World of Tanks 1.0 Q&A

Krótkie Q&A ze spotkania społeczności w Tokyo 😉

  • Czy mapy w stylu azjatyckim i japońskim powrócą do gry? (chodzi o usunięte lokacje: Ukryta Wioska i Perłowa Rzeka). Mówi się, że powrócą w odświeżonych wersjach;
  • Nowa mapa w klimacie azjatyckim trafiła do fazy testów;
  • Planowana jest cyfrowa dystrybucja oficjalnej ścieżki dźwiękowej na platformie iTunes;
  • Kwestia implementacji poszczególnych modów bezpośrednio do klienta gry zostanie pozostawiona graczom. Będzie liczyła się opinia społeczności;
  • Wprowadzenie MM ± 1 jak WoT Blitz nie jest możliwe. Balans i równowaga są dobrze zachowane przy obecnym systemie ± 2;
  • TeamKill jest nieodłączną częścią gry. System nie może zostać od tak usunięty;
  • Być może w przyszłym roku zostanie dodana linia japońskich niszczycieli czołgów;
  • Tegoroczne nowe drzewa technologiczne koncentrować się będą na Włoszech i Polsce, drzewa innych krajów znajdują się w fazie rozwoju;
  • Testowany jest nowy tryb gry, alternatywa dla CW. Będą mogły w nim brać udział niższe poziomy czołgów;
  • Zapowiedź nowego CW zaplanowana jest na 26 marca. Prawdopodobnie będą także nowe pojazdy do zdobycia (Vickers Mark I MBT, T58 Heavy Tank..? – przyp. red.);
  • Zmian w gospodarce na X poziomach na razie się nie planuje. Jest wiele wydarzeń i misji z których łatwo można zdobyć / nadrobić utracone w bitwie kredyty;
  • Funkcja personalizacji czołgów może być mocno rozbudowana;
  • Prawdopodobnie tylko dla japońskiej społeczności zostanie zaktualizowana japońska ścieżka dźwiękowa. Niektóre zwroty i komentarze zostaną nagrane przez Ryōtarō Okiayu oraz Yuriko Yamaguchi (japońscy aktorzy głosowi).

Ź: game.watch


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

28 komentarzy

  1. lul napisał(a):

    Polskie komunikaty załogantki to jakieś kpiny „Penetracja” „rozkręćmy tą imprezę” „oberwaliśmy wyskakiwać” oczywiście bez jakich kolwiek emocji albo „zgaście to” – to moj ulubiony.. zupelnie wylozone na wszystko ‚ wezcie to zgascie XD

  2. Kamyk napisał(a):

    Mogliście spytać czy LefH będzie lub Tetrach znów w drzewku tak jak NIBY NIE MIAŁO BYĆ Jagd8.8 , Panter M/10 itd. Nice bool shit 🙁

  3. Nowaruu napisał(a):

    FAME a dlaczego ? grają dobrze nie są sku… na randomkach, a nie jak te gówna z MVPS co tylko rozwalać grę umieją

  4. Zymeth napisał(a):

    „Wprowadzenie MM ± 1 jak WoT Blitz nie jest możliwe. Balans i równowaga są dobrze zachowane przy obecnym systemie ± 2”

    Czyli np:

    5 vs 7
    6 vs 8
    7 vs 9
    8 vs 10
    9 vs 10
    10 vs 10

    Łatwo można zauważyć że najlepiej grać poziomem 10 dlatego , że może nam ustawić bitwę na 8 i 9 poziomy. Czyli mamy automatycznie przewagę.

    Szczerze mówiąc nie podoba mi się ten system i nie jest on do końca „fair-play”.

    Według mnie powinno być tier vs tier (poziom vs poziom)

    1. WG mogłoby wtedy z balansować lepiej czołgi
    2. W dużej mierze liczyłby się umiejętności gracza – co oznacza że nikt by nie mógł mówić że przegrał bo ktoś miał o 2 poziomy lepszy czołg.
    3. Co do MM +/-2 oraz MM +/-1 dodałbym to w grze ale jako dodatkowa opcja do wyboru. (Dla tych co lubią większe wyzwania)

    Szkoda że WG tego tak nie widzi. Kiedyś napisałem do nich ticket o ankietę i wydaje mi się ze wtedy by moze to zauważyli.

    • Anonim napisał(a):

      prawda

    • Płaczek napisał(a):

      Najlepszym tierem oprócz 10 są też tiery 9. Większość pojazdów może bezproblemowo walczyć z tierami +1, bo mamy działa X tieru z wysoką wartością penetracji. A więcej niż 5 dych nie spotkamy.

