Supertest ulepszonego Charkowa

Na Superteście: Charków

Dziś zaczynamy nowy etap testów mapy Charków. Tym razem wypróbujemy wersję podobną do ostatniej, ale pozbawioną jej wad. Planujemy pozbyć się superszybkich bitew, dać każdej klasie możliwość zabłyśnięcia i zwiększyć grywalność na otwartej przestrzeni poprawiając jej zastosowanie dla mobilnych czołgów lekkich i średnich.

Jak więc wygląda nowa wersja mapy?

1. Centralny plac ma teraz mniej wjazdów i jeszcze mniej dróg wyjścia. Jest parę przejazdów dwukierunkowych (oznaczonych na zielono na minimapie) oraz dwa punkty, którymi można dostać się na plac, ale nie z niego wyjechać (oznaczone na czerwono). Znacznie łatwiej kontrolować wyjazdy z placu, co powinno zmniejszyć ilość niespodziewanych manewrów flankowania i przełamań za linię frontu, nawet jeśli jedna ze stron zignorowała ten róg mapy całkowicie.

2. Bloki budynków w centrum nie uległy zmianie. To właśnie ta część tworzy charakterystyczny styl gry Charkowa: walka na krótki dystans, która może rozwinąć się na wiele różnych sposobów. Postaramy się zachować centrum miasta w niezmienionej formie od poprzedniego testu.

3. Bloki budynków przy bazach straciły wiele budowli i stosów gruzu. Sprawiały, że te strefy były labiryntem znacznie spowalniającym poruszanie się pojazdów.

4. Przedmieścia miasta otrzymały wiele bezpiecznych pozycji po każdej ze stron, umożliwiając kontrolę lub „podświetlenie” otwartej części mapy. Stąd można też wspierać sojuszników biorących udział w starciach w mieście.

5. Otwarta część mapy oferuje teraz więcej osłon i ma więcej kluczowych punktów. Wprowadzone zmiany powinny pomóc lekkim i mobilnym średnim czołgom wykorzystać tą strefę do manewrów oskrzydlających lub uderzenia na wrogą bazę. Dodaliśmy też kilka krzaków, które mogą służyć jako pozycje dla spotterów lub snajperów (raczej ryzykowne, ponieważ dystans do przeciwników będzie niewielki).

Zależnie od wyników zdecydujemy, która z wersji mapy Charków jest najlepsza. Śledźcie newsy i powodzenia w bitwach!

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

9 komentarzy

  1. Czesio Pomidor napisał(a):

    Prowincja powinna zniknąć (miała zostać przeniesiona na niskie tiery) – ludzie nie potrafią na niej grać i za cholerę nie przetłumaczysz. Nie mają pojęcia jak ważne są balkony na tej mapie (jeden z nich w J9 – drugi po skosie, po przeciwnej stronie, koordynat nie pamiętam). Jeżeli drużyna atakująca z dolnej bazy zajmie balkon w J9, to drużyna z górnej bazy ma przekichane i odwrotnie. A namów ludzi żeby szybkimi czołgami jechać bronić tych miejsc… Środek mapy jest totalnie niewykorzystany. Mapa zmoeniona, odnowiona, a nadal jest takim samym syfem jak przed zmianami – kamperiada pełną gębą… Nie mam pojęcia po kiego grzyba ten syf przywrócili.

  2. Anonim napisał(a):

    Witam. Niech lepiej poprawia mapę Prowincja, tragedia jak dla mnie.

  3. The_Apeir0n napisał(a):

    charkow nie bul lubiany a chca go jeszcze bardziej zjebac

  4. M napisał(a):

    Nic tylko odbierać zamknięte mapy a w ich miejsce dawać te otwarte z przeszczałami z każdej strony mam dość kamperskich map oddajcie stalingrad i pilzno nic tylko otwarte mapy gdzie obrywamy od kamperów i art to jest chore

  5. dretwy napisał(a):

    Zmiany nie wydają się pozytywne. Po zniszczeniu do końca map Kopalnie, Fiordy czy Zatoki rybackiej i beznadziejnej Prowincji czy Lodowcu nie oczekuję po WG już zbyt wiele w tej kwestii.

  6. tutuś napisał(a):

    Jest gorzej niż wcześniej.

  7. Ech napisał(a):

    Czy tylko mi blokada wjazdów na plac wydaje się głupawa?

  8. FlamixKL napisał(a):

    Ciekawe jak sie bedzie grało w Haloween xd…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.