Sub_Octavian o modyfikacjach wprowadzanych do gry

Po długich rozmowach dotyczących modyfikacji Sub_Octavian postanowił wystosować do graczy dość ciekawą notkę. A Wy co o tym myślicie?

 

Chciałbym wyjaśnić sytuację związaną z tworzeniem modów pochodzących z gry World of Warships, ponieważ widziałem już sporo dyskusji na ten temat. To, co powiem, to nasze oficjalne stanowisko i nie musicie się z tym zgadzać, ale wierzę, że będziecie w stanie to lepiej zrozumieć (notatka ta przeznaczona była bezpośrednio dla osób wspierających WoWsa – barul). Proszę, nie krępujcie się rozpowszechniać tego co napiszę dalej, jeśli masz na to ochotę, nic co napisze poniżej nie jest tajemnicą.

Przede wszystkim – ostrzegamy graczy, którzy wykorzystują wszystko, co uważamy za bliskie oszustwa, konsekwencją takiego postępowania jest zawieszenie lub banowanie konta tych użytkowników, zgodnie z zestawem reguł, opublikowanym pod koniec 2017 roku. Mówię o modach, które dają graczom namacalną przewagę, jak dowolna pomoc w przewidywaniu celu.
Teraz spójrzmy na bardziej popularne mody, które są dozwolone i nasze plany dotyczące rozwoju interfejsu użytkownika.

1. Wkrótce do gry zostanie dodany minimapowy wektor ruchu. Nie jest to dynamiczny, dlatego nie zastępuje bezpośrednio popularnych „Traffic light”, ale sprawia, że ​​orientacja ikony jest bardziej oczywista i łatwa do zauważenia. Może to stworzyć ciekawe połączenie z linią wzroku na minimapie – razem są one w zasadzie wersją popularnego modu „kątomierza”. Nie pokażemy Ci dokładnych wartości stopni między tobą a celem, wciąż będziesz miał do tego modyfikację, ale ogólnie rzecz biorąc, teraz łatwiej jest zmierzyć kąty w bitwie, co pomaga zarówno tankować, jak i zadawać obrażenia w wielu przypadkach. Pamiętaj, że nie dostarczamy żadnych nowych informacji, ale można to było obliczyć wcześniej, ale wymagało to bacznego śledzenia minimapy (może nawet dojść do ślepoty – barul) lub modelu okretu, a co za tym idzie – znacznie mniej wygodnego grania.

2. „Traffic light” nie jest jeszcze wdrażany. Mod ten może być przydatny, gdy zbliża się pancernik, który następnie zaczyna się cofać (każdy tak kiedyś miał, prawda?), A dym z komina naprawdę nie daje wskazówki. Ponownie, używając zbliżenia, możesz uzyskać to z minimapy, ale to nie jest zbyt przyjazne dla użytkownika. Dlatego niektórzy gracze używają „Traffic light”. Jesteśmy pewni, że developerzy nie wprowadzą go do gry tak jak jest w oryginalnym modzie, dodając wspomniane światła, ale czyniąc to częścią minimapy, ponieważ coś mniej inwazyjnego wydaje się dobrym pomysłem.

Wszystko, co do tej pory zostało wspomniane, jest nie tylko nieszkodliwe, ale wręcz nie zmienia gry w żaden znaczący sposób. Rozwiązania te po prostu pokazują dostępne informacje w bardziej dogodny sposób.

3. „X marks the spot”. Jest to coś, co chcemy wprowadzić wkrótce jako część klienta. Teraz istnieje oczywiście jako mod. Służy do lepszej orientacji i strzelania do celów ukrytych w zasłonach dymnych. Nasza wersja najprawdopodobniej pokaże faktyczne miejsce docelowe zamiast skupić się na kamerze, co poprawi się w części edukacyjnej tej funkcji.  W sieci dostępny jest film wideo, w którym krążownik Kutuzov okrywa stacjonarnego bota dymem, a następnie trafia w cytadele ogniem z 3-4 kilometrów.
Możesz mnie za to znienawidzić, ale powiem to w każdym razie: nie twórz ostatecznych osądów na podstawie testów syntetycznych. Np. Technicznie możliwe jest cytowanie Yamato przez dziurę w powłoce 203 mm. Poważnie, jeśli strzelisz z bliskiej odległości, będzie wystarczająco dużo penetracji, aby przejść przez nadbudowę, rykoszetować z 19-milimetrowym układem wylotowym, przebić pierwszy pokład 57 mm (wartość przebijania pancerza jest mniejsza niż 1/3 początkowa w tym momencie, ale wciąż wystarczająca), a nawet 200-milimetrowa płyta pancerna (ledwo, ale nadal możliwe). A potem – eksplozja w cytadeli. Mam nawet zarys proponowanego strzału 🙂

 

To drobiazg, ale wyobrażam sobie, że zrozumiecie. Można to odtworzyć w pokoju treningowym. Ut w bitwie? Jeden na milion?
W przeważającej większości przypadków okręty nie zatrzymują się natychmiast w zasłonach dymu, wiele razy są nadal w ruchu, gdy są zakryte. Co więcej, ślepy ogień rzadko pozostaje bezkarny, a znaczniki ułatwiają wykonywanie ujęć z bliskiej odległości. Jeśli chodzi o standardowe odległości – istnieje ogromna kara za rozproszenie, jeśli cel nie jest skupiony, co nie pozwala na stabilne obrażenia od ślepego ognia.
Jako bonus, wprowadzenie tego modyfikatora zakończyłoby pytania o równość i uczciwość, ponieważ każdy będzie je miał. Nowicjusze powinni być w stanie szybciej nauczyć się systemu celowania, ponieważ będą mogli lepiej analizować swój cel w odniesieniu do świata 3D i minimapy.

4. „Smart markers” – znaczniki pokazujące aktywację materiałów eksploatacyjnych. Rozumiemy, dlaczego jest to popularne, ponieważ niektóre materiały eksploatacyjne są trudne do zidentyfikowania w bitwie. Możesz rozpoznać Obronę przeciwlotniczą przez zwiększoną moc broni przeciwlotniczej, Grupę naprawczą przy barze punktach wytrzymałości, ale Hydro lub Radar … Zasadniczo, ta informacja jest potrzebna. Jednak nasza gra nie jest tylko grą MMO, a nie MMMORPG, więc nie zamierzamy tworzyć osobnej sekcji ze wszystkimi „buffami” i „debuffami”. Jednak krótkowzroczne byłoby nie zachęcanie do pracy zespołowej i współpracy.

 

Źródło: Wargaming


barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.