Wieści z SuperTestu – Stalingrad, wydarzenie Royal Navy, aktualizacja 0.7.9

Krążownik sowiecki Stalingrad tier X

  • Wykrywalność z powierzchni zmienione z 18,72 na 18,12 km.
  • Wykrywalność po wystrzale z dymu zmniejszona z 15,58 do 14,87 km.
  • Sprzęt „Obrona AA” dodany do osobnego slotu:
    -Ilość ładunków 2(I) lub 3(II)
    -czas przeładowania 240s (I) lub 180s(II)
    -czas działania 60s.
    -Zwiększenie AA +100%

Te zmiany są ostateczne i niedługo okręt trafi do Arsenału do zdobycia za stal. Chcielibyśmy podsumować ostateczne statystyki tego okrętu:
Stalingrad należy do klasy wielkich krążowników o niesamowitych działach kalibru 305 mm i dużej ilości HP – 72450. Okręt posiada dwa typy amunicji OB i PP:

Amunicja OB:

  • prędkość początkowa 950 m/s,
  • maksymalne uszkodzenia 4500,
  • szansa na podpalenie 33%

Amunicja PP:

  • prędkość początkowa – 950 m/s
  • maksymalne uszkodzenia 9200,
  • grubość pancerza potrzebna do aktywowania zapalnika 34 mm,
  • polepszone kąty rykoszetu – automatyczny rykoszet jest przy 65 stopniach,
  • możliwy rykoszet przy 55 stopniach
  • Czas przeładowania 20 sekund,
  • Sigma 2,65.

Okręt ma identyczną dyspersję jak Graf Spee. To więcej niż przeciętny krążownik, ale mniej niż typowy pancernik.

  • Maksymalny zasięg dział – 20 350 metrów.
  • Pancerz – 25mm.

Warto wspomnieć, że pancerz kazamaty i przedni pas pancerza ma 50 mm z bardzo dobrym pancerzem cytadeli. Daje to dużą odporność na uniknięcie obrażeń od pocisków OB wrogich krążowników, a nawet odbijanie największych pocisków w grze (460mm) przy odpowiednim kącie.

  • Nieskończona ilość ładunków grupy naprawczo- ratunkowej. Grupa naprawcza przywraca 33% obrażeń cytadeli.
  • Czas pożaru 45s.
  • Promień wykrywalności Stalingradu jest porównywalny z pancernikami X tieru.

Duża cytadela ma taką samą wielkość jak na krążowniku Moskwa. Przez to grający tym okrętem muszą mądrze manewrować i wybierać przeciwników. Balistyka pocisków pozwala na efektywny ogień na dowolnym dystansie z dużą szansą na penetrację. Unikalna dyspersja pocisków pozwala na wysoką celność, ale jest mniej efektywna niż na innych krążownikach X tieru.

Głównym celem dla tego krążownika są ciężko opancerzone cele, którym może zadawać duże obrażenia dzięki pociskom PP. Dzięki zmniejszonej grubości pancerza potrzebnej do aktywowania zapalnika i pociskom OB Stalingrad może być efektywny także przeciw innym celom. Dzięki zmniejszeniu uzbrojenia zapalnika z 51 do 34 mm pociski PP mogą zadawać obrażenia średnio i lekko opancerzonym celom.
Działa krążownika czynią go wszechstronnym okrętem, jednak ich czas przeładowania to 20 sekund. Aby uzyskać maksymalną skuteczność przy relatywnie małych uszkodzeniach na minutę dowódcy tego krążownika będą musieli dobrze wybierać cele oraz trzymać odpowiedni dystans. Obrona AA daje Stalingradowi ochronę przed wrogim lotnictwem przez długi czas, zwiększa również rozrzut bomb i torped lotniczych, ale nie daje tak dużego bonusu do zadawanych obrażeń jak na innych okrętach. Po użyciu tego sprzętu okręt jest wrażliwy na atak z powietrza, gdyż przeładowanie trwa 3-4 minuty.
Podsumowując, krążownik ten będzie efektywny przeciw każdej klasie okrętów, pula HP pozwala walczyć przeciwko pancernikom, pociski PP mogą zagrozić każdemu krążownikowi, a DD i CV mogą być kontrowane za pomocą radaru i obrony AA. Jednak gracze muszą zwracać uwagę na pole bitwy, gdyż może być problem ze zmianą pozycji z powodu dużych wymiarów okrętu i niskiej manewrowości. Bardzo ważne jest unikanie walk w zwarciu z powodu dużej cytadeli i małej zdolności do szybkich zmian kierunku.


