Supertest: początek testów czołgów premium z preferencyjnym MM (+1), cz. 3

Tym razem jeszcze więcej szczegółów wprost z forum gry:

Nowe polskie czołgi, zmienione Misje osobiste, nowe mapy… wersja 1.1 dodała dużo nowości do gry i to jest super, ale nie spoczywamy na laurach. Wciąż jest wiele do zrobienia, w tym poprawienie położenia, w jakim znalazły się czołgi z preferencyjmym MM. Pracujemy nad nimi.

W czasie pierwszej rundy testów poprawiliśmy statystyki tych pojazdów. Następnie sprawdziliśmy w jaki sposób zmieniły się statystyki bitewne i jaki był odzew testerów. Zarówno wyniki bitew, jak i odzew wskazały że przydałyby się dodatkowe zmiany. Czołgi z preferencyjnym MM zaczęły sobie radzić lepiej – ale wciąż nie dość dobrze.

Przed obecną serią testów, skuteczność bojowa tych pojazdów ogromnie się różniła – niektóre zaczęły radzić sobie lepiej, inne były koszmarne. Pierwsza runda Supertestu dała nam niezłe podstawy do dalszych zmian: poziom skuteczności bojowej czołgów, o które nam chodzi jest plus minus taki sam. Co za tym idzie, czas na kolejny krok.

Druga runda Supertestu tych maszyn zaczyna się dziś. Początkowe zmiany oznaczają delikatne podniesienie skuteczności tych czołgów. Nie chodzi o ekstremalne zmiany: sprawdzimy cyferki i doprowadzimy te pojazdy do stanu, w którym mogą coś zdziałać przeciw pojazdom IX poziomu i w walce z czołgami o normalnym MM.
Jeśli zajdzie taka potrzeba, wprowadzimy kolejne zmiany.

Spec-czołgi nie będą tak skuteczne w walce, jak czołgi o normalnym MM, ponieważ nie spotykają one potworów X poziomu. Dlatego też na przykład efektywność IS-3 oraz IS-6 nigdy nie będzie na tym samym poziomie, niemniej ten drugi pojazd powinien sprawdzać się w bitwach tych poziomów, które są dla niego dostepne.

Raz jeszcze: początkowe zmiany statystyk spec-czołgów nie są ostateczne i mogą ulec kolejnym zmianom zanim zostaną wprowadzone na serwer gry.

Nie regulujcie odbiorników i oczekujcie kolejnych wieści! Powodzenia w bitwach!

Uwaga: na razie grafiki są tylko w wersji rosyjskiej, ale uznałem że warto się podzielić nimi z krótkim opisem co i jak:

Zmiany pancerza:

Pozostałe zmiany:

Uwaga, wartości podane na obrazkach są podane z uwzględnieniem zmian!

  • Moc właściwa: +2.1KM/t
  • Podniesienie DPM: +50
  • Penetracja pocisków standardowych: +10mm

  • Czas celowania: skrócony o 0,3 sek
  • Moc silnika +130KM
  • Rozrzut celownika przy obrocie wieży zmniejszony o 0,02
  • Podniesienie DPM: +50
  • Moc właściwa: +3,66KM/t

  • Penetracja pocisku standardowego +7mm
  • Rozrzut na 100mm zmniejszony o 0,02
  • Czas celowania skrócony o 0,6s
  • Zapas amunicji +7 sztuk

  • Penetracja pociskiem standardowym: +7mm
  • Rozrzut na 100m zmniejszony o 0,02
  • Podniesienie DPM: +75
  • Szybkość lotu pocisków kumulacyjnych +80m/s
  • Skrócenie czasu celowania: o 0,4 s

  • Penetracja pociskiem standardowym: +7mm
  • Rozrzut na 100m zmniejszony o: 0,02
  • Szybkość lotu pocisków kumulacyjnych: +80m/s
  • Czas celowania skrócony o: 0,2s

  • Penetracja pociskiem standardowym: +6mm
  • Maksymalna prędkość cofania +4km/h
  • Szybkość obrotu kadłuba: +4st/sek
  • Rozrzut przy obrocie wieży zmniejszono o: 0,02

  • Penetracja pociskiem standardowym: +7mm
  • Rozrzut przy jeździe zmniejszony o: 0,02
  • Rozrzut przy obrocie czołgu zmniejszony o: 0,02
  • Opuszczenie działa: -1,5 stopnia
  • Szybkość lotu pocisków kumulacyjnych +80m/s
  • Rozrzut na 100m: -0,02

  • Penetracja pociskiem standardowym: +14mm
  • Prędkość cofania: +3km/h
  • Czas celowania poprawiony o: 0,6s
  • Pancerz wieżyczki radiotelegrafisty +20mm
  • Rozrzut działa na 100m poprawiony o: 0,03

  • Penetracja pociskiem standardowym: +9mm
  • Prędkość obrotu kadłuba: +6st/s
  • Wytrzymałość pojazdu: +200
  • Prędkość celowania: -0,2s
  • Prędkość cofania: +4km/h

Ź: forum.worldoftanks.eu


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

9 komentarzy

  1. Anonim napisał(a):

    T34-3 czy jag 8.8 buff do mobilności powinien być i przeładowanie T34-3 przeładowanie też powinobyć delikatnie poprawione

  2. Tanker_783 napisał(a):

    A wiesz jak czuje się kierowca IS-6 przebijany przez szóstki? Postaw się w jego sytuacji i nie pierdziel, tylko objedź go.

  3. Mambo napisał(a):

    is6,WZ-111,112,T-34-3 i kv5 powinni dostać przynajmniej te 200-215 peny

  4. Dawid napisał(a):

    Noo , IS-6 jak przystało na pojazd ZSRR dostał konkret buffa .
    Szkoda że w parze z dobrymi zmianami jeśli chodzi o pancerz nie idzie poprawa penetracji .
    Nie ma co ukrywać że 7mm jest niemal nie odczuwalne , gdy by dali np. 200 mm na podstawowej amunicji i z 240 na goldzie to było by coś .
    Wtedy WZ-111 , 112 , IS-6 i inne maszyny z armatą 122 mm nabrały by sensu.
    A tak to poprawa pancerza ale armaty bez zmian = w wielu przypadkach gra full gold LUB nie granie czymś co jest do dupy .

  5. JABKO1414 napisał(a):

    A FCM?

  6. Kuba napisał(a):

    O … może w końcu odkurzę T-34-3. Przydało by się jeszcze troszkę poprawić jak przyspiesza 🙂

  7. XD napisał(a):

    IS 6 OP Pozro dla 6-7

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.