Prosto z Supertestu: mapa Guilin

Przelot przez nowy prototyp mapy w azjatyckim klimacie. Będzie to duża mapa (1000x1000m), i półotwarta: dużo otwartej przestrzeni i dużo miejsca z możliwością ukrycia czołgu. Bazy są ulokowane na Wschodzie i Zachodzie, naprzeciwko siebie. Na tej mapie są trzy główne kierunki natarcia.

  •  Miasto pośrodku mapy. Większość starć będzie mieć miejsce właśnie tam i będzie wymagać sporo manewrowania. Jest tam obfitość kryjówek oferujących niezłe miejsca do strzału i jednocześnie pozwalających się osłonić od TDków wroga. Miasto jest odizolowane od reszty mapy: zależnie od tego jak rozwija się bitwa można stamtąd flankować wroga albo… samemu zostać oflankowanym;
  • Wzgórza na północy. Lokacja dla snajperów z wieloma możliwościami taktycznymi: blokowanie postępu przeciwnika albo wspieranie sojuszników na środku mapy, tworzenie flanki ze średnich, wyświecanie przeciwników lekkimi i jeszcze więcej;
  • Przesmyk koło jeziora. Ścieżka dla miłośników ryzyka, odpowiednia jeżeli chcesz szybko zająć świetną pozycję strzelecką albo wykrywać wrogów.

Dalszy rozwój tego prototypu zależy od wyniku Supertestów, tego jak ją odbierzecie i opinii, którą wystawicie. Na chwilę obecną nie wiadomo, czy mapa będzie zaprezentowana we wszystkich regionach.


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

3 komentarze

  1. PanArtur pisze:

    przy takiej dużej mapie boty się będą gubic.

  2. Lustereczo pisze:

    Powiedz przecier

  3. Dretwy pisze:

    Szkoda, że zapomniano o mapach zimowych i pustynnych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.