Wersja 1.0.1 – znane problemy

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

26 komentarzy

  1. adamos napisał(a):

    Trzeba dodać jeden MEGA bug. Pomimo oddania 100% strzału w podświetlonego przeciwnika z bliska, brak jakiegokolwiek efektu, nic typu „tym go nie pokonamy” itp, i to kilka razy z rzędu, jakby w ogóle strzału nie było. Znikający pocisk albo jakaś magiczna tarcza

  2. Mietek napisał(a):

    Mi tekstury czołgów do końca nie wczytuje i są niewyraźne.

  3. Maruś napisał(a):

    Ale o czasie przeładowania WG nic nie wspomina :/

  4. Jacek napisał(a):

    Dodatkowy błąd że usuwa ludziom konto premium mimo zakupu w dniu wydania pacza po paru godzinach konto staje się standardowe . U mnie konto premium kosztowało niby na 3 dni , a realnie 2 godziny 11,44 złotego . Nie wiedziałem że tak zdrożały i że są już na godziny . Zwykli złodzieje . Na forum coraz więcej ludzi zgłasza się z tym problemem

  5. PrOt3zA napisał(a):

    niedość że odgłosy trafienia się bugują to i jeszcze lewy shift mi nie działa (w innych grach działa!)

    • DGN napisał(a):

      Może masz skasowane przypisanie „Shifta” do danej funkcji.
      Sprawdź w: Ustawienia -> Sterowanie

      A tak w ogóle to przypisz sobie wchodzenie do trybu snajperskiego pod jeden z bocznych klawiszy myszki, tak żeby obsługiwać go kciukiem.
      Kilka chwil na przyzwyczajenie, a później już nie będziesz chciał inaczej.

  6. Cestin napisał(a):

    „Parametry techniczne czołgu mogą się zmniejszać po zamontowaniu dodatkowego wyposażenia”
    Teraz to już oficjalnie

    • DGN napisał(a):

      Jakieś dwa tygodnie temu sprawdzałem sobie czołgi w porównywarce wbudowanej w grę i trochę się zdziwiłem, że po założeniu niektórych elementów z wyposażenia dodatkowego parametry czołgu dopakowanego spadają względem tego samego czołgu bez dodanego elementu.
      Zignorowałem i stwierdziłem, że to błąd danych liczbowych w kliencie gry.
      A co jeśli to nie nie tylko błędy w wyświetlanych „cyferkach” a rzeczywiście parametry bojowe czołgu pogarszają się po założeniu czegoś, co teoretycznie powinno je podbić?

      Macie jakieś dokładniejsze info w tym temacie?

  7. walezgoldajakpopadnie napisał(a):

    Patryko4- tym goldem smieciu to strzel starej w czoło i pizde …ew kolegom patałachu jebany..Tatus kupil dziecku czolg by stulił pysk to myslisz ze jestes kimś ?? Jesteś NIKIM !!!!!!

  8. psz napisał(a):

    znowu jakis szczyl co mysli ze jak ma lepsze staty to bedzie wszystko trafial

  9. takijedensobie napisał(a):

    A może by tak naprawić to że czerwony gracz stojąc bokiem czolgiem tego samego tieru nagle nie jest przebijalny strzelajac w to samo miejsce gdzie poprzednio majac mało PW…Ostatnio zdarza mi sie to często grajac z 20k i czerwone staty ….

    • Anonim napisał(a):

      Potwierdzam. Mam podobne obserwacje. Ale wg mnie w zależności od dnia dany gracz ma inny współczynnik RNG. Są dni że mimo dobrej gry (wn na koniec dnia niebieski a czasem nawet lekko fioletowy) wygrane na poziomie 40 % Po prostu losuje na słabsze drużyny z gorszym RNG i nic nie zrobisz. Taki balans gry żeby Ci słabsi gracze się za szybko nie zniechecali

      • Tankista napisał(a):

        Ech bo o to chodzi właśnie że obecnie RNG decyduje kto wygra bitwę, możesz się starać chować nie wystawiać na ostrzał ,celować w weakspoty ale i tak RNG ma wpływ tak 35-40% kto wygra (WG może sobie gadać inaczej ale gra staje się coraz bardziej losowa niestety)

        • Maniek napisał(a):

          Moim zdaniem RNG powinno zniknąć. Przypisać stałe uszkodzenia, penetrację i po problemie. Obecne średnie wartości i będzie OK. Dzisiaj dwa razy powinienem dobić czołg i dupa! Losowanie poniżej średniej i graczom zostało HP na pierdnięcie komara.

          • Tankista napisał(a):

            No właśnie… i wreszcie wiedza o słabych punktach czołgów , kontowaniu miała by prawdziwe znaczenie, ech ale nie czerwoni i pomarańczowi będą pisać pay to win a od żółtych w górę noob protect (czy jakoś tak) a nikt nie powie nie mówi że najgorszą częścią tej gry jest to cholerne RNG

    • adamos napisał(a):

      Zdarza się to często, gdzie słabego gracza nie da rady przebić, gdzie strzał pewny. Słyszałem że jest coś takiego, wymyślone przez WG już dawno żeby słabych graczy nie zniechęcać a dawać im fory, nazywa się podobno Noob Protect, przynajmniej w slangu tak się mówi bo WG się przecież nie przyzna

  10. Qrdupel napisał(a):

    A co ze znikającym doświadczeniem na czołgach?

  11. baniak napisał(a):

    Kiedy będą modele kolizyjne Włochów bo dość często mi dingają…….

  12. Roophert napisał(a):

    A ciekawe co z niewidocznymi ścianami (typu niby pusta przestrzeń nad kamieniem, ale celownik nie podświetla przeciwnika a po strzele pocisk uderza w „coś”), których jest niemało po wprowadzeniu 1.0.

  13. Xyz napisał(a):

    Linia frontu jest juże gotowa ? Jeśli tak jak dołączyć do gry ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.