Supertest: równoważenie map Kopalnie i Lodowiec

Spływają nowe wieści z supertestu! Po wielu soczystych newsach o całkowicie nowych pojazdach, pojawia się w końcu coś na temat map, ale jednak tych, które znacie. Nowe wersje Kopalni i Lodowca, lekko zmodyfikowane na potrzeby balansu, dzisiaj lądują na superteście!

Kopalnie aktualnie faworyzują team, który startuje na północy. Mogę z łatwością dotrzeć do zachodniej wyspy, a niejednokrotnie przejąć całą flankę, najpierw zajmując wyspę, a później zdobywając pozycje blisko centralnego wzgórza. Żeby zmniejszyć tą przewagę, dodano wiele pozycji strzeleckich dla graczy zaczynających na południu.
  1. Mała wyspa na południowym zachodzie będzie miała kilka ciekawych miejsc, w których można się okopać w celu odparcia agresji z północy.
  2. Będzie można ostrzeliwać wrogów walczących na większej wyspie z kilku pozycji snajperskich na południu mapy.
  3. Ta sama sztuczka będzie możliwa z podjazdu na szczyt centralnego wzgórza. Wspieraj ogniowo sojuszników albo całkowicie uniemożliw przeciwnikowi przejęcie kontroli na zachodzie.

Na Lodowcu w przewadze jest drużyna z południa. Znacznie mniejszą przeszkodą jest dla nich zamarznięty lotniskowiec, a na dodatek mają w zanadrzu świetne pozycje strzeleckie dla niszczycieli. Ponadto drużyna północna ma problem z obroną serpentyny na północnym wschodzie. W celu naprawienia tych błędów dokonano następujących zmian:
  1. Obie drużyny będą miały taką samą szansę, żeby wjechać na lotniskowiec, zaś północny team otrzyma też możliwość zanurkowania w niewielką osłonę na pokładzie. Drużyna, której uda się przejąć kontrolę nad tym obszarem będzie mogła wykorzystać ten sukces zdobywając nowe osłonięte pozycje.
  2. Łuk ostrzału niszczycieli czołgów na G4 jest zbyt duży. Z tego względu zostanie ograniczony.
  3. Małe wzniesienia umożliwiające grę z wykorzystaniem terenu pojawią się w obszarze serpentyny.
Zależnie od wyników supertestu zostanie podjęta decyzja o zachowaniu bądź porzuceniu każdej z tych zmian. Celem WG jest wyrównanie szans drużyn na zwycięstwo przy zachowaniu charakteru rozgrywki na każdej z tych map. Śledźcie newsy i niech szczęście sprzyja Wam w każdej walce!

Po kliknięciu w zdjęcie wyskakuje okienko z fotkami w dużym rozmiarze.


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

5 komentarzy

  1. FigoFago napisał(a):

    Na lodowcu da się jeszcze grac a nie to co na prowincji

  2. Şèř napisał(a):

    Nic nie pomoże kopalni, jeśli I tak te randomowe boty nie będą tam jeździć.
    A lodowiec to patologia, powinni ją wywalić.

  3. Anonim napisał(a):

    a fakt, że na kopalniach w walce o hilla jeden team jest oslaniany przed arta przed arta, a drugi jebany jak leci nie zostanie naprawione?

  4. Mad_Goblin napisał(a):

    Nie wydaje mi się, żeby dodanie krzaków i przestrzałów z nich związanymi miało naprawić Kopalnie. Więcej krzaków to tylko większa kamperiada. Ta mapa jest po prostu za mała dla czegokolwiek poza lolkami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.