Wydarzenie Royal Navy , londyński  port oraz arsenał

Proszę pamiętać, że te informacje są wstępne.

Od aktualizacji 0.7.9 dostępne będzie nowe wydarzenie w grze – „Royal Navy” – które jest związane z pojawieniem się brytyjskich niszczycieli. Wydarzenie będzie trwać przez następne 3 aktualizację, aż do wersji 0.7.11.

W każdej aktualizacji będą 4 rundy tego wydarzenia. Każda runda trwać będzie tydzień, będzie miała 4 etapy, każdy po 5 do 7 zadań. Za
każde zadanie, etap i rundę będą przyznawane nagrody, Suwereny i Gwinee (waluty w grze).

Wszystkie zadania można robić równocześnie, jednak dostęp do następnego etapu będzie możliwy tylko po zakończeniu odpowiedniej liczby zadań z poprzedniego. Nie ma limitu zadań wykonywanych jednocześnie, chyba że w danym zadaniu będzie ograniczenie. Wszystkie etapy będą dostępne aż do zakończenia wydarzenia. Po ukończeniu wszystkich etapów, przyznany zostanie dostęp do Sali Chwały, gdzie znajdą się najlepsi gracze.

Zaktualizowany port Londyn jest związany z pojawieniem się w grze brytyjskich niszczycieli.

Nowa czasowa kategoria „Royal Navy” będzie miała dwie tymczasowe waluty w grze: Sovereigns(Suwereny) i Guineas(Gwinee) , które zostaną dodane do klienta gry.

Będą dostępne dwa nowe kontenery Royal Navy – standardowy i premium. W kontenerach będzie można znaleźć: sygnały, kamuflaże, elementy kolekcji, szansa na wczesny dostęp do brytyjskich niszczycieli: Acasta (V tier), Icarus (VI), Jervis (VII), Lightning (VIII).

 

Sovereigns (Suwereny) będzie można wydać na nowe kamuflaże, sygnały, dowódcę Berta Dunkirka, okręty premium Warspite i Gallant, specjalny kamuflaż stały dla Gallanta oraz standardowe kontenery Royal Navy. Gracze będą mogli wydać Guineas (Gwinee) na zniżki na niszczyciel premium VIII tieru Cossack. Wielkość zniżki będzie zależała od aktywności w grze.


 

Aktualizacji 0.7.9

 

W aktualizacji 0.7.9 czekają nas duże zmiany mapy Północ oraz Lodowych wysp. Na mapie „Północ” wyspy zostaną przerobione i przesunięte. Zmniejszenie dużych wysp pozwoli okrętom z linii 9 i 10 wrócić na pole bitwy szybciej. Zmieniona środkowa wyspa pozwoli na większą dynamikę gry. Zmiany w wysokość wysp pozwolą na stworzenie większej ilości pozycji strzeleckich. Ponadto mapa stanie się jaśniejsze i słońce będzie świecić nad oboma pozycjami równo.

 

Mapa „Lodowe wyspy” zostanie zmniejszona do wymiarów 42kmx42km. Wyeliminuje to problem, gdy okręty walczące na flankach nie były w stanie wrócić do sojuszników zbyt szybko. Zamiana dużych wysp na mniejsze pozwoli na szybszą zmianę flanek i da więcej opcji strzelania w wielu kierunkach. Mapa zostanie obrócona o 90 stopni. Pozycje startowe będą na górze i dole mapy.

