Piaskownica. Testy zmian w amunicji.

Wczoraj rozpoczęły się testy zmian w amunicji specjalnej. Jeśli chcielibyście sami przekonać się, jak sprawuje się nowa amunicja, to zgłoście się do testów i ruszajcie na serwer Piaskownicy!

Jeśli natomiast nie będziecie mieli okazji pojawić się w Piaskownicy, a chcielibyście już zobaczyć nowe zmiany, to nic straconego! Falathi, nasz menedżer ds. Społeczności wraz z Alą pojawią się dzisiaj o godzinie 16:00 na naszym polskim kanale YouTube, by podzielić się swoimi wrażeniami o nadchodzących zmianach. Zapraszamy do transmisji!

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

75 komentarzy

  1. Anonim pisze:

    Jak to wprowadzą to będą ogromne zmiany na CW, to trzeba też będzie patrzeć w jakiej sytuacji opłaca się goldem, a w jakiej AP.

  2. R pisze:

    Sprawdzał już tu ktoś na piaskownicy jak amunicja wygląda? Czy wszyscy tylko teoretycznie?

  3. BARRY_spocona_pacha pisze:

    Dzień dobry. Ja bym wszystkie te zmiany podsumował krótko. Nie można zmienić amunicji premium bo wiązało by sie to ze zmianami czołgów premium. A tego nie można zrobić bo stracili by wielu graczy co płacą hajs. Zmieniamy więc wszystko oprócz czołgów premium. Efekt ? Ci co grają bez golda będą grac jak teraz. Niewiele się zmieni. Za miesiąc zapomnimy że było kiedyś mniej HP na czołgu. Ale gracze którzy używają golda zauważą zmianę. Bo więcej go wystrzelą. I tyle w temacie rebalansu. Ludzie straca więcej srebra. Ten sam efekt osiągnięto dzięki czarnemu rynkowi. Jedynie CAX, SEXTON i ewentualnie buldog niemiecki były warte swej ceny. Ludzie pozbyli sie golda i milionów srebra. I co? Będą naparzać premkami teraz żeby to odrobić. Co straciło WG? Nic. Ktoś by kupił T34B na normalny hajs? Nie. A teraz siedzi przy grze i odrabia te stracone miliony. Wycofali by tajpa5 z gry to za 5 lat byście się zabijali żeby go kupić za 25 milionów srebra. A teraz nikt nie robi go:)

    • Anonim pisze:

      kupiłbym go za max te 6.1mln. Nie przepadam za gównami które są bezradne w starciu z małymi czołgami

    • laczek pisze:

      Przecież od początku było wiadomo, że jakiekolwiek zamiany z punktu widzenia WG muszą być z korzyścią dla firmy (czytaj – zwiększenie dochodu). Naprawdę nie rozumiem jak większość z graczy mogła myśleć, że wprowadzane zmiany są robione dla graczy. Niektórzy chyba trochę popłynęli w marzeniach.

      • Anonim pisze:

        Jakby większość serwerów wota stanowili gracze myślący i na wyższym ogólnie poziomie rozwoju. To Rykoszet byłby przyjaznym miejscem. A tu pod każdym postem obrażanie wszystkich, życzenie im chorób śmierci, prawie każdy obraża czyjeś zdanie. Myślisz że skąd biorą się takie wyniki w bitwach, to nie MM+2 jest problemem. Ale skład tych drużyn. Nie raz było że Panterą (VII) robiłem najwyższy wynik na IX. Bo reszta pierwszy raz chyba usiadła do wota

        • Anonim pisze:

          Rzecz jasna wypowiedź jest ogólna bez kierunku. No popłynęli bo właśnie są mało myślący 🙂

        • laczek pisze:

          Nie obrażając nikogo, to niestety świat jest złożony w większości z osób średnich (wiedza, inteligencja etc.), a osoby wybitne lub totalne odjechane w drugą stronę stanowią mniejszość. Myślę, że należy z tej pięknej tezy wyłączyć część forumowiczów i graczy WOT, bo czasem to faktycznie wygląda jak zlot odjechańców :).

