🇵🇱 Supertest – polski czołg VII poziomu: Habich Ciężki

Jako, że Habich opracował tylko jeden koncept, WG nie miało gotowego rozwiązania co do pojazdu VII poziomu. Poszli więc o krok dalej i zamodelowali możliwe wdrożenie pomysłów tego inżyniera. Historycznie, polskie pojazdy miały tendencję do nabierania masy i rozmiaru, skłaniając się ku czołgom ciężkim. Z tego powodu na VII poziomie pojawi się cięższa i mocniejsza wersja poprzedniego czołgu, obrazująca wizję tego, jaka mogła być kolejna wersja czołgu Habicha.

Habich Ciężki przypomina swoich starszych braci: wcale nie szybki, przyzwoite opuszczanie działa i z duża alfa jak na czołg ciężki. Pojedynczy strzał z jego działa 105 mm będzie zadawał pomiędzy 300 a 320 punktów uszkodzeń. Wady Czołgu Habicha to przeciętny pancerz i ograniczona mobilność (ze względu na niską moc 16,5 KM/t).

Pamiętajcie, że charakterystyka tego pojazdu jest w tej chwili testowana i każdy z niżej wymienionych parametrów może ulec zmianie.

Habich Ciężki (HT-7, Polska, standardowy). Wstępne parametry:

Tier: HT-7, Polska, standardowy
Wytrzymałość: 1 200
Moc silnika: 750 KM
Moc na tonę: 16,5 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / -14 km / h
Prędkość obrotu: 35 °/s
Prędkość obrotu wieży: 28 °/s
Zasięg widzenia: 350 m

Pancerz kadłuba: 100 / 50 / 40
Pancerz wieży: 170 / 100 / 70

Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 192 / 225 / 53
Czas przeładowania: 11,0 s
Rozrzut na 100 m: 0,4
Czas celowania: 2,3 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 / +20

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

16 komentarzy

  1. BotPlayer napisał(a):

    Przecież w tej grze Tiger to największe gówno, więc podniecanie się że coś jest lepsze nikogo nie podbuduje.

  2. Brak napisał(a):

    hhahaha…. cały wot… robić medy z dużym pancerzem a ciężkie z jego brakiem… po prostu ta gra się już kończy… szkoda że zmarnowałem tyle czasu na nią, gdybym tylko wiedział że tak to będzie wgl bym nie zaczynał w to grać….

  3. Hornet napisał(a):

    Dla mnie ten czołg wygląda przepięknie. Panowie … i być może panie, kiedy patrzę na te nasze czołgi to nasuwa mi się takie skojarzenie: VII poziom i IX poziom pod względem linii są podobne – moim zdaniem piękne mają swoją indywidualność. Choć być może IX odrobinę kojarzy się z czołgami amerykańskimi wyższych poziomów. Natomiast VIII i X to typowe ruskie maszyny. Być może inny koleś je projektował… szkoda. Cieszę się z polskiej linii i tak czy inaczej ją zrobię ale wolałbym aby VIII i X zostały zaprojektowane jako kontynuacja VII a potem IX. Takie jest moje zdanie. Pozdrawiam wszystkich i szczęśliwego RMG 🙂

  4. Polo napisał(a):

    Nie ma co oceniać. Testerzy z RU na wszelki wypadek szybko go spier..lą.

  5. Anonim napisał(a):

    Niuniu spójrz na garnek IS’a.

  6. Talon.123 napisał(a):

    Według mnie będzie w miarę grywalny ale nie OP

  7. The_Apeir0n napisał(a):

    skoro to twor wargamingu juz wiem dlaczego taki garnek – polskie musza byc chujowsze od radzieckich

  8. Maciej napisał(a):

    Lecę po popcorn 😀

  9. wot of gold napisał(a):

    Nie no całkiem spoko czołg ciężki choć pewnie będzie płacz o skilową amunicję ale jak dla mnie 225 w zupełności starczy pancerz wieży 170 ale pod takim kontem że myślę że będzie odbijała kadłub słaby 100 milimetrów ale nie jest źle choć można przyczepić się do prędkości 35 km / h ale ciekawie się prezentuje na razie najbardziej interesujące mnie tiery to IX I VII ósemka szału nie robi to samo dziesiątka

  10. kpina z polskiej nacji napisał(a):

    ta cala polska linia to bedzie zwyczajny syf a i tak cebulaczki podjarane jak zwykle sie rzuca jak na wysprzedaz w biedronce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.