Hot Fix: Tworzenie nowych funkcjonalności

Witajcie, Kapitanowie!

Ponownie rzucamy światło na pracę naszych deweloperów. W tym odcinku na scenę wkracza Game Core, czyli oddział, na który składają się aż trzy zespoły: Game Logic (logika gry), Game Design (projektowanie gry) i User Interface (interfejs użytkownika). To tutaj do życia powoływane są wszystkie nowe funkcjonalności gry. W jaki sposób się je projektuje? Jak prototypujemy logikę gry? Jak przygotowujemy modele interakcji pomiędzy graczem, a nową funkcjonalnością?

Nasz nowy film udzieli Wam odpowiedzi na te, a także inne istotne pytania!


barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

3 komentarze

  1. Anonim napisał(a):

    nie robimy filmu po angielsku dla ANGIELSKIEJ czesci swojego jutuba
    ALE
    mamy napisy

    wydaje mi sie ze wargaming jest juz w 3018

  2. Faja77 napisał(a):

    Co to za nieudaczniki w tym zespole robia ? lepszych GAŁGANÓW nie mieli

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.