Sezon 9 na Mapie Globalnej

Zapowiedź prosto z portalu WoT 😉


Lato jest już w pełni i jesteśmy pewni, że gdy już nacieszycie się pogodą, przyjaciółmi i wakacjami, obudzi się w Was głód ulubionej rozrywki w świecie World of Tanks.

Oto, co przygotowaliśmy dla Was i dla członków Waszych klanów.

Sezon dziewiąty na Mapie Globalnej rozpocznie się o 10:10 we wtorek, 17 lipca do 10:00 we wtorek, 28 sierpnia., ale pamiętajcie, że ostatnie bitwy będą rozgrywane 27 sierpnia!

Szczegóły sezonu na Mapie Globalnej

Oba fronty stają się bardziej wyraziste: na VIII poziomie zobaczymy klasyczny ukad, a prowincje Firefly podkręcają akcję dla tych, którzy mają w sobie smykałkę do wojaczki. Koncepcja prowincji Firefly na froncie X poziomu, które jest naturalnym miejscem ekspertów wojny pancernej, zostanie rozbudowana na znacznie większą skalę. Zauważycie, że liczba, rozmieszczenie i wartości złota w większości dochodowych prowincji ponownie się zmieniły, ale to potrwa tylko chwilę. Zupełnie jak na prawdziwej wojnie, fronty są płynne, cele ulegają zmianom, a obszary, które chcielibyście mieć pod swoją pieczą, również się zmienią! Możecie być pewni, że Wasi stratedzy będą w tym sezonie bardzo zajęci!

Poniżej znajdują się szczegóły dotyczące standardowych parametrów, a największe zmiany, które wprowadziliśmy do trybu na podstawie Waszych opinii to:

  • Plądrowania przechodzą do lamusa – aby zrealizować nasze plany dla obu frontów, ta mechanika zostaje zawieszona na czas trwania sezonu.
  • Dodaliśmy trzy mapy do rozkładu – „Linia Zygfryda”, „Cichy brzeg” i „Overlord” pojawią się w małym odsetku wszystkich prowincji. Dwie ostatnie będzie można spotkać w prowincjach z dostępem do morza.
  • Prowincje startowe umieszczone są na granicach frontów – nasi menedżerzy społeczności przekazali nam, że prosiliście o zmniejszenie ich liczby.
  • Prowincje aukcyjne – inwazje na nich mogą się spotkać z silnym oporem klanów będących w posiadaniu przyległych terytoriów.
  • Przerobione kary za niestawienie się w bitwie – mamy nadzieję, że ta zmiana da Wam więcej swobody w składaniu strategicznych ofert. Pamiętajcie, że wystawienie kogoś do wiatru nigdy nie jest fajne, bez względu na to, czy to Wasza dziewczyna, czy przeciwny klan!
Pole gry
  • Do udziału w dziewiątym sezonie na Mapie Globalnej dopuszczone są pojazdy VIII i X poziomu.
  • Front VIII poziomu (dla pojazdów VIII poziomu) będzie się składać z 300 prowincji. Prowincje startowe: ~25% łącznej liczby prowincji na tym froncie.
  • Front X poziomu (dla pojazdów X poziomu) będzie się składać z 250 prowincji. Prowincje startowe: ~16% łącznej liczby prowincji na tym froncie.
  • Czasy Prime dla frontu VIII poziomu: 19:00 – 22:00
  • Czasy Prime dla frontu X poziomu: 19:00 – 22:00
Klasyfikacja i Nagrody

Każde pozyskanie złota z Mapy Globalnej do skarbca klanu (niezależnie od sposobu zdobycia – przez wykonanie misji, posiadanie prowincji, czy plądrowanie) poprawia miejsce klanu. W związku z tym wskaźnik sukcesu na mapie globalnej jest prosty i jasny. Klan, który zdobył więcej złota, zwycięża.

Nagroda dla członków klanu będzie zależała od miejsca klanu w klasyfikacji sezonu.

Front sezonu VIII poziomu
Emblematy za udział Kamuflaż klanowy

 

Zwycięzca dziewiątego sezonu, I klasy
Zwycięzca dziewiątego sezonu, II klasy
Zwycięzca dziewiątego sezonu, III klasy

Elita sezonu

Weteran sezonu
Front sezonu X poziomu
Emblematy za udział
Kamuflaż klanowy
Letni

Pustynny

Zimowy

Zwycięzca dziewiątego sezonu, I klasy

Zwycięzca dziewiątego sezonu, II klasy

Zwycięzca dziewiątego sezonu, III klasy


Elita sezonu
 


Weteran sezonu
 

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.