  4. Brudne boty pisze:

    Każdy doszukuje się tutaj **** wie czego. Ci co walili z Golda nadal będą tylko że w większej ilości więc i za bitwę wyjdzie więcej na minus dla mnie osobiście to bez znaczenia. Nadal Golda będę używać i jak spotkam typa 5 moim t 54 to więcej go wystrzele wg zarobi bo takie bitwy będą się kończyć minus kilkanaście tys bez konta premium. I o to w tym wszystkim chodzi

  5. q pisze:

    Wzrosnie tylko tym co beda robico tyle wiecej dmg ile ich to bedzie kosztowac. Natomiast ilosc ludzi ponizej progu rentownosci per bitwa jest stała. Ci co tracili beda tarcic wiecej. ci co zarabiali beda zarabiac tyle samo relatywnie do wydatkow co wczesniej. W efekcie znowu wg wygrywa.

  6. Zychrust pisze:

    Zmiany jak najbardziej na plus. Widzę, że niektórym się marzy się sytuacja, w której każdy ma dokładnie takie same szanse, a czołgi różnią się jedynie skinami. To nieporozumienie i pewnie oczekiwania graczy młodszych stażem, którzy nie mają pojęcia, że kiedyś każda klasa pojazdów miała swoją rolę w grze. Sytuacja w której med, czy light znajdzie się face-to-face z czołgiem ciężkim MUSI być dla tych pierwszych niekorzystna, szczególnie gdy ten drugi jest z wyższego poziomu. I co z tego, że ciężka VIII nie ma szans w starciu z superciężką X? To jest przecież normalne i prawidłowe, powiem więcej tak powinno być. Czy bokser wagi lekkiej ma mieć szanse w starciu z zawodnikiem wagi ciężkiej? Może powinien dostać stalową pałę albo pistolet dla wyrównania szans? Płaczecie tak jakby cała drużyna ósemek miała spotykać się w jednej bitwie z całą drużyną dziesiątek. Graczom mniej inteligentnym niniejszym przypominam: MM dobiera drużyny (mniej więcej) symetrycznie i każdy ma szanse trafić na czołg słabszy, porównywalny, czy mocniejszy od swojego. Raczej nie trafi się bitwa 15x IS-6 vs. 15 x Maus więc płacz jest tu nie na miejscu. Przyjdzie pora wyrobić sobie nieco więcej umiejętności niż szybkie wciskanie „2” 🙂

    • Mi pisze:

      Widzę, że słońce przygrzało i patrzysz tylko powierzchownie, ale to nic nie każdy jest inteligentny. Niektórzy są stworzeni do młota i łopaty więc może przy tym pozostań.

      • ANON pisze:

        Nie próbuj byc zabawny, jeśli nie potrafisz 🙂

      • O_o pisze:

        To wytlumacz laskawco to drugie dno? W mojej ocenie twoj przedmowca mial bardzo duzo racji. Zwlaszcza z tym porownaniem do bokserow. Wyjezdzajac nedem 8go tieru na ht 10go powinienem jedynie mu lakier z kadluba zdrapac. A tak cyk dwujeczka i tluke sie z nim jak rowny z rownym.

        • Mi pisze:

          Z takim tokiem myślenia to można X wrzucić razem z I. Przecież mm dobierze Ci w przeciwnej drużynie też I.

          • O_o pisze:

            Ale kolega bazowal w swojej wypowiedzi na mm +/-2 i obrazowo opisal to, ze czolgi danego typu i tanego tieru w wiekszosci sa dobierane 1 do 1. I dalej, po Twojej kolejnej wypowiedzi nie widze podstaw do tego, aby twierdzic, ze nie ma racji…

          • Anonim pisze:

            W takim wypadku dojdziemy do momentu gdzie będą liczyć się tylko X, które będą kierowały grą. Ciężarem 8 pojedziesz za X i będziesz czekał kto wygra starcie na high tierach. Nie oszukujmy się. ciężary muszą się chować przed artami. Nie pojadą gdzie im się podoba. Reasumując przestanie się opłacać gra czołgami niskich poziomów np. 8. Sprzedaż podupadnie. Idąc dalej dojdzie do sytuacji w której zaczną pojawiać się premki X. Tak to widzę. A i jeszcze – dla arty wsio ryba. Przybędzie ich jeszcze więcej.

