World of Tanks wchodzi dziś w nowa erę!

World of Tanks wchodzi dziś w nowa erę!
Kompletna zmiana graficzna i dźwiękowa. Współpraca z Google, Intel i Sony Music Entertainment. Nowy rekord Guinnessa*!

World of Tanks miało swoją premierę w 2010 roku i stało się jedną z najpopularniejszych gier na świecie gromadząc ponad 160 000 000 zarejestrowanych graczy. World of Tanks 1.0 to największa i najważniejsza aktualizacja w historii tytułu. Gra przniesiona została na nowy silnik graficzny o nazwie Core. To sprawia, że gra osiąga zupełnie nowy poziom technologiczny, a dodatkowo nową ścieżkę dźwiękową nagraną przez Praską Orkiestrę Symfoniczną i kompozytorów z całego świata. Ponadto, 29 map zostało dostosowanych do nowych standardów oraz stworzono jedną, zupełnie nowa o nazwie Lodowiec. Dodatkowo, World of Tanks podjęło współpracę z największymi firmami technologicznymi, szczegóły poniżej.

Nowy silnik graficzny o nazwie Core to ponad 3 lata pracy studiów developerskich Wargaming, który przeniesie World of Tanks na technologię wykorzystującą najnowsze osiągnięcia w zakresie wyświetlania i przetwarzania grafiki.  Aktualizacja 1.0 powstała przy ścisłej współpracy z profesjonalistami firmy Intel, co zaowocowało tym, że na najmocniejszych konfiguracjach gra wygląda niesamowicie, a na tych zbliżonych do wymagań minimalnych działa płynniej niż do tej pory. Wraz z grafiką, w parze idzie dźwięk w postaci kompletnie nowej ścieżki dźwiękowej, która powstawała przez ponad półtorej roku. Utwory zostały ponownie nagrane przez Praską Orkiestrę Symfoniczną przy współpracy z ponad 50 kompozytorami lokalnymi z różnych części świata. To sprawia, że zachowana została unikatowa atmosfera każdej z lokacji. Każda mapa ma swój motyw przewodni, który jest skorelowany z jej geograficznym położeniem. Wydawcą ścieżki dźwiękowej jest Sony Music Entertainment i już w tym tygodniu będzie ona dostępna na najpopularniejszych serwisach streamingowych takich jak Spotify, Apple Music, Tidal, Deezer i wielu innych.

“Aktualizacja 1.0 ulepsza technologię bazową gry zmieniając silnik graficzny na stworzony przez nas wewnętrznie Core.” mówi Milos Jarebek, dyrektor rozwoju World of Tanks na PC. „Dzięki temu możemy możemy podnieść znacząco poziom gry i zapewnić, że World of Tanks będzie świetną rozrywką przez najbliższe lata.”

„Intel jest przywiązany do wspierania innowacji na rynku gier PC,” mówi Michelle Chuaprasert, starszy dyrektor programu relacji z twórcami i inicjatywami w korporacji Intel. „Zaawansowane technologie stworzone przez Wargaming w nowej odsłonie World of Tanks reprezentują nową generację doświadczeń grania na komputerach osobistych.”

Aby dodatkowo uczcić World of Tanks 1.0 od 29 marca do 12 kwietnia odbędzie się wydarzenie Grand Extravaganza, w którym będzie można zdobyć mnóstwo nagród w grze oraz nagrody od firmy Intel.

Rozszerzona rzeczywistość. We współpracy z firmą Google i jej nowopowstałą platformą ARCore została stworzona aplikacja World of Tanks AR Experience. Jest ona jednym z tytułów startowych i pozwala użytkownikowi zobaczyć bitwę czołgów naokoło siebie, od pełnowymiarowych jednostek po modele w mniejszej skali. Aplikacja umożliwia również zapoznanie się częściami czołgu, dzięki czemu pełni rolę edukacyjną zapoznając widza z jego historią i budową. Program pozwala na dzielenie się zdjęciami i wideo przez różne sieci społecznościowe, a został stworzony przy współpracy z firmą Gravity Jack. World of Tanks AR Experience jest już dostępne do pobrania za darmo w sklepach Google Play i iOS.

“Cieszymy się, że możemy współpracować z Google i dostarczyć unikatowe doświadczenie rozszerzonej rzeczywistości milionom użytkowników na całym świecie,” mówi Matt Daly z projektów specjalnych z Wargaming. „Wraz z najnowszą premierą World of Tanks 1.0, aplikacja może rozszerzyć doznania z wirtualnych bitew czołgów.”

Rekord Guinnessa. W ostatni weekend odbyły się zawody strongmenów w Melbourne o nazwie Arnold Pro Strongman Australia. Przed zgromadzoną licznie publicznością, włącznie z samym miłośnikiem czołgów Arnoldem Schwarzeneggerem, rywalizowano w konkurencji najszybszego przeciągnięcia 8 tonowego czołgu FV102 Striker na odległość 10 metrów. Zwyciężył lokalny siłacz Eddie Williams, któremu udało się to w 36.65 sekundy ustalając tym samym nowy rekord do księgi Guinnessa*.

*rekord w trakcie weryfikacji przez przedstawicieli księgi rekordów Guinnessa.

Ź: Informacja Prasowa


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

20 komentarzy

  1. Tankista_PL pisze:

    Witajcie czołgiści

    Od wprowadzenia aktualizacji 1.0 posiadam liczne problemy z grą….