Wezwanie do działania

Pamiętajcie! Przez cały czas pracujemy nad ulepszaniem rozgrywki na Mapie Globalnej. Jeśli lubicie te zmiany lub uważacie, że to krok w złym kierunku, podzielcie się swoimi opiniami na forum!

Sezon dziewiąty: Zasady ogólne

  • Na mapie globalnej będą dostępne prowincje standardowe, aukcyjne i startowe.
  • Punkty wpływów są wyzerowane dla wszystkich klanów na początku sezonu.
  • Misje klanowe są włączone.
  • „Mgła wojny” jest włączona.
  • Limit dochodu prowincji jest włączony. Aktualna wartość równoważąca to 10 prowincji.
  • Aukcje są włączone.
  • Blokada pojazdów jest włączona.
  • Plądrowanie jest wyłączone.
  • Bunty są włączone.
  • Przesuwanie godziny bitwy za wpływy jest wyłączone. W 50% prowincji godzina rozpoczęcia bitwy jest przesunięta o 15 minut, w zależności od ich czasu Prime.
  • Właściciel prowincji nie uczestniczy w turniejach inwazyjnych na prowincjach startowych.
  • Właściciel prowincji nie uczestniczy w turniejach inwazyjnych na prowincjach, które kontroluje.
  • Liczba uczestników turnieju inwazyjnego: 32.
  • Maksymalna liczba aktywnych zgłoszeń do inwazji, które mogą być wysłane przez jeden klan: Front X poziomu – 6 (pod warunkiem, że klan ma przynajmniej 90 członków posiadających pojazd X poziomu); Front VIII poziomu – 10.
  • Klany, które już posiadają prowincje, nie mogą się zgłaszać do turniejów inwazyjnych na mapie globalnej.
  • Klany nie mogą atakować prowincji startowych drogą lądową.
  • Moduły dywizji są wyłączone (efekt strategiczny).
  • Utrzymanie dywizji jest darmowe.
  • W trakcie sezonu tworzenie dywizji będzie kosztować 20 punktów wpływów na poziomie X oraz 2 punkty wpływów na poziomie VIII.
  • Kary są włączone.
    Gdy klan po raz pierwszy nie stawi się do bitwy w przeciągu 7 dni aktywności, system wystosuje ostrzeżenie. Drugie niepojawienie się w przeciągu 7 dni aktywności zostanie ukarane.
  • W pierwszym dniu wydarzenia w grze wszystkie prowincje na Mapie Globalnej będą prowincjami startowymi. Po zakończeniu czasu Prime prowincje przejdą w standardowy tryb wydarzenia zgodnie z ogólnymi zasadami sezonu.
  • Liczba uczestników turnieju inwazyjnego w pierwszym dniu wydarzenia: 16.
  • Jeśli bitwa o prowincję startową zakończy się remisem, będzie traktowana jako porażka obu stron.

Ź: Portal EU


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

23 komentarze

  1. ALERNO napisał(a):

    Witam , szukam dobrego i aktywnego klanu ale stawiajacego na 4fun gdzie nie ma toxikow Nick ALERNO

  2. Pan.X napisał(a):

    przewidziano nagrodoczołgi czy coś w ten deseń ? 🙂

  3. Rafael_von_raj napisał(a):

    Ale dowódca ma 1755 sredniego dmg na jegu super m60 xD

  4. Taki sobie gość napisał(a):

    oferujemy:
    – udział w możliwie wszystkich rozgrywkach drużynowych WoT
    (CW, twierdza, potyczki, natarcia)
    – codzienne bonusy z budynków X-poziomu
    – podział złota
    -40 graczy online co wieczór
    TS3 – 178.217.190.37:6430
    Rekrutacja
    wymagania do HOOLS :
    – min 1700wn8 + ostatnie 30 dni min 2300wn8
    – wiek 18+
    – aktywność min. 3 x w tygodniu ( w godzinach wieczornych)
    – min 3 czołgów 10 tieru pod CW
    – min 1 grywalny czołg 8 tieru
    – MIN 300 bitew z ostatniego miesiąca
    w sprawie rekrutacji
    mefiu1905
    where_is_spoot
    _Arek_998_
    _LUKI___

  5. Taki sobie gość napisał(a):

    Zapraszam do klanu HOOLS

  6. Anonim napisał(a):

    witam klan RUN_ i RUN_X zapraszaja do klanu wiecej info w grze lub na ts 31.133.6.61:6320

  7. Ja napisał(a):

    To będzie sezon VIII, IX czy X – Z opisu emblematów ciężko wyczuć co będzie… 🙂

  8. Bartek2210 napisał(a):

    Zapraszam do klanu ICOH!!! Będziemy grac tom mape globalnom, w szeregach posiadamy graczy w wieku 30-50 lat. Statystyki nie są ważne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.