          • Oj tam Oj tam pisze:

            No tak to teraz pokazałeś tą inteligencję której wszyscy nie mają – bravo

          • Zychrust pisze:

            Siema PL. @Mi: od kiedy grasz w WoTa? Niedługo chyba. Kiedyś takie sytuacje miały miejsce. Wystarczyło zrobić pluton Maus + Lichttraktor i tak właśnie każdy lolek mógł „pograć” z najwyższymi tierami. Na szczęście WG zablokowało możliwość tworzenia takich troll-plutonów. MM =/- 2 tiery to też zmiana wprowadzona po wielu, wielu patchach. Sam pamiętam jak Pz IV (wtedy z wieżą od Pantery, dziś znany jako Pz IV S.) utłukłem w bitwie Bat Chata 25t jak ten był jeszcze na IX tierze. V grały przeciw IX i trzeba było sobie jakoś radzić. Amunicja premium była za golda więc nie używało się jej prawie w ogóle. Jak nie potrafiłeś sobie w żaden sposób poradzić to trudno. A teraz mamy nowe pokolenie graczy w czołgi, którzy nie mogą pogodzić się z tym, że med czy lajt dwa poziomy niższy nie będzie w stanie od frontu rozpykać ciężara na przepychaczu… Świat się kończy.

          • O_o pisze:

            Takie wlasnie jest zalozenie, ze X ma byc lepsza od VIII. Nie rowna, nie gorsza tylko lepsza. X maja kreowac gre, od nich ma zalezec los bitwy. Dobrze ustawiona X powinna byc nie do wyjecia przez pojedynczy czolg nizszego tieru w walce face to face… po to wlasnie robi sie czolgi X poziomu, zeby czuc ta „moc”. Idac tokiem twojego rozumowania to najlepiej zostawic jeden czolg, jedna mape, jedna zaloge, jeden rodzaj amunicji i wywalic rng. Niech liczy sie tylko skill. Tyle tylko, ze to zabilo by gre…

          • Mi pisze:

            Przy obecnym mm to się nie sprawdzi. Grę to zabiją pomidory na 10. Jak gra może nie zależeć od skilla ? Rozumiem, że pomidorowa rozmowa ?

        • O_o pisze:

          Wlasnie widze, ze mi tu z przecierem wyjezdzasz… Jak niby ma zabic, gdy ilosc hp i dmg rosna o 30%? Pobawmy sie liczbami. Zalozmy, ze czog A ma 2000hp, a czolg B zadaje 1000dmg na ap i premce. Z losowaniami po 100% potrzebne sa dwa trafienia z penetracja, zeby zniszczyc czolg. Teraz wezmy +30% czolg A ma 2600hp. Czolg b zadaje 1300dmg na ap i nadal 1000na premce. Czyli na ap nadal masz dwa strzaly, a na premce trzy. Wiec jak pomidory maja to popsuc? Jak robiac teortycznie na ap to samo, a na premce musza wiecej? I na ap potrzeba juz znac czesto slabe punkty przeciwnika, zeby sie przebic. Wiec panie pro graczu wytlumacz mi jak maja piopsuc gre. Ja podalem przyklad poparty liczbami. Czekam teraz na twoje.

    • cuksomas pisze:

      Zgadzam się, COKOLWIEK WG by nie zrobiło to „fiolety” rykoszetu bd złe i smutne, czarny rynek-premki za darmo-ŹLE, nowy machmaking-ŹLE, poprawa serverów-ŹLE, nowe czołgi-ŹLE, optymalizacja grafiki-ŹLE, oczywiście nie zapomnijmy że kilkadziesiąt osób z wargamingu ma pracować za darmo tak jak kazdy lubi to robic, NIKT z nich nie ma prawa zarabiać ze swojej pracy

  7. q pisze:

