Lista zmian wersji 1.2

Tym razem kompletna lista zmian.

Zmiany w misjach osobistych

  • Wprowadzamy trzecią operację (Object 279 (e)) nowej kampanii:
    • Sumaryczne: wymagają osiągnięcia pewnej wartości dla podanego parametru. Misja trwa, dopóki gracz nie spełni warunku dla zestawu lub nie wyczerpią mu się możliwe próby.
    • Serie: wymagają spełnienia warunku dla zestawu przez kilka bitew; zarazem liczba prób jest większa niż wymagana liczba ukończeń.
    • Ciągłe: wymagają spełnienia warunku dla zestawu w każdej bitwie serii. Nieudana próba przerywa serię.
    • Dodano nowy typ misji, które trzeba ukończyć w określonej liczbie bitew. W przeciwnym wypadku ich postępy są zerowane i misję trzeba rozpocząć od nowa. W operacji są dostępne trzy typy misji:
    • W profilach misji tej operacji dostępny jest przycisk Pauza. Pozwala on wstrzymać misję: postępy zostaną zawieszone do momentu wznowienia ich przez gracza. Gracze mogą trochę odpocząć bez obawy o utratę postępów.
  • Usprawnienia na ekranach nagród:
    • Wyświetlanie sumarycznych warunków w profilu operacji zgodnie ze wspólnym interfejsem takich misji.
    • Odpowiednie wyświetlanie misji, które mają zamienne warunki „LUB
  • Usprawnienia profilu misji: usunięto przycisk Anuluj.
Mapy

  • Mapy, które zostały dopracowane do jakości HD:
    • Granica imperium (poziomy IV-X, bitwa standardowa, spotkaniowa, szturm)
    • Przedmieście (poziomy IV-VI, bitwa standardowa)
    • Autostrada (poziomy IV-X, bitwa standardowa)
  • Zbalansowano rozgrywkę na następujących mapach:
    • Ruinberg
    • Overlord
    • Redshire
    • Piaszczysta rzeka
    • Paryż

Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.

  • Poprawiono wiele obiektów na mapach.
  • Jedna ze zmian terenu na mapie Kopalnie została wycofana do stanu z wersji 1.0.2.
Zmiany w interfejsie wyglądu zewnętrznego

  • Zmieniono okno dostosowania wyglądu.
  • Rozmiar interfejsu teraz się zmienia w zależności od rozdzielczości ekranu.
  • Poprawiono interakcję w menu szybkich komend.
  • Do emblematów dodano flagi Tadżykistanu i Turkmenistanu.
Zmiany związane z klanami

  • Wszyscy gracze należący do klanu otrzymają styl, którego można użyć na pojeździe z dowolnego kraju; ten styl jest całoroczny i zmienia się w zależności od typu mapy. Ten styl jest dodawany do konta, kiedy gracz dołącza do klanu i usuwany, kiedy gracz opuszcza klan.
  • Opcja Twierdza zostanie zastąpiona przez opcję Klany dla graczy nieznajdujących się w klanach. Zmieni się również treść tej opcji.
  • Teraz na ekranie Klan znajdują się informacje o klanach i ich zaletach; wyświetlana jest również lista klanów, do których gracze mogą dołączyć bez zatwierdzania ich podania (od razu po naciśnięciu przycisku).
  • Teraz klan można założyć za kredyty (zamiast za złoto). Koszt założenia klanu wynosi 1 000 000 kredytów.
  • Odczekanie przed dołączeniem do klanu po opuszczeniu klanu zmniejszono z 48 do 24 godzin.
Znane usterki

