Mechanika gry [cz.1] : Wojska lądowe – uzbrojenie

Towarzysz_Piesov

Gracz War Thunder od fazy beta - 2012 roku. Tester jednostek naziemnych i okrętów. Wiedzę zdobytą w grze, staram się przekazać w jak najlepszy sposób początkującym oraz weteranom.

7 komentarzy

  1. Rybanatro napisał(a):

    Xandrass i frytki do tego 😛
    Fajny poradnik, dobrze przystępnie napisany. Takim noobom jak ja na pewno trochę rozjaśni rozgrywkę 🙂

  2. Xandrass napisał(a):

    Gratulacje i podziękowania za artykuł o poszczególnych rodzajach amunicji. to pozwoli o wiele lepiej dobierać ją do konkretnych warunków, pozwoli także rzadziej łapać ammoracki
    Do kompletu brakuje tylko filmików pokazowych jak działa dana amunicja „w starciu” gdy celujemy w konkretne pojazdy.

    • Spichris napisał(a):

      Siema marudo – taki filmik jest w przygotowaniu, nie pokażę może wszystkich typów bo do niektórych nie mam dostępu ale nagram to co mam – porównamy trajektorię, penetrację lub jej brak i uszkodzenia po trafieniu. Film pojawi się na moim kanale a jeśli okaże się ciekawy wrzucimy go i tutaj. Pozdrawiam.

  1. 13:00, 10 Luty 2017

    […] pierwszej części poradnika „Mechanika gry” omówiliśmy uzbrojenie i damage model jednostek […]

  2. 17:52, 27 Luty 2017

    […] w kolejnym poradniku z cyklu „Mechanika gry” [cz.1 oraz cz. 2 […]

  3. 10:45, 14 Marzec 2017

    […] moim poprzednim artykule z cyklu „Mechanika gry”, opisywałem jak zniszczyć czołg na przykładzie właśnie […]

  4. 14:28, 28 Kwiecień 2017

    […] c) pocisk HEAT-FS przebił się przez pancerz – latający z prędkością 1142 m/s kartofel kumulujący M469, mogący przebić 380 mm pancerza ustawionego pod kątem 90* wpada po linii prostej do środka robiąc jesień średniowiecza z czołgu. W przypadku zmaksymalizowania sytuacji „one shot” wrażego pojazdu polecam celować w zasobniki z amunicją, tak jak to poruszyłem w artykułach z serii „Mechanika Gry”. […]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.