    Wszyscy wiemy na czym zalezy wg.. na naszych lzej lub ciezej zarobionych piniondzach.
    To juz nie jest gra f2p gdzie garstka utrzymuje reszte. Roznica miedzy graczej f2p i full prem bedzie jeszcze wieksza, tak duza ze standaerdem stanie sie granie z kontem premium, ci zas bez niego beda czuli sie jakby posidali wersje shareware (pamieta ktos jeszcze takie okreslenie?) .
    To wszystko prowadzi ewidentnie do modelu pseudo subskrypcyjnego. Dlaczego? Bo ilosc zywych graczy spada.
    Dlategotez pod przykrywka zmian plynacych z potrzeby balansu, robi sie kolejny numer, czyli sredni koszt za byle bitwe rosnie. Rosnie bo naprawa drozsza za wicej hp, bo amunicja drozsza bo bedzie trzeba jej wiecej wystrzelic itd. (swoja droga ciekawe czy zwieksza ilsoc pociskow jaka zabiera czolg).
    Drozsze bitwy to wiekszy nacisk na kontro/czolg premium bo kredytow przeplyw bedzie zaburzony.
    Teraz na piaskowncy DEZ sie podnieca ze malo osob strzelalo do niego z golda, ale nie bierze owy litwyn (czy łotysz?) pod uwage ze to tylko dlatego ze ludzie chca sie przekonac jak wpływaja te zmiany ba bitwe.
    W praktyce natomiast na serverze live ilosc amunicji premium wytrzeliwa na biwe bedzie wieksza z uwagi na wieksza pule hp. O ile cel to nie papier, wole 70% pewne niz 100 % dmg niepewne. pozdro

  8. Mi pisze:

    … jeszcze jedno. LF jest fajny, bo każdy chce zarobić i gra wyłącznie na podstawowej amunicji. Drugim powodem jest wn8 (ludzie są chorzy na tym punkcie). Sama zamiana amunicji premium w postaci nie wliczania się dmg do wn8 by zmniejszyła jej używanie o 80-90% na bank. Czyli strzelając full gold masz 0 wn8. Nie powinno też to się zaliczać do markowania dział. Chcesz być pro graj na podstawowej. Dałoby to też szansę nowym graczom na rozwinięcie umiejętności. Bo na początku jak nowi są gnojeni z golda, a ich samych nie stać to trochę kaszana.

  9. Mi pisze:

    Te zmiany mają jedynie sens w przypadku, kiedy nie będzie wielopoziomowych randomów. IX i X tiery mają podstawową penetrację jak VIII na pociskach premium. Dodatkowo mają więcej HP i często lepszy armor. Skrajny przypadek to np. is6 (186pen/390dmg) vs Mäuschen (246pen/490dmg). IS6 nawet na goldzie ma przesrane.

    // Zamysł zmiany amunicji premium jest dobry, tylko wykonanie kulawe.

    • Zychrust pisze:

      Słusznie napisałeś pisząc „skrajny przypadek”. Sytuacja, w której dowolny czołg może pokonać inny w walce face-to-face to patologia, która dawno powinna być z tej gry wyeliminowana. Czołg superciężki ma być TRUDNY DO ZNISZCZENIA OD PRZODU dla swoich odpowiedników, a dla czołgów słabszych, innych klas, czy z niższych poziomów powinien być wręcz NIEZNISZCZALNY OD PRZODU.
      Brawa dla WG za próbę przywrócenia roli pancerza i ról klas pojazdów w grze.

      • Mi pisze:

        Nie do tego to doprowadzi. Raczej odniesie odwrotny skutek. Oczywiście X tierowi gracze nie mają tutaj co marudzić, a nawet IX – to będzie dla nich raj.

  10. Piotr pisze:

    Na logikę to zmiana w tej formie najbardziej pomoże X… Przyczyna prosta. Dostały najwięcej HP a na amunicji podstawowej maja najlepszą penetrację… Procentowo ta sama zmiana w VIII da o wiele mniej bo penetracja jest o wiele mniejsza. Nie dyskutując nawet o amunicji jasno widać, że dodawanie HP powinno w wyższych poziomach progresywnie coraz mniejsze – wtedy zmiany nie preferowały by X jak teraz. Jeśli ktoś tego nie ogarnia – mam X z większym HP i przebijam IX i VIII na srebrze. IX i VIII z większym HP na srebrze przebija mnie co drugi raz… a HP dostała proporcjonalnie MNIEJ niż X…. Analogie można odnosić też do niższych poziomów.
    Zmiany w obecnym kształcie nawet bez testów są jasne do przewidzenia. Czołg na topce będzie w stanie zrobić ze 2 razy co obecnie. To czysta matematyka… Nie trzeba tego nawet testować. O takie zmiany chodziło?? Tak to wychodzi jak się nie chce ruszać golda w prem tankach, np. 907 – żeby gracze krzyku nie podnieśli…. Nie widzę szans na zmianę w obecnej formie – myślę, że testy tylko potwierdzą to co napisałem tu. Pozdrawiam!