      Generalnie obecny system jest ok, ale imho wymaga poprawek. Większa liczba bitew powinna być +0/+1, a nie -1/-2/+2. +2 to jak dla mnie konieczność, bo ciągłe walki ze swoim tierem byłyby zbyt monotonne. Tak to spotkamy o wiele lepsze pojazdy i mamy szansę się wykazać. Przesadą w losowaniach były dawne czasy, gdzie losowało nawet +7 (stary Chaffee mógł walczyć z samymi dychami, czyli tzw. tier 12 bitwy) i to sprawiało, że gra lightami była mega trudna, bo wszystko co można wygrindować w danym pojeździe wpływało na to co osiągnęliśmy. I tu była właśnie trudność ze względu na poziom pojazdu, który prowadziliśmy (a większość uzyskiwała konkretne załogi dopiero w okolicach 9 tieru). Po tylu latach i ogólnym uproszczeniu rozgrywki wg mnie gracze nie powinni oczekiwać już kolejnych uproszczeń. To w końcu nie jest jeszcze gra dla idiotów, a ostatnie zapędy WG w tym kierunku na szczęście się nieznacznie uspokoiły.

    • Realista napisał(a):

      @Zymeth WG nic nie zmieni, bo chcą, żebyś strzelał jak najwięcej goldem.

  5. Vandal napisał(a):

    jeśli chodzi o mm niech bedzie 2+- ale moze dobierac graczy pod wzgledem sredniego zdobytego obrażen na bitwe i bazowego doswiadczenia, przeciez wg mowilo ze kazdy czolg ma odpowiednie parametry do zdobywania doswiadczenia bazowego i za co. Dla mnie jest chore ja wg se wymyśli Defender vs is-6 i chuj rece opadaja ale nie patrzy ze ten gracz w is 6 robi srednio 500 dmg a ten w defenderze 4500 dla mnie MM zalezny powinien byc od umiejetnosci a FAME powinien miec zakaz grania na randomach

  6. Hmm napisał(a):

    Wiadomo coś na temat statystyk czołgistów ? Czy zostaną wycofane ? Czekam na to już dosyć długo. Nie będę mówił powodów bo nie ma to sensu. I nie, nie jestem czerwony, czarny, żółty, zielony

  7. Miki napisał(a):

    „Zapowiedź nowego CW zaplanowana jest na 26 marca. ” A nie 26 kwietnia ??? 😉

  8. Maryś napisał(a):

    „Testowany jest nowy tryb gry, alternatywa dla CW. Będą mogły w nim brać udział niższe poziomy czołgów” – napinkalanka II-IV tierem 100 vs. 100 na mapie 3km kwadratowe 😉
    Grałbym 🙂

  9. banzaj japan napisał(a):

    jak miło tedeki na następny rok mam na te tedeki nazbierane 356.900 expa wolnego 60 milionów srebra i do wymiany expa 2 miliony 3 linia dla japoni miła informacja do kawy tylko żeby słowa doczymali mam dwie linie a 3 przygarnę bardzo chętnie

  10. Anonim napisał(a):

    Ten mm jak ma zostac +2 to niech chociaz dobiera priorytetowo te same tiery. Wkurza mnie jak jest sie pasza.A na 10 moe tez nie da sie wbijac bo ciagle wywala na 3/5/7.

  11. Młody napisał(a):

    Mm + 2 jest z dupy. Co mogę np taką np. Skodą t40 w starciu z Patriotem albo op noob Defenderem?

  12. Maniek napisał(a):

    Przypadkowy strzał w swojego noo OK ale celowe strzelanie? Z tym trzeba walczyć. MM +- 2 jest spoko ale losowania powinny być sprawiedliwe. Raz gram 6 na 4 potem 6 na 6 oraz 6 na 8 i tak w kółko. Miestety większość bitw mam +2. Myślę sobie tak… może wszyscy na 8 grają więc zaczynam bitwe i mam 8 na 10 ehhhh.

  13. warrior napisał(a):

    MM ssie, żeby zboczyć niższy tier trzeba grać 9 lub 10. Nigdy nie byłem zwolennikiem MM -1 +1, ale teraz biorę w ciemno, bo na innych niż 10 nigdy się nie widuje -2, za to +2 jest co drugą bitwę. Czysty zysk…. Nie dla WG, bo gdzie te tony golda wystrzelonego w permamentnie spotykane czołgi +2 tieru.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.