Polska Liga Symulacyjna War Thunder – zagraj razem z nami!

Grając w WT od dawna zastanawiało mnie czy jest możliwe przeniesienie realiów bitwy symulacyjnej na wyższy poziom? Taki w którym nie posiadamy sztucznych wspomagaczy w postaci HUD’u z pięknie podanymi na tacy danymi, bez możliwości sprawdzenia w którą stronę lecimy sprawdzając nasze położenie na mapie a zamiast tego nawigowanie wyłącznie na podstawie punktów odniesienia terenu. Z poprawnym dobraniem drużyn, czytaj, bez sztucznych maszyn które nie brały udziału w prawdziwych walkach. Gracze chcą realistycznych bitw. Voilà! Organizatorzy inicjatywy „PLSWT” wychodzą Wam naprzeciw. Możecie wybrać swoją rolę na polu bitwy. Zapewnić wsparcie lotnicze jednostką na ziemi, przechwytywać wraże samoloty, koordynować działania czołgów z powietrza, podając dokładne miejsca waszych adwersarzy. A może jednak wolicie zasiąść za sterami jednego z czołgów na polu bitwy i zgnieść oponentów wyrachowanym działaniem współpracującej ramie w ramie drużyny? Jeśli macie chęci wnieść rozgrywkę na wyższy poziom niż „szybkie pitu-pitu” jest ku temu okazja. W najbliższą sobotę, 09.06.2018 o godzinie 20:15 odbędzie się event „Linia Maginota 1940„. Gra odbywa się w w pokoju bitwy niestandardowych tak więc nie musicie obawiać się o koszta naprawy oraz amunicji.

Co powinien wiedzieć lotnik/czołgista?

  • szacowany czas spotkania wynosi około 2-2,5 godziny,
  • wymagamy elementarnej umiejętności rozpoznania swój/wróg bez znaczników nad pojazdami. HUD zostaje wyłączony całkowicie, polegacie tylko i wyłącznie na własnej percepcji pola bitwy.
  • wymagany jest klient TS3 i sprawny mikrofon.
  • potrzebujesz przynajmniej 3 maszyn w każdej nacji.
  • umiejętności wysłuchania drugiej osoby przez około 20 minut bez zbędnego dowcipkowania. Wyjaśnienie zasad, omówienie planu bitwy, sprawdzenie obecności.
Planowany przebieg spotkania (ramowy plan, może ulec zmianie): 
20:00 – zbiórka na serwerze TS3: hgt.ovh Kanał: „WT SB Event” hasło: WT
20:15 – zamknięcie listy obecności dla niezarejestrowanych, założenie hasła na kanał, oczekiwanie na graczy zarejestrowanych, wyjaśnienie zasad dla nowych osób (hasło dostaną zarejestrowani gracze mailem)
20:30 – rozdzielenie graczy do drużyn (powstaną dwie tak samo liczne drużyny) 
20:40 – przejście graczy na docelowe kanały. Organizacja drużyn przez dowódców.
20:50-21:00 – zebranie graczy w lobby bitwy niestandardowej w War Thunder, rozpoczęcie walk (pierwsza bitwa) 
około 21:40 – przerwa po pierwszej połowie, odprawy i wyznaczanie zadań dla drużyn po zmianie stron.
21:50 – druga bitwa
22:30 – zakończenie spotkania, dyskusja dla chętnych po spotkaniu.

FAQ

Skąd wziąć aktualną wersję klienta TS3?

http://teamspeak.com/en/downloads.html.

Jakie maszyny są potrzebne? 

Wszystkie maszyny wraz z ich ilością są wymienione na załączonych plikach graficznych.

Jakie jest minimum/maksimum osób, które mogą wziąć udział w zabawie? 

Minimum – dowolnie mało. przyjdzie 2-3 graczy – spotkanie też się odbędzie. Maksimum… tu pytanie jest trudniejsze. Zasadniczo WT pozwala na mecze 32 osobowe 16v16 lub 10v22.  Jednak w aktualizacji 1.71 GJ dodał obsługę bitew niestandardowych 32 kontra 32 (64 osoby). Gdyby udało się przetestować jak działają bitwy w więcej jak 16v16 to było by super. A odpowiadając na pytanie, skoro maksimum to 64 gracz,  nawet tyle może przyjść na spotkanie. TS3 obsłuży do 300 osób.

Czy gracze Play Station 4 mogą wziąć udział w spotkaniu? 

Oczywiście. Warunkiem dołączenia do rozgrywki jest posiadanie konta WT, odpowiednich dla scenariusza maszyn oraz TS3 i działającego mikrofonu. To ostatnie (TS3 i mikrofon) gracze PS4 biorący często udział w evencie organizują sobie albo używając laptopa, albo kupując za około 6-7 zł TS3 na Androida.

Czy wydarzenie liczy się do zarobków PB/SL? 

Nie. Bitwy Niestandardowe nie są wliczane w żaden sposób do statystyk WT. Nie zarabia się na nich ale też nie płaci za naprawę utraconych/uszkodzonych maszyn. Nie płaci się też za amunicję wystrzeloną w trakcie Bitwy Niestandardowej.

Co jeśli nie mogę się zarejestrować bo nie mam konta Google (wymagane przy rejestracji). 

Możesz przyjść bez rejestracji ale powinieneś liczyć się z ograniczoną liczbą miejsc. Bez rejestracji nie gwarantujemy, że sloty będą wolne w sobotę dla niezarejestrowanych.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Tryb bitwy: 
  • SB+ (symulacyjny bez znaczników dla samolotów i cyfrowych liczników prędkości czy zapasu amunicji) 
  • Dostępne maszyny

UWAGA

Podane obok wartości odnoszą się do możliwych użyć podczas starcia. Podczas wykorzystania maksimum danego pojazdu/samolotu gracz traci dostęp do ponownego respawnu danym pojazdem, zostając zmuszonym do użycia innego środka walki. Scenariusz przewiduje ograniczoną ilość respów dla każdego gracza jak i drużyny z osobna.

Miejcie to na uwadze. Jeśli Wasza maszyna zostanie zniszczona, osłabiacie całą drużynę!


Lancetti

Gracz War Thunder od fazy beta - 2012 roku. Tester jednostek naziemnych i okrętów. Wiedzę zdobytą w grze, staram się przekazać w jak najlepszy sposób początkującym oraz weteranom.

5 komentarzy

  1. haha Polskie tenki napisał(a):

    Panowie trochu mały ten TS 😛 na iTS3 do 1024 osób wejdzie i serwer stabilny więc jak coś to piszcie do CEO Botals 🙂 powiedzcie że od Dzonego 🙂

  2. drytw napisał(a):

    „Umiejętności wysłuchania drugiej osoby przez około 20 minut bez zbędnego dowcipkowania.” Nie do końca rozumiem przesłanie

    • Lancetti napisał(a):

      Różne osoby przychodzą na tego typu eventy. Młodzi , starsi. 15 – 20 osób na jednym kanale potrafi zrobić taki szum że głowa mała, w szczególności gdy jakiś delikwent zaczyna wysyłać NA KANAŁ śmieszne obrazki, zachowywać się nieodpowiednie bądź mówiąc brzydko, gnój. A tak każdy jest cicho przez ten okres, wysłucha jakie są zasady by później podczas właściwej bitwy nie „skakał” po kanał i dopytał się czegoś co było poruszone parę minut temu.

    • czouk napisał(a):

      chodzi o to zwe jezeli ktos tlumaczy np. jaki czouk ma ktos wziac, a ty nagle wpie#dalasz sie z jakims zartem. masz po prostu tego nie robic ezpz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.