    • Slavo pisze:

      Nie pokazywali wykresu, który mówił dokładnie to samo co Ty? Czyli im wyższy tier tym mniej % hp zyska? Wydaje mi się, że w poprzednich postach to widziałem.

      • Anonim pisze:

        Różnice są kosmetyczne. Zgadzam się, że X będą za mocne. Zresztą IX pewnie też będąc na topce. X powinny dostać minimalne bufy do HP. Ale to wyjdzie szybko w testach.

  11. Akwa1245 pisze:

    Widzę że Goold Nooby maja się pociąć zaraz 🙂 Z niecierpliwością czekam na wprowadzenie pacza, mój Defender nie może się już doczekać 🙂

    • N/A pisze:

      W sume jakby dać do pocisków he w każdym czołgu ile kalibru tyle peny, kołowcom to zabrać, to może wreszcie byłaby sensowna alternatywa.

    • Anonim pisze:

      A mój 50TP Prot. na Defendery (sam mam defendera, ale wolę polaka). Tak Defender to czołg jak każdy inny, pomidor będzie bił we wszystko. Defender z przodu ma wiele słabych punktów. Nie jest niezniszczalny ;). Mówię tu o standardowej amunicji 😉

  12. Anonim pisze:

    Następny bubel jak maskowanie i inne duperele w tej grze a może tak balans wszystkich czołgów i map od A do Z

  13. JoVonVanJoel pisze:

    Witam, przepraszam że nie na temat, ale też macie jakieś dziwne skoki pingu? sięgające 200ms? Ja i moi znajomi doświadczyliśmy tego przez ostatnie kilka dni.

  14. Kouz pisze:

    Pytanie nie na temat.
    Czy ruscy mają inne twierdze niż my?

    https://worldoftanks.ru/ru/news/clan-wars/ukreprayony-letom-19/

    Tak to czytałem i miałem wrażenie jakby żadnych zmian nie było (poza czasem).

  15. Griszmak pisze:

    Cieszę się niezmiernie bo mając obj. 268 zadaję za marne 566 lub 628 działem kalibru 150mm gdy p……one wynalazki z Wielkiej Brytanii ściągają na hita wszystko z tieru poniżej. Jeszcze spowolnijcie j…ane magazynkowce! powód zanim go ubiję zdąży się załadować i gdy zostaje mi jeden strzał a jestem na 50 punktach wystarczy że pierdnie i po bitwie, a później z czterema pociskami jedzie w krzaki i ubija następnego i tak w kółko. Inny wariant wyjeżdżasz dostajesz gąskę, naprawa ruszasz znowu gąska i po bitwie dla ciebie. Później dziwota że większość drużyny stoi w pierwszej linii a dlaczego ? bo gdy się wychylisz żeby coś ugrać padasz jak mucha nie zadając nawet jednego strzału ponieważ skupiły się na tobie dwie skody.

    • PomidorekPRO pisze:

      Tak to jest jak sie nie umie wyjezdzac pod przeciwnikow. Zamiast wystawiacbok pod magazynek, moze warto sie wycofac? Poczekac na team? Nie ruszac sie z miejsca i zwyczajnie sie wcelowac aby przynajmniej nie sfarmil cie za 0? Po kiego wala jezdzic tez samemu na flanke skoro jest to z gory skazane na porazke? Juz lepiej zostan w tej bazie jezeli tak bardzo nie chcesz jechac na inna flanke, zajmij porzadna pozycje i trzymaj takiego magazynka na dystans, a moze w tym czasie twoja druzyna zorientuje sie, ze przeciwnik jest pod wasza baza i cofna sie ci pomoc? Na szczescie, wot wymaga od graczy nieco myslenia jezeli chca oni osiagnac cos wiecej niz 1 strzal na bitwe. Zacznij uzywac mozgu, analizowac na biezaco sytuacje w bitwie, a moze przestaniesz narzekac na rzeczy, ktore sa oczywiste dla kazdego innego gracza.

