Wymiana czołgu premium leKpz M 41 90 mm GF

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

41 komentarzy

  1. PJoterJoter napisał(a):

    A co jak mam już go i chcę kupić tego nowego to będę miał 2 ?

  2. Anonim napisał(a):

    Mi tam czarny bulldog pasuje szkoda tylko ze tego logo WGL nie mozna wywalic.

  3. g.s. napisał(a):

    wymiennie – czołg został zamieniony po 3 h od zgłoszenia

  4. Hornet napisał(a):

    Róbta co chceta, Ja wybieram bez camo WG. Wolę dac ma jakiś fajny kamuflaż , który sam wybiorę niż nie mieć takiej możliwości

  5. Anonim napisał(a):

    mogli dac w końcu skoropiona 😉

    • Bigbit napisał(a):

      Owszem, też na to czekam. I na Primo bez odpustowego malowania

    • Podjarany napisał(a):

      Skorpion dopiero co byl w shopie.nie kupilem bo nie wiedzialem czy to dobre czy nie po 4 latach przerwy.a tego lighta juz kupilem przez telefonem xd teraz nie moge sie doczekac kiedy skoncze robote xd

    • Zaksiak napisał(a):

      Co wy z tym skorpionem? Ma tylko dobre działo i to nie do końca. Papierowy tedek bez kamo. Kupiłem go kiedyś po pijaku i do dzisiaj żałuję , że np nie Strv.

      • Mietek napisał(a):

        Nie ma słabych czołgów, są tylko słabi gracze. Jakbyś wiedział to Skorpion G jest jednym z najlepiej zarabiających czołgów premium, jeżeli go nie masz i to Cie boli to Twój problem i przestań wylewać żal.

  6. AROXvonTUNDRA napisał(a):

    Binu, napewno wychodzi na to samo? Nie mam jak w pracy posprawdzac tego, ale przy poprzednich wymianach wychoidzly jakies kwiatki typu (poslugujac sie tym przykladem): GF ma lepsze kammo od „niepomalowanego” z zalozonym kamuflarzem, ale juz przy 100% cammo na zalodze nagle ten „niemalowany fabrycznie” ma troszke lepszy wynik (zdaje sie ze to przy edysji black-tankow wyszlo, jak porownali is6 i is6B).

    Jesli faktycznie nie ma roznicy, to chyba jednak przerobie swojego blackdoga na cos jeszcze fajniejszego <3

  7. Maxiudk napisał(a):

    Thx to ja zostaje przy Gf

  8. Galanonim napisał(a):

    Mialem go na starym koncie. Ciekawy pojazd ma duzy penetracji na burzakach i jak jestes przeciwko 2 lajtowi to wchodzi po 300dmg w przeciwnika. Dosyc mobilny ale slabo sie zbiera. Ale pomimo zalet nie kupie go bo dosyc przecietny

  9. tankista4 napisał(a):

    No i idealnie! Teraz poproszę o taką wersję Chryslera K bez czarnego camo i możliwość zmiany na takich samych zasadach.

    Dziękuję.

  10. q napisał(a):

    pytanie zasadnicze: czy kamo GFa to to samo camo ktore bedzie mozna zalozyc na zmieniona wersje? kazdy % na lajcie ma znaczenie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.