  • Panel pojazdu nie jest zablokowany po potwierdzeniu gotowości w bitwach specjalnych.
  • Gracze mogą przeszkolić członków załogi do pojazdów specjalnych, które nie są aktualnie dostępne w grze.
  • Nie ma zabezpieczenia przed nadmiernym klikaniem na minimapie.
  • Ikony typów pojazdów na panelach pojazdów nie zmieniają dynamicznie koloru, gdy wybrany w bitwie jest tryb dla daltonistów.
  • Niedostępne „darmowe” przeszkolenie załogi dla pojazdów tego samego typu.
  • Gdy gracz zniszczy pojazd przewracając go, nie zalicza się on do całkowitej liczby pojazdów zniszczonych przez gracza.
  • Biuro werbunkowe rekrutera nie wyświetla zaproszonych rekrutów ani rezerwistów, jeśli konto rekrutera zostało przywrócone do stanu sprzed przyjęcia zaproszenia przez rekrutów.
  • Odznaka związana z zajęciem bazy może zostać wyświetlona przedwcześnie, nawet zanim zostanie zebrana wskazana liczba punktów.
  • Kolejność zdarzeń za otrzymane uszkodzenia jest czasem wymieszana w dzienniku uszkodzeń.
  • Tekst warunków misji nie jest wyświetlany w oknie z gratulacjami, jeśli wymagany typ pojazdu jest wymieniony w warunkach misji.
  • Gdy wykryty pojazd przeciwnika jest ogłuszony, przestaje być widoczny i gdy ogłuszony gracz wykorzystuje apteczkę, pozostając nadal niewykrytym, wskaźnik ogłuszenia jest nadal widoczny dla przeciwnika ponad pojazdem po ponownym wykryciu.
  • Gry pojazd jest zniszczony, dziennik znika w przypadku, gdy gracz nie wybrał opcji „Pokaż w trybie pośmiertnym pojazd, który zniszczył Twój pojazd”.
  • Ilość otrzymanych uszkodzeń od strzału, który zniszczył pojazd gracza, nie jest wyświetlana w dzienniku.
  • Status elitarny nie jest przyznawany pojazdom poziomu V, jeśli kolejny pojazd (poziomu VI) został kupiony za żeton z Unitarki.
  • Aktualnie wybrany typ pocisku nie jest wyświetlany podczas odliczania.
  • Miejsce gracza w lidze nie jest wyświetlane na ekranie domowym bitew rankingowych.
  • Wskazówki dla wyposażenia nie pokazują charakterystyk dynamicznych.
  • Niszczyciele czołgów posiadające tryb ostrzału mogą wjeżdżać na bardziej strome zbocza niż inne pojazdy.
  • Klienta gry nie można powiększyć do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
  • Poziomy pojazdów na ekranie wyświetlanym po naciśnięciu klawisza TAB nie są wyśrodkowane względem ikon pojazdów.
  • Jeśli pojazd uderzy w ziemię, nie uszkadzając modułów, odgrywany jest odgłos odnoszenia uszkodzeń.
  • Na niektórych powierzchniach pojazdów emblematy są wyświetlane podwójnie.
Poprawki i usprawnienia

  • Niezgodność w opisach misji osobistych (dla plutonów) w bitwie (po naciśnięciu klawisza TAB), w wynikach bitwy i w oknie z gratulacjami.
  • Poprawiono wyświetlanie gąsienic pojazdu Object 279 (e)
  • Dodano tekst „Bez ograniczeń” w profilu pojazdu w magazynie, jeśli odzyskiwanie nie jest ograniczone czasowo.
  • Skutek działania „Chleba ze smalcem” jest teraz wyświetlany w dynamicznych charakterystykach technicznych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że użytego wcześniej emblematu nie można było zamienić na inny.
  • Naprawiono błąd, który przenosił graczy do okna zakupu złota podczas kupowania wypożyczanego stylu za kredyty.
  • Po kliknięciu „Pomaluj cały pojazd” w przypadku niektórych niszczycieli czołgów i dział samobieżnych, farba nie jest nakładana na cały pojazd.
  • W profilu pojazdu w oknie odzyskiwania wyświetlany jest niepoprawny koszt, bez współczynnika.
  • Misje wymagające zdobycie medali epickich oraz osiągnięć „Bohaterzy Bitwy” nie uwzględniają Medalu Starka.
Następujące pojazdy dodano do sklepu:

  • STG
  • FV201 (A45)
  • AMX Canon d’assaut 105
Poprawa charakterystyk technicznych pojazdów premium z preferencyjnym systemem losowania do bitew

  http://wot-news.com/uploads/icons/small/ussr-r54_kv-5.png KV-5:

