naziemnych i okrętów. Wiedzę zdobytą w grze, staram się przekazać w jak najlepszy sposób początkującym oraz weteranom.

7 komentarzy

  1. Maus napisał(a):

    „więc gdzie ta przewaga skoro nie domaga” dooobre 😀

  2. maszynypancerneYT napisał(a):

    Temat tak stary że masakra, pokazywałem to już chyba z 3 lata temu, nawet zbyt dużo opisane bo objaśnić to można w kilku zdaniach i napisać własną opinię na temat tej bzdury z grafiką. Dlatego też konsole wraz z PC nie powinny być łączone bo na konsolach nie da się przełączyć na ULQ i PC ma przewagę.

    • jaaa napisał(a):

      i że niby to argument? haha odstaw co bierzesz, nie faworyzuje niczego ale właśnie konsole odpowiadają wymaganiom graficznym a jak ma ktoś kalkulator to wali na najniższych bo musi, więc gdzie ta przewaga skoro nie domaga

  3. Że co? napisał(a):

    Krzywdzone? Chyba krzywdzące 😛

  4. marco2217 napisał(a):

    Osobiście uważam, że jednak trawa oraz roślinność powinna zostać w grze (Nawet w najgorszej możliwej jakości). Niektóre mapy są właśnie do tego by móc ukryć czołg jak i używać kamuflażu na działach samobieżnych. Można uznać za o wiele mocniejszą wersję tundry z wota. Wiem co czują gracze z bardzo słabymi jednostkami (Sam miałem nie dawno taki sprzęt). Jednak wkraczając na uczciwą rywalizację coś takiego powinno być.

  5. Maus napisał(a):

    gram na ziemnioku, ULQ low res, 25 FPS w porywach i bijam n00by xaxa)))
    Maus

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.