Piaskownica – szczegółowa lista zmian parametrów czołgów
Pamiętajmy, że zmiany te dotyczą serwera Piaskownicy, więc nie mamy się co martwić, że z dnia na dzień pojawią się na głównym serwerze. Jest to krok do globalnego rebalansu czołgów. Na ogół można zauważyć tendencję do zmniejszania prędkości, zwrotności i obrotu wieży, zmniejszanie uszkodzeń i penetracji, jak także doprecyzowanie ról czołgów. Zmiany są dla 100% załogi i czołgu z modułami: dosyłacz, stabilizator i wenta.
Jeden z deweloperów na swoim profilu napisał:
„Parametry, które wyciekły są nieważne. Była to jedna z wczesnych wersji, najbardziej radykalnych zmian. Wyluzujcie.”
IS-6
– Zwiększono zasięg widzenia z 357,5 m do 367,7 m,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 25,6 °/s do 12,8 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 26 do 24°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
IS-3
– Zwiększono zasięg widzenia z 357,5 m do 367,7 m,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 27,7 °/s do 12,8 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 30 do 24°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Tiger II
– Zmniejszono zadawane uszkodzenia z 320 do 290,
– Zmniejszenie liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 2187,5 do 1982,5,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 398,4 m do 367,7 m,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 28,8 °/s do 12,8 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 28 do 24°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T-34-3
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 49,1 °/s do 26,7 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 46 do 45°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
RU 251
– Zmniejszono uszkodzenia z 240 do 220,
– Zmniejszono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 2752,1 do 2522,7,
– Zwiększono zasięg widzenia z 408,6 m do 439,2 m,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 46,9 °/s do 37,3 °/s,
– Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia z 44 do 65°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Leopard 1
– Zwiększono penetrację z 268 do 330,
– Zmniejszono uszkodzenia z 390 do 350,
– Zmniejszono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 2804,9 do 2433,3,
– Skrócono czas przeładowania z 8,342 do 6,952 s,
– Zwiększono celność z 0,288 do 0,144,
– Skrócono czas celowania z 1,82 s do 1,44 s,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 37,5 °/s do 27,1 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 54 do 40°/s,
– Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 1950 do 1600.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Centurion Action X
– Zmniejszono penetrację z 268 do 255,
– Zwiększono uszkodzenia z 390 do 400,
– Zmniejszono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 3224,1 do 3159,8,
– Wydłużono czas przeładowania z 7,258 s do 7,595 s,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 418,8 m do 388,1 m,
– Zmniejszono celność z 0,3 do 0,328,
– Skrócono czas celowania z 1,97 s do 1,78 s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 50 do 30°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T30
– Zmniejszono uszkodzenia z 750 do 700,
– Zmniejszono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 2539,1 do 2369,8,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 388,1 m do 347,3 m,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 19,2 °/s do 8,5 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 22 do 12°/s,
– Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 1950 do 1900.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Grille 15
– Zmniejszono penetrację z 279 do 275,
– Zmniejszono uszkodzenia z 750 do 700,
– Zmniejszono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 3160,2 do 3041,7,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 390 m do 360 m,
– Poprawiono celność z 0,259 do 0,173,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 20,9 °/s do 10,4 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 24 do 20°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Jagdpanzer E 100
– Zwiększono penetrację z 299 do 300,
– Zmniejszono uszkodzenia z 1050 do 950,
– Zmniejszono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 2904,7 do 2628,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 398,4 m do 357,5 m,
– Poprawiono celność z 0,328 do 0,234,
– Skrócono czas celowania z 2,53 s do 2,34 s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 20 do 16°/s,
– Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 2200 do 2000.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
AMX 13 90
– Zmniejszono uszkodzenia z 240 do 220,
– Zmniejszono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 1603,9 do 1470,2,
– Zwiększono zasięg widzenia z 449,4 m do 483,1 m,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 49,1 °/s do 37,3 °/s,
– Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia z 40 do 65°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Conqueror Gun Carriage