  • Zmieniono czas celowania z 2,86 na 2,3 s
  • Zmieniono rozrzut z 0,43 na 0,4
  • Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 11 na 14 km/godz.
  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 167 na 186 mm
  • Poprawiono: przedni pancerz wieżyczki dowódcy ze 150 na 190 mm, przedni pancerz wieżyczki radiooperatora ze 140-150 na 160-170 mm, przedni pancerz wieży ze 180 na 190 mm, przednią płytę przedziału skrzyni biegów ze 140 na 180 mm

___________________________________

http://wot-news.com/uploads/icons/small/ussr-r61_object252.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/ussr-r61_object252_bf.png IS-6 (oraz IS-6B):

  • Zmieniono czas celowania z 3,4 na 2,8 s
  • Zmieniono pojemność magazynu amunicji z 30 na 37 pocisków
  • Zmieniono rozrzut z 0,46 na 0,44
  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 175 na 186 mm
  • Zmieniono penetrację pocisków podkalibrowych z 217 na 225 mm
  • Poprawiono pancerz wieży po każdej stronie jarzma działa ze 150 na 170-190 mm
  • Poprawiono pancerz górnej płyty pancerza i jej płyt bocznych ze 100 na 110 mm
  • Zwiększono grubość luku kierowcy ze 110 do 120 mm

___________________________________

 http://wot-news.com/uploads/icons/small/france-f65_fcm_50t.png FCM 50 t:

  • Zmieniono czas przeładowania z 7,5 na 6,8 s
  • Zmieniono kąt opuszczenia działa z -8° na -10° stopni
  • Zamieniono silnik; zwiększono moc silnika z 1000 do 1250 KM
  • Zmieniono moc jednostkową z 18,4 na 23,0 KM/t

___________________________________

 http://wot-news.com/uploads/icons/small/china-ch23_112.png 112:

  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 175 na 186 mm
  • Zmieniono prędkość pocisków kumulacyjnych z 640 na 720 m/s
  • Zmieniono czas przeładowania z 13,2 na 12,6 s
  • Zmieniono rozrzut z 0,46 na 0,44
  • Zmieniono czas celowania z 3,4 na 3 s

___________________________________

 http://wot-news.com/uploads/icons/small/china-ch03_wz-111.png http://wot-news.com/uploads/icons/small/china-ch03_wz_111_a.png WZ-111 (oraz Alpine Tiger):

  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 175 na 186 mm
  • Zmieniono prędkość pocisków kumulacyjnych z 640 na 720 m/s
  • Zmieniono rozrzut z 0,44 na 0,42
  • Zmieniono czas celowania z 3 na 2,8 s

___________________________________

  http://wot-news.com/uploads/icons/small/usa-a45_m6a2e1.png M6A2E1:

  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 198 na 204 mm
  • Zmieniono rozrzut przy obrocie wieży z 0.18 na 0.16
  • Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 24° na 28°
  • Zmieniono przedni pancerz pierścienia wieży, dachu wieży, wieżyczki dowódcy i przedniej części boków wieży
  • Zwiększono pancerz pierścienia wieży i osłon z 25 do 41 mm
  • Zmieniono rozrzut z 0,42 na 0,4
  • Zmieniono czas celowania z 2,29 na 2,1 s
  • Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 10 na 14 km/godz.
  • Zmieniono wytrzymałość pojazdu z 1500 na 1550

___________________________________

http://wot-news.com/uploads/icons/small/china-ch14_t34_3.png T-34-3:

  • Zmieniono kąt pochylenia działa: z -5° z przodu i -4° z tyłu na -6.5° z przodu i -4.5° z tyłu
  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 175 na 186 mm
  • Zmieniono prędkość pocisków kumulacyjnych z 640 na 720 m/s
  • Zmieniono rozrzut działa z 0,46 m na 0.44
  • Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba z 0,18 do 0,16

___________________________________

 http://wot-news.com/uploads/icons/small/china-ch01_type59.png  Type 59 (oraz Type 59 Gold):