 

Operacja „Dynamo”

Czas na powrót operacji Dynamo, opartej na wydarzeniach historycznych z 1940 roku, gdy brytyjscy i francuscy żołnierze zostali ewakuowani z oblężonej Dunkierki. Gracze będą mieli za zadanie eskortować statki transportowe z Dunkierki do Duvr przez kanał La Manche, unikając min i niszcząc samoloty i łodzie torpedowe. Angielskie, francuskie, polskie, radzieckie oraz amerykańskie niszczyciele tierów VI-VII będą mogły brać udział w tej operacji, a także niszczyciel premium Cossack.

Mechanika pola minowego będzie zmieniona: zniknie widok min, a granica pola minowego będzie widoczna tylko na minimapie. Jeśli zbliżysz się do pola minowego pojawi się specjalny wskaźnik. Będzie pokazywał, że twój okręt jest blisko strefy zagrożenia. Wpłynięcie na pole minowe uruchomi specjalną ikonę ostrzegawczą i zasugeruje wycofanie się. Jeśli okręt będzie poruszał się z 1/4 prędkości będzie bezpieczny, jeśli będzie poruszał się szybciej to po pewnym czasie zacznie otrzymywać uszkodzenia.

Wszystkie statystyki poprzedniej operacji „Dynamo” zostaną zresetowane.

Lokalna pogoda.

Spróbowaliśmy nowego mechanizmu w operacji Hermes – front burzowy, który daje efekty na części mapy. Mechanika została ciepło przyjęta i zdecydowaliśmy się ją dodać do bitew losowych. Front burzowy będzie testowany na 3 mapach: Północ (tryb dominacji), Ogniste wyspy (dominacja) oraz Lodowe wyspy (epicentrum).

Front burzowy będzie wyświetlany jako szare koło na minimapie. Będziesz ostrzegany przez specjalny znacznik, że zbliżasz się i wpływasz do strefy frontu. Wewnątrz okręt będzie mniej wykrywalny zarówno z powierzchni jak i z powietrza: widoczność DD zmniejszy się o 10%, a innych klas o 20%. Widoczność obniżona zostanie do 30 km, zwiększenie wykrywalności po wystrzale z dział zmniejszy się do normalnego po 7 sekundach zamiast normalnie po 20 sekund. Maksymalny rozrzut zostanie zwiększony 1,3 krotnie.

Nowy tryb gry: „Wyścig zbrojeń”

Dostępny będzie dla tierów IX i X, nie więcej niż po 12 graczy na zespół, dozwolone będą dywizjony. Dostępny na 3 mapach: Lodowe wyspy, Pasmo górskie, Droga wojownika.

Główną cechą tego trybu będą specjalne strefy na mapie. Każda będzie miała licznik. Gdy czas upłynie okręt, który wpłynie do strefy otrzyma bonus. Bonus będzie aktywny do końca bitwy. Będą trzy typy bonusów: modyfikacja wykrywania, odzyskanie HP oraz przyspieszenie przeładowanie dział lub torped. Sojusznicze okręty w odległości 12 km od strefy także otrzymają bonusy, ale dwa razy mniejsze niż okręt  aktywujący strefę. Bitwa się zakończy gdy wszystkie okręty zostaną zniszczone, albo jedna ze stron zdobędzie 1000 punktów lub straci wszystkie punkty.

Wszystkie informacje są wstępne.

Tłumaczenie: Dark_Havoc

barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

1 Response

  1. hm pisze:

    Fajnie, że WoWs się rozwija i trzyma atrakcyjność. Każda aktualizacja wprowadza coś, co daje frajdę na kolejny miesiąc.
    Minus to zmiany na mapach – powoli wszystkie zaczynają wyglądać tak samo.

Pozostaw odpowiedź hm Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany.