Wersja 1.9: 🇺🇸 Concept 1B

Charakterystyka i zdjęcia amerykańskiego Concept 1B. Bez większych zmian względem ostatniego Supertestu.

https://ru-wotp.wgcdn.co/static/5.6.2_896aed/wotp_static/img/core/frontend/scss/common/components/widgets/content-tank/img/usa.png Concept 1B. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%:

Tier: HT-9, USA, specjalny
Wytrzymałość: 1 800
Moc silnika: 900 KM
Waga: 43,60 t
Maksymalne obciążenie: 47,00 t
Moc na tonę: 20,64 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 45 / -18 km / h
Prędkość obrotu: 42,00 °/s   43,806 °/s
Prędkość obrotu wieży: 33,40 °/s   33,38 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 400 m
Zasięg sygnału: 750 m

Pancerz kadłuba: 130/ 120 / 80
Pancerz wieży: 250 / 110 / 100

Działo: EXP-7

Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 258 / 310 / 53
Szybkostrzelność: 5,688   5,689
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 275,30   2 276
Czas przeładowania: 10,548 s   10,547 s
Rozrzut na 100 m: 0,364
Czas celowania: 2,21 s   2,205 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °

Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy i Ładowniczy.

Wartość Kamuflażu:

  • Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 5,928 / 1,304 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
  • Maskowanie pojazdu w ruchu: 2,964 / 0,652 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

6 komentarzy

  1. To przecież dawny garaż wota przed wersją 1.0

  2. Anonim pisze:

    Nie wiem po co kolejne czołgi jak tylko kilka się liczy. ze 2-3 na VIII(same premki) i z 4-5 na X. Reszta gowno nieprzydatne do niczego. Przy obecnych bitwach 15-1 resztą gówna się nie da grać.

  3. Aksun pisze:

    Co to jest chyba klozet super kon i chiftejn go zjedza a 279e to już całkiem

  4. Anonim pisze:

    Ktoś dlugo nad tym myślał

  5. OldSolo1M pisze:

    Ten czołg jest za slaby, musimy coś w nim zmienić. Wiem skrócimy mu czas przeładowania o 0.001 to powinno załatwić sprawę. Ale za to musimy mu skrócić szybkość obrotu wieży o 0.02 żeby jednak pierwsza zmiana nie zrobiła z niego zbyt OP tanka.

    • Anonim pisze:

      przeciez po tym poteznym buffie przeladowania dpm wzrosnie o 0.70 teraz ten pojazd bedzie masakrowal cziftejny i ebole jak chce a dzieki polepszeniu obrotu wiezy autka nie beda w stanie go objechac OP tenk

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.