    Mianowicie:
    1. podczas wgrywania do bitwy na (6bitew) wywaliło mi grę do pulpitu z 2 razy.
    2. ustawienia grafiki o zbliżonych parametrach jak w wersji gry przed aktualizacja wcześniej (60-70 fps), po aktualizacji (40-50 fps).
    3. podczas rozgrywki okno które wyskakuje automatycznie „Konfiguracja grafiki – u dołu ekranu” zawiesiło mi się z 3 razy i nie chciało „zniknąć” mimo zaakceptowania ustawień.

    Czy posiadacie również takie problemy ?

  2. Babcia pisze:

    Ile by nie pisać w artykule i zachwycać się nad technologiami itp. to kupa nadal pozostanie kupą nawet jak zapakuje się ją w złotą folię 🙁
    Zepsuli mapy moim zdaniem, pozmieniali detale typu krzaki górki. Nowa grafika nie jest wcale nadzwyczajna tylko w wieju miejscach niedorobiona więc jak zwykle dużo gadania a mało treści. Jakość kiepska.

  3. jkl pisze:

    Jaka nowa era? Każdy jeden mecz kv 1 gram przeciw tier 7.Każdy jeden mecz is 3 gram przeciw tier 10. S…ony MM to ma być ta nowa era?

  4. marco2217 pisze:

    Ci którzy narzekają na WG bo im się bitwy nie wczytuj itp.: Może macie na prawdę słabe komputery plus nie dziwcie się, plus każda gra musi się rozwijać i na to nie ma rady: W takim wypadku trzeba się dostosować i nic więcej.

  5. Kosa pisze:

    kolejna spieprzona aktualizacja, co kolejny patch to coraz gorzej. mapy całkowicie pozmieniane, nic nie widać, bo zawalone bzdetami i roślinami rodem z dżungli.

    ta gra leci na dno i już nic jej nie pomoże

  6. Strażnik Teksasu pisze:

    Grafika fajna to trzeba przyznać, ale nic pozatym się nie zmieniło, małpy w teamie i grać się odechciewa niezależnie czy grafika jest fororealistyczna czy jak z minecrafta

  7. Anonim pisze:

    Nowy etap w grze, bo bitwy się nie włączają, czarny ekran. Brawo WG

  8. HaDezzz pisze:

    mnie za każdym razem jak próbuje dołączyć do gry to wywala mi wota :/

  9. Gracz pisze:

    Papa wot powinno być:/

  10. Gracz pisze:

    A ja mam czarny ekran jak wlaczam grę, papa Witam:/

  11. Papaj pisze:

    Ja nie wiem dlaczego nie widzę krawędzi map, nie mam tej czerwonej linii. A tak poza tym, większość map mocno zmieniona, miejscówki stracone. Poza tym wydaje mi się, że niektóre efekty można było zrobić lepiej, np niszczone stogi siana etc. Żywcem wzięte z poprzedniego silnika.

  12. Majo pisze:

    No tym razem chyba im pykło, miałem 40 fps, a teraz na wyższych ustawieniach niż wcześniej mam 60-100 fps. Póki co tylko 10 bitew ale gra się jakoś przyjemniej ( może brak botów i cheaterów w tym momencie )

  13. wot pisze:

    W ostatnich dniach ściągałem aktualizacje na dwa etapy. Raz coś było ok. 5 GB druga . 2- 3 GB. Teraz to mi rozpakowało. Myślałem że to już ok i można grać. A czemu mi znowu ściąga 7GB ?

  14. Auto pisze:

    Kto już tęskni za starą wersją ? 🙂

    • Bin4r pisze:

      Nie powiem, bo ciężko jest się odnaleźć w nowej 😛

      • Auto pisze:

        No nie? zupełnie inna gra 😉
        Tylko patrzeć jak fioletom staty w dół polecą 😀

        • zxc pisze:

          Dobrym graczem nigdy nie byłem, ale ostatnimi czasy zaskoczyło coś pod kopułą i w miarę mi szło. A do dzisiaj, gdy odpaliłem grę, zagrałem parę bitew… i alt f4. Tak jak mnie tłukli niemiłosiernie z każdej strony toto masakra. W jednej bitwie na 10 rozegranych zwróciłem tylko swoje hp. Zauważyłem, że arta zwłaszcza mi kuku spore robiła. Mapy niby stare, ale w moim odczuci są całkiem nowe. Znane miejscówki albo znacząco zmienione, albo ich w cale nie ma. Z jednej strony się wkurzyłem, ale z drugiej toto całkiem nieźle, bo tak jak by nową grę dostałem. Graficznie dla mnie bomba. Fakt, że należę do graczy dla których oprawa wizualna nie jest wyznacznikiem jakości gry, więc może nie podchodzę do tego bardzo krytycznie. Muzyka super. Szkoda tylko, że dzieciak mi spał i nie mogłem odpalić wota na głośnikach bo wystrzały, wybuchy, etc. zapowiadają się całkiem nieźle. Jak ktoś ma możliwości to polecam grę przerzucić na ssd. Mi znacząco skróciło się ładowanie map. Słowem podsumowania dla mnie łatka jak najbardziej na plus. Aczkolwiek znajdą się pewnie malkontenci, którzy i tak będą narzekać i płakać jakie to WG złe i jak to popsuło DARMOWĄ grę.

  15. Teravius pisze:

    Muszę przyznać, że na prawdę wygląda świetnie i aż chce się grać!

    Z problemów zauważyłem, że ALT-TAB nie wpływa zbyt korzystnie na wydajność w trakcie ładowania i w bitwie. Bez duszenia wszystko gładko idzie jak na razie.

    Warto było czekać 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.