      • odpowiadamdebilowi pisze:

        Tak wOt wymaga myślenia, kiedy wcisnąć klawisz 2 … NARA

        • lolo pisze:

          Weź się nie kompromituj. Używając klawisz 2 po porostu maksymalizujesz szanse na przebicie. Uwaga – w sklepie WG mózgów nie sprzedają, wiec jak ktoś nie ogarnia, to i klawisz 2 nie pomoże. Miłego dnia 🙂

  16. Anonim pisze:

    pocisk powinien przede wszystkim zadawać uszkodzenia. grając na 7 tierze zbyt często się zdarza że nie ma szans na realne wygranie bitwy z 8 lub 9 tierem zbyt czędto pociski odbijaja lub po prostu nie przebijają . Generalizując im więcej wargaming kopie w amunicji tym bardziej jest skopane 😉

    • Anonim pisze:

      Ale ty zdajesz sobie sprawe ze te zmiany sa z powodu tego ze pancerz w grze stracil znaczenie przez goldowe pociski? To co mowisz nie ma najmniejszego sensu

      • Anonim pisze:

        I proponowane zmiany nic w tej kwestii nie zmienią. Nadal „goldem” będą gracze zadawać obrażenia w miejscach, które teoretycznie są twarde. W tej części testu wydaje mi się, że bardziej chodzi o przygotowanie podwalin pod kolejne zmiany. WG musi tu uwzględnić fakt, że ktoś zapłacił za czołg premium. Bez zmian nie mogą ich zostawić, a znerfienie tylko amunicji premium podniesie larum wśród animalsów/yeahbunno-podobnych dekli itd, którzy nie zrozumieją, że zmieniła się mechanika i pojazdy trzeba było dostosować. Tak to mamy bezpieczną sytuację, bo nie znerfili nic, a jedynie buffy rozdali, bo by się okazało, że premki odstają od drzewkowych.

      • XD pisze:

        niektorzy to sa beznadziejne przypadki, nie ogarniam, co chcieli by zeby tylko w doope dalo sie czolg przebic. Pograj rankedy, full gold i nic sie nie da przebic, regularnie 2-3 k odbiego, pancerz ma za duze znaczenie na 10, optymalnie jest na 6-7

        • XD pisze:

          Nie chce nic mówić ale w WW2 tygrysy były tak twarde że nie dało ich się przebić z przodu i tylko atak flankowy (chodź nie zawsze) lub od tyłu mógł unicestwić takiego Tigera 1 nie wspominając już o królewskim. Tak więc tak, czołgi ciężkie powinno dać się przebić tylko od tyłu bądź pod kątem ~90 stopni w bok.

  17. Bublus pisze:

    Hmm i największego buffa dostają (werble proszę….) ruskie czołgi, a konkretniej ruskie medy i td.
    Czemu? Dziś z penetracją na pocisku standardowym około 293 doskonale radzi sobie bez golda z większością czołgów. Teraz dostał do tego jeszcze większy dmg na strzał, do tego nie zapominajmy, że maszynka ta dobrze nadal odbija.
    140- świetna mobilność, celne działo, pozwalające strzelać po weekspoatach również buff do dmg, na pocisku o wystarczającej ilości przebicia.

    Dla porównania e100 dostaje buff bije po 1000, ale ma nadal penetrację taką, która nie pozwoli mu spokojnie walczyć z innymi ciężkimi dychami. Pozostaje więc albo gra na goldzie, albo długie skupianie (i wystawianie się na ostrzał) celując w weak pointy. To zaś skutkuje tym że mało kto walcząc z X będzie teraz korzystać ze zwykłej amunicji. Na IX i VIII to inna bajka.

    Ot takie moje osobiste zdania na temat tego co widziałem w miaskownicy.

  18. bułka pisze:

    To niesprawiedliwe. Wcześniej E-100 strzelał za 750 , czyli 4*750=3000 , czyli jeśli mu nie polosowało to potrzebował 5 strzałów aby zniszczyć mojego mausa, a teraz wali po 1060, a maus ma 3550 hp, czyli zawsze zdejmie mnie na cztery strzały. Aktualizacja miała zwiększyć przeżywalność czołgów. Barwo wg, po co w ogóle ta aktualizacja, teraz będzie jeszcze więcej noobów Mi pasowało to, że piątka ma 480 hp ,a 6 720 hp. Nie się gracze nauczą dobrze grać, a nie kolejna pomoc dla noobów.

  19. Aww pisze:

    Ala Ty Mój fioleciku <3 Jak fiołek pachnący <3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.