– Zmniejszono zasięg widzenia z 357,5 m do 296,2 m,
– Skrócono czas celowania z 7,51 s do 5,55 s,
– Zmieniono prędkość obrotu zawieszenia, lecz danych nie ma.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Object 430
– Zmniejszono penetrację z 264 do 255,
– Zmniejszono uszkodzenia z 320 do 300,
– Zwiększono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 3554,8 do 4265,7,
– Skrócono czas przeładowania z 5,401 s do 4,22 s,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 408,6 m do 306,4 m,
– Poprawiono celność z 0,356 do 0,347,
– Skrócono czas celowania z 2,16 s do 1,41 s,
– Zmieniono prędkość obrotu wieży i zawieszenia, lecz brak danych.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T110E5
– Zwiększono penetracją z 258 do 260,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 408,6 m do 337,1 m,
– Zmniejszono celność z 0,328 do 0,375,
– Zwiększono czas celowania z 1,88 s do 2,16 s,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 34,1 °/s do 14,9 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 30 do 24°/s,
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 2200 do 2400.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
M48A1 Patton
– Zmniejszono penetrację z 268 do 255,
– Zwiększono uszkodzenia z 390 do 400,
– Zmniejszono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 3320,6 do 3159,8,
– Wydłużono czas przeładowania z 7,047 s do 7,595 s,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 429 m do 408,6 m,
– Poprawiono celność z 0,338 do 0,328,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 42,7 °/s do 32 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 50 do 30°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
E 100
– Zwiększono penetrację z 235 do 250,
– Zmniejszono uszkodzenia z 750 do 700,
– Zwiększono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 2666,1 do 2764,8,
– Skrócono czas przeładowania z 16,879 s do 15,191 s,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 408,6 m do 367,7 m,
– Poprawiono celność z 0,375 do 0,328,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 21,3 °/s do 14,9 °/s,
– Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 2700 do 2500.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T-62A
– Zmniejszono penetracją z 264 do 255,
– Zmniejszono uszkodzenia z 320 do 300,
– Zwiększono liczbę zadawanych uszkodzeń na minutę z 3447 do 4265,7,
– Skrócono czas przeładowania z 5,57 s do 4,22 s,
– Zmniejszono zasięg widzenia z 408,6 m do 306,4 m,
– Zmniejszono celność z 0,319 do 0,347,
– Skrócono czas celowania z 1,88 s do 1,41 s,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży z 51,2 °/s do 32 °/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia z 56 do 40°/s,
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 1950 do 2000.
Ź: wot-news
no kurde więcej buffa is3 i nerfy TigeraII no *********** WG
nie wiem po jaki CH ************** oni tak wydziwiają,po co psuć cos co jest normalne…..za dużo J ************ głabów tam sie udziela w tej piaskownicy śmiesznej,najlepiej ustawiac gre pod siebie łomy J******,watowcy pop *****!
kurna no nerfią t110e5 muj ulubiony czołg
Chyba ich ******łe ze JgPz E100 bedzie słabiej skubac i do tego o 2 k hp mniej jagdtigera ma 2100
No zmiany dość ciekawe ale trochę przesadzone niektóre. Dobrze, że się wycofali z tego.
Poje**** wg… leoś… tia 330 peny i same buffy
JgPz E100 vs T-62A, i tu i tu 2000 HP…. ze sie zapytam inteligentnie: hęęęę?
Ruskie i post-ruskie nie potrafią niczego naprawić, widać tylko że nerf, nerf, nerf w ta piskownica to dla Falathiego młota młyn na wodę, znów król francuskiego pigalaka będzie pier#$%ił głupoty.
Leopard 1 wytrzymałość 1600 ????????????? Ja czekam żeby jakiegoś Buffa do pancerza dostał a tu jeszcze chcą zmniejszyć wytrzymałość. Pena ładna, ale co z tego. To będzie tylko, krzaki, siata i lornetka……. Chyba najbardziej papierowy czołg w grze.
Oby tego nie wprowadzili. Jeśli globalny rebalans ma polegać na tym, że większość czołgów stanie się niegrywalnych, to lepiej żeby go nie było. To będzie początek końca wot.
CZOŁGI PREMIUM NIE POWINNY BYC NERFIONE ANI ULEPRZAANE , WKONCU APŁACIŁEM ZA COS A TERAZ MI SIE TO ODBIERA
zapłać za kurs pisania 😛
A czytać potrafisz? Nawet na czerwono wywalili informację że to jest nieaktualne
debile idioci co sa zolci,nie wiedzą ktorym koncem lufy sie strzela beda to testowac a developerzy beda ich sluchac chora gra!
W WoT nie grają tylko takie 'czerwone’ ameby umysłowe jak ty 😉 Więc zluzuj wora.
święta racja zluzuj wornidło
Takie radykalne zmiany mi się podobają 🙂
Ruskie medy 42++ dpm’u przecież to magazynek bez magazynka.. F155 wolniej „magazynek” wypluje od pojedynczego ognia 430/T62A lol masakra..
Jeżeli to co tutaj widać będzie na większości czołgów to już nie będzie rywalizacja jaki czołg będzie lepszy w danej sytuacji… To będzie gra na HP i DMG…
Jej 😀 Ale urwali 😀 Leoś to będzie mega zabawka dla wytrwałych :D. 1.6k hp 😀 ale pena ładna 😀
leopard 1 jak rąbnie to 3 czołgi na wylot