Supertest: Granica Imperium i Autostrada w HD

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

4 komentarze

  1. pepeh napisał(a):

    Problemem nie jest ilość map (chociaż dodawanie starych jest dobre,chociaż nie widzę sensu ich usuwania) to ważniejszy jest system ich losowania.Bo jak się gra nonstop na 2-3 mapach to nawet jak będzie ich 30 to nic nie zmieni.

  2. fd napisał(a):

    Map w tej grze nigdy za mało mam nadzieję że po wprowadzeniu tej aktualizacji wg weźmie się za balans czołgów a nie za sprzedaż kolejnych premek. Wiele czołgów odstaje a losowania ciągle na dole wnerwiają plus niby ta zbalansowana altyleria co jak są trzy na stronę to leją i ogłuszają niemiłosiernie inne czołgi ale przecież ciężko ograniczyć ich ilość do jednej na bitwę albo usunąć w diabły z gry ale wg tego nie zrobi niech się ludzie cieszą z losowania na dole i z trzech art plus nowych misji z kampani gdzie bez arty takiej nie zrobisz

    • Anonim napisał(a):

      Szczerze z 2-3 mapy by dodali i poprawili „stare” czołgi (takie jak E100,IS-4,Leopard,STB itp.).

      Co do arty to wqrwia mnie jak każdego ale mogliby zrobic z tego jakis pojazd wsparcia co oprocz zadawania dmg moglby zrzucac jakies zaslony dymne,pociski zapalające czy pociski z długim CD dające spot na jakiś obszar.

  3. Drętwy napisał(a):

    Przecież Autostrada przed HD była jedną z najgorszych map, słabo zbalansowanych (strefa człgów średnich i lekkich). To m.in. dlatego nie została od razu zmieniona do standardu HD. Tymczasem ma wrócić bez większych zmian?! Chyba żart.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.