Nowa mechanika lotniskowców – dane z klienta testowego

Wszyscy wiedzą o zbliżających się zmianach w CV. Następujące dane zostały wyciągnięte z plików klienta testowego. Informacje kursywą są spekulacjami autora. Trzeba także pamiętać że te dane to są praktycznie „testy testów”. Nie można uznać tych danych za potwierdzone w 100%, pewne, stałe i niezmienne. Każdy z tych parametrów może i bardzo prawdopodobne, że się zmieni. Są to charakterystyki stworzone na potrzeby testowania ogólnego działania nowych CV.

Wartości dodane do parametrów AA.

Kod

Bliskie AA

Średnie AA

Dalekie AA

Komentarz

BubbleDuration
(czas trwania bąbla)

zero

5

5

Obszar wybuchu pozostaje w powietrzu przez 5s.?
BubbleRadius
(promień bąbla)

zero

2

2

Obszar zadawanych obrażeń?
ExplosionCount
(licznik eksplozji)

zero

10

10

Nie wiem do czego to służy.
EnableBarrage
(włącz ostrzał)

FALSE

TRUE

TRUE

Powiązane z ręcznym sterowaniem AA? Poprzednio ten paramter był używany gdy gracz włączał tą umiejetnośc, obecnie klawisz został usunięty.
HitChance
(szansa trafienia)

0.5

0.75

0.75

InnerBubbleCount
(Licznik wewnętrznego bąbla)

zero

7

5

OuterBubbleCount
(licznik zewnętrznego bąbla)

zero

7

5

MaxDistance
(maksymalny zasięg)

60

130

200

MinDistance
(minimalny zasięg)

10(30m)

60(180m)

130(3,9km)

*30 aby przeliczyć na metry. Min dystans oznacza, że jeśli AA dalekiego zasięgu działa, a pozostałe zostały zniszczone(średni i krótki) to jeśli samoloty osiagną odległość 3,9km to będą bezpieczne ?
ShotTravelTime
(czas lotu pocisku)

zero

0.5

0.8

ShotDamage
(uszkodzenia od strzału)

Zależy od okrętu, np.:
Zao 32.28, Yamato 24.09, Worcester 15.0,

1355

1245

Uszkodzenia od AA dalekiego i średniego zasięgu są możliwe do naprawienia. Bliski zasięg AA będzie czynnikiem do balansowania.
ShotsPerSecond
(strzałów na sekundę)

1

zero

zero

WarningShotsDistance
(dystans strzałów ostrzegających)

120

120

120

  • Samoloty:

Midway

HP

Tier

Myśliwce

2710

10

Bombowce

2490

10

Torpedowce

2650

10

Sprzęt eksploatacyjny samolotów:(Inie wiem jak to działa)

Kod

Wartość

BoostCoeff
(współczynnik doładowania)
4
Name
(nazwa)

healForsage(naprawa doładowania)

WorkTime
(czas działania)

15

ReloadTIme
(czas przeładowania)

80


Z komentarzy wynika, że może to być jakiś sprzęt umożliwiający dłuższy lot z maksymalną prędkością – gdyż lot wolniej lub szybciej zużywa pasek „wytrzymałości” – czyli nie można cały czas lecieć z max/min prędkością.*)

Ręczne sterowanie ogniem AA  (RSAA) dostało następujące zmianyAlso DFAA gets additional changes:

Kod

Wartość

DamageMultiplier
(mnożnik uszkodzeń)

1.5

FireRateMultiplier
(mnożnik szybkostrzelności)

2.5

Wszystkie okręty mają taką samą wartość niezależnie od klasy.
  • Według tego RSAA nie będzie zwiększało rozrzutu, a szybciej niszczyło samoloty
  • Działa dalekiego/średniego zasięgu zadają te same obrażenia (nawet tier 1 ma taki sam współczynnik, na pewno jest wzór, od którego zależą uszkodzenia w grze.
  • Bliskie AA będzie parametrem do balansowania.
  • Szansa na trafienie i ilość uszkodzeń są dość duże w porównaniu do ilości HP samolotów.
  • „healForsage” zwiększa ilość punktów HP samolotów?  (raczej możliwość szybszych zmian prędkości)

Dodatkowy sprzęt:

Rakiety

Podstawowe uszkodzenia

Penetracja HE

Szansa na podpalenie

Współczynnik rozrzutu pancerza??(splashArmorCoeff)

Zewnętrzny promień rozrzutu

Wewnętrzny promień rozrzutu(50% rakiet trafi w ten obszar)

Midway

2400

27.9 (=penetracja do 27mm)

69%

-0.1 (=niektórym krążownikom można uszkodzić ster/napęd )

90*150m

75*135m

Independence

2100

23.1

66%

-0.1

36*60m

11.4*18m



Wszystkie parametry mogą się okazać tylko tymczasowe – wrzucone do gry jako „placeholder” – tymczasowy element wypełniający.

*) dopiski autora tłumaczenia

Jesli ktoś chcę zostawić po sobie ślad/komentarz w odniesieniu do reworku CV to zachęcamy do wypowiedzi w tym temacie: https://forum.worldofwarships.eu/topic/105517-dyskusja-o-reworku-cv/

 

Źródło: www.reddit.com

Podziękowanie dla AbrahaM_Fighter

Tłumaczenie: Dark_Havoc

barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.