Wersja 1.0.1 – Powrót Linii frontu oraz ostrzeżenie o „podejrzanej wiadomości”

Powrót Linii frontu

Pośród wielu innych funkcji, w zeszłym roku w piaskownicy testowaliśmy tryb Linii frontu 30-na-30. Powróci on wkrótce, tym razem na serwery produkcyjne, gdzie możecie dołączyć do ataku/obrony w walce o dominację na ogromnej mapie HD.

Ten tryb będzie dostępny tymczasowo i od czasu do czasu pojawi w grze.
PODSTAWY ROZGRYWKI
  • Pojazdy: Pojazdy VIII poziomu
  • Zespoły: 30 graczy po każdej stronie z możliwością dobrania się w plutony po pięciu graczy.
  • Role: Jedna drużyna gra w obronie, druga w ataku.
  • Cele: Atakujący muszą przełamać linie obronne i zniszczyć przynajmniej trzy z pięciu bunkrów (poniżej wyjaśniamy szczegóły). Obrońcy muszą przetrzymać atak i uchronić od zniszczenia przynajmniej trzy z pięciu bunkrów.

Zmieniliśmy ten tryb w oparciu o Wasze sugestie z pierwszych testów Linii frontu i przerobiliśmy pole bitwy na jakość HD, oraz przyjrzeliśmy się głównym aspektom rozgrywki: od listy pojazdów po ekonomię.

Pojazdy VIII poziomu: Zgodnie ze zgłaszanymi przez Was zastrzeżeniami co do ekonomii pojazdów X poziomu i jej ograniczeń, udostępniliśmy tryb Linii frontu tylko dla pojazdów VIII poziomu.

Nowy sprzęt eksploatacyjny:

  • Zasłony dymne: Chmura dymu zasłania czołgi
  • Wzmocnienie morale: Załogi czołgu i pobliskich pojazdów otrzymują znaczny bonus do ich głównej kwalifikacji
  • Załoga inżynierów: Zmniejsza czas zajmowania bazy, zwiększa efekt wyzerowania zajmowania bazy i jest zdolna wstrzymać zajmowanie bazy, jeśli umieści się ją w granicach zajmowanej bazy

Dodatkowy czas: Czas bitwy często kończy się w najbardziej intensywnym momencie bitwy. Aby wykluczyć czynnik czasu jako decydujący element, wprowadzamy funkcjonalność dodatkowego czasu. Jeśli czas bitwy upłynie, kiedy drużyna atakująca zajmuje sektor przeciwnika, bitwa będzie trwać do momentu zajęcia sektora lub jego obronienia.

Ulepszenia w projekcie poziomu: teren, obiekty i ich pozycje na mapie zostały znacznie zmienione w celu zwiększenia różnorodności rozgrywki.

Mechanika zajęcia sektora: Teraz, im mniej sektorów I poziomu zajęliście, tym trudniej będzie zająć sektory II poziomu.

Lista zmian jest długa i zawiera ważne elementy, a jest też spora szansa, że końcowa wersja Linii frontu będzie się różnić od tej testowanej obecnie. Aby pomóc nam znaleźć złoty środek, odpalcie klienta testu publicznego, odszukajcie Linię frontu wśród dostępnych trybów i ruszajcie do bitwy!

Tryb „Linia frontu” będzie dostępny od 10:00 w sobotę, 14 kwietnia.
Inne ulepszenia

Wersja 1.01 wprowadzi również dwie funkcjonalności, które być może nie są tak znaczące, jak nowa linia czołgów, czy długo oczekiwany powrót mapy, ale wciąż będą przydatne dla graczy:

  • Ostrzeżenie o „podejrzanej wiadomości”: Jeśli otrzymacie wiadomość od osoby, która nie znajduje się na Waszej liście znajomych, pojawi się specjalne powiadomienie przypominające o potencjalnych problemach, z którymi możecie się zetknąć, otwierając wiadomości od nieznanych Wam osób.
  • Powiadomienie o trzech najlepszych klanach: Za każdym razem, kiedy drużyna przygotowuje się do walki o prowincję, pojawi się okno dialogowe wyświetlające trzy najlepsze klany w każdej dywizji. W końcu zawsze dobrze jest wiedzieć, z kim mamy do czynienia.

Ź: Portal EU


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

3 komentarze

  1. Am0n napisał(a):

    No cóż, to fajnie że próbują urozmaicić grę, ale niech najpierw zajmą się balansem 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.