Prosto z Supertestu: zmiany na mapie Overlord
W niedalekiej przyszłości możemy spodziewać się zmian na mapie Overlord – informuje oficjalny FP World of Tanks RU. Dziś na Superteście pojawi się pierwsza propozycja. Podczas prac nad przeprojektowaniem mapy, deweloperzy uwzględnili feedback społeczności: zlikwidowano zbyt duże różnice wysokości – pozwoli to na bardziej równomierne wykorzystanie wszystkich typów pojazdów podczas bitwy. W celu poprawienia nawigacji i orientacji graczy na mapie, postanowiono usunąć nadmiar roślinności.
Punktowy opis zmian:
1. Całą plażę podniesiono, w celu zlikwidowania różnic wysokości i zwiększenia grywalności.
2. Zlikwidowano pagórek, który powodował nadmierne różnice wysokości w tej części mapy.
3. Przeprojektowano wieś. Ta część mapy stała się łatwiejsza i bardziej intuicyjna dla czołgów średnich i lekkich.
4. Usunięto część pagórków, aby poprawić grywalność czołgami mającymi problem z opuszczaniem działa.
5. Dodano specjalne pozycje dla niszczycieli czołgów, które pozwolą kontrolować prawą flankę.
„W celu poprawienia nawigacji i orientacji graczy na mapie, postanowiono usunąć nadmiar roślinności” serioo.? Niby pracują nad tym aby zwiększyć role LT. A tu kasują roślinność. Głupota