  • Zamieniono silnik; zwiększono moc silnika z 520 do 650 KM
  • Zmieniono moc jednostkową z 14,4 na 18,1 KM/t
  • Zmieniono czas celowania z 2,3 na 2 s
  • Zmieniono czas przeładowania z 8,7 na 8,4 s
  • Poprawiono pancerz z przodu wieży i jarzma działa z 200 do 240-250 mm i pancerz bocznych części górnej/dolnej płyty pancerza i przedłużeń na boki kadłuba pod wieżą
  • Zmieniono rozrzut przy obrocie wieży z 0.12 na 0.1
  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 181 na 185 mm

___________________________________

 http://wot-news.com/uploads/icons/small/usa-a80_t26_e4_superpershing.png T26E4 SuperPershing:

  • Zmieniono moc silnika z 500 na 610 KM
  • Zmieniono moc jednostkową z 9,9 na 12,1 KM/t
  • Zmieniono czas przeładowania z 8,2 na 8,0 s
  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 192 na 202 mm
  • Zmieniono rozrzut podczas ruchu i przy obrocie kadłuba z 0,24 na 0,22
  • Zmieniono rozrzut przy obrocie wieży z 0.16 na 0.12
  • Zmieniono przejście z przodu wieży na jej boki z 76,2 na 101,6
  • Zmieniono grubość pancerza przodu wieży powyżej jarzma działa ze 101,6 na 127 mm
  • Zmieniono grubość pancerza listwy na szczycie wieży ze 101,6 na 127 mm
  • Zmieniono grubość pancerza szczytu wieżyczki dowódcy z 76,2 na 88,9 mm
  • Zmieniono grubość pancerza spodu wieżyczki dowódcy z 76,2 na 114,3 mm
  • Zmieniono grubość pancerza przodu dachu wieży z 25,4 na 41,3 mm
  • Dodano osłonę hydraulicznych cylindrów/kompensatorów działa do modelu kolizji jako osłonę o grubości 25,4 mm

___________________________________

http://wot-news.com/uploads/icons/small/germany-g65_jagdtiger_sdkfz_185.png 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger:

  • Działo i pociski PP wymieniono na nowe.
  • Zmieniono penetrację pocisków PP ze 203 na 212 mm
  • Zwiększono wytrzymałość pojazdu z 1300 do 1500
  • Zmieniono prędkość jazdy wstecz z 12 na 16 km/godz.
  • Zmieniono czas celowania z 2 na 1,8 s
  • Zmieniono prędkość obrotu kadłuba z 26 na 32 st./s
  • Zmieniono czas przeładowania z 5,4 na 5,1 s

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

33 komentarze

  1. Siema. Kto PL? pisze:

    Że co?! „Gdy wykryty pojazd przeciwnika jest ogłuszony, przestaje być widoczny i gdy ogłuszony gracz wykorzystuje apteczkę, pozostając nadal niewykrytym, wskaźnik ogłuszenia jest nadal widoczny dla przeciwnika ponad pojazdem po ponownym wykryciu.”

    • Siema. Kto PL? pisze:

      Ok. Po kilkukrotnym przeczytaniu rozumiem już, jak wielkie nieporozumienie może to wprowadzić. Wyjeżdżasz sobie na gościa, nad którym jest ikona ogłuszenia, będąc pewnym, że jeszcze ładuje (przecież strzelał przed chwilą, mogę spokojnie wyjechać i sprzedać mu bułkę) więc wyjeżdżasz a tu ZONG, Sam obrywasz bułkę, bo gostek już dawno temu przeładowany. To…elegancko.

  2. MRUK97 pisze:

    Mam jag.tigera i moim zdaniem nic nie daje ten buff, nadal to jest słabe, mógłby dostać do pancerza bo nowe premki 8 tieru przebijają górną płytę jak sitko, niestety tylko tą 8 premium mam w garażu.
    Ps. Mogliby coś zrobić z mapą Erlenberg, poprawić albo najlepiej to usunąć

  3. Ech pisze:

    Czy mi sie wydaje czy w kolejnym patchu zawsze pojawiala sie premka nowej lini za zloto…

  4. Jarek pisze:

    Jeszcze tylko niech usuną amunicję premium, coś zrobią z artylerią i naprawią MM i będzie gierka jak się patrzy.

    • jurek pisze:

      Wystarczy jak usuną amunicję Premium lub jak wolicie Golda i gra nabierze na jakości i przyjemności z bitew. Jak nie chcą usuwać całkowicie to mogą chociaż Golda na Cw, twierdzach i na natarciach wyłączyć. Wreszcie się okazało by kto umie grać A kto miał gruby portfel.

  5. Anonim pisze:

    JA TAM JESTEM ZADOWOLONY Z TYCH ZMIAN MAM WIĘKSZOŚĆ W GARAŻU I NIE GRAŁEM NIMI OD PRZESZŁO 2 LAT POZA TYPEM69 ON BEZ BUFFFFA JEST DLA MNIE OP DAJĘ WIELKI PLUS DLA WG ZA TE BUFIKI SIĘ POSTARALI TYM RAZEM NO I ODNOWIONE ORAZ NOWA MAPA SUPER IM WIĘCEJ MAP TYM LEPIEJ ALE JA NIE BYŁ BYM SOBĄ GDYBYM DO TEJ BECZKI MIODU NIE DOLAŁ TROCHĘ DZIEGCIU K,,,,MAĆ PROSZĘ BŁAGAM OGRANICZCIE LICZBĘ BABOKÓW DO MAX 2 NA BITWĘ A NAWET DO 1 WIEM ŻE TO MARZENIE SCIĘNTEJ GŁOWY ALE MOŻE KIEDYŚ…….

  6. Maraskin pisze:

    A największa beczka jest z Panthery 88. WG chyba nawet nie wie, że wydali taki czołg?

  7. Paweł pisze:

    Ludzie nie dajcie się nabrać na IS-6… gdzie te wartości z obrazu?! Płyta górna teoretycznie super łapie od VII… Za dużo grałem IS-6 by uwierzyć w te dane. Jeśli by to była prawda, to jeszcze przed zmianami byłby OP. A to wielka kupa nie przebijająca i przebijana przez prawie wszystko.

  8. Whis93 pisze:

    Zmiany jak najbardziej na plus, balans premek z preferencyjnym MM też jest dobry, nie przegięty, a pomocny.
    Drobniejsze usprawnienia też na plus. Tym razem zrobili dobrą robotę bez dwóch zdań 🙂

  9. Infamous pisze:

    MOŻE się skuszę i wymienię przy najbliższej okazji paździerzowatego CDC na IS’a-6 z dopłatą bo nie mam ani 1 ruskiego prem HT do szkolenia załogi, a przydałby się bo trochę tych radzieckich maszyn ciężkich mam w garażu, a na francuskie MT mam Lorr40t. (;

  10. ALERNO pisze:

    Nie sadzicie ze to jest troche po#ebane? Nie daja type 59 do sklepu ze wzgledu ze jest zbyt OP i nagle go buffuja bo jest za slaby? Wiadomo ze oni robia szum kolo niego zeby na swieta ludzie rzucili sie na skrzynki ale bez przesady…

  11. Stare nowe czołgi pisze:

    znów na polach bitew zaroi się od starych premek, może to i dobrze.
    Na bank właściciele tych tanków cieszą się niezmiernie, że doczekali się jakichś poprawek.

  12. kupowac stare premki bo beda OP pisze:

    Trzeba będzie kupić IS-6 bo teraz to op tank. Tak samo jagdtiger – niszczyciel nie do zajeb…. kupuje od razu dwa

  13. Anonim pisze:

    Kiedy ten patch wchodzi

  14. Kocio pisze:

    Od kiedy 112 ma przeladowanie 13.2s ?? Kolejne oszustwo wg ten czolg od zawsze ma 12.6s hahhaha

  15. Anonim pisze:

    Fajnie ale czemu nie poprawili Elenbergu?

  16. Sebx pisze:

    Cześć. Nie ma słówka o wprowadzeniu botów czyżby nie będą ich wprowadzać?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.