Test publiczny wersji 0.7.3

Kapitanowie!

Z przyjemnością przedstawiamy biuletyn deweloperski dotyczący aktualizacji 0.7.3, który zestawia wszystkie najnowsze zmiany. Przeczytajcie więcej i weźcie udział w teście publicznym, aby osobiście je wypróbować!

Macie już na sobie skafander kosmiczny? Aktualizacja 0.7.3 będzie odlotowa jeszcze bardziej niż zwykle! Przygotujcie się i zapnijcie pasy – w tegorocznym wydarzeniu primaaprilisowym opuszczamy Francję i ruszamy w kosmos! Będziecie też mieli okazję posłuchania nowych dźwięków, obejrzenia wizualizacji syren okrętowych i przetestowania nowego systemu unikania kolizji oraz innych nowości.

Runda 1 testu publicznego będzie trwać od 15:30 w czwartek, 15 marca do 14:00 w poniedziałek, 19 marca.

Uwaga! Ponieważ ta wersja aktualizacji jest wciąż na etapie testów, zmiany przedstawione w artykule mogą ulec zmianie i odzwierciedlają stan prac nad grą w momencie publikacji. Niektóre zmiany i nowe funkcje mogą zostać wycofane w ostatecznej wersji lub wdrożone w inny sposób. Zrzuty ekranów, wartości parametrów i szczegóły dotyczące mechaniki gry mogą nie odzwierciedlać ostatecznej wersji aktualizacji.

Zmiany w Rundzie 1

Bitwy kosmiczne powracają!

Szybko zbliża się 1 kwietnia, więc czas wydostać ze schowków skafandry kosmiczne i przygotować się do startu! Czekają na Was pełnowymiarowe operacje bojowe wśród gwiazd, w znajomych okrętach z zupełnie nowym wyglądem!

Czas się uspokoić, skoncentrować i ruszyć do Portu kosmicznego. Poczujcie moc galaktycznego zdobywcy! Walczcie zaciekle w przestrzeni kosmicznej między samotnymi planetami, w pasach asteroid i w świetle gasnących gwiazd. Ich blask będzie Was prowadził przez zimną pustkę, a asteroidy zapewnią Wam niezbędną osłonę.

Pamiętajcie, że Bitwy kosmiczne na głównym serwerze będą dostępne tylko przez ograniczony czas.

Warunki pogodowe

W bitwie uważajcie na dwa nowe lokalne zjawiska pogodowe: deszcz meteorów i pole psioniczne. Są całkiem chaotyczne i trudne do przewidzenia, ale żadna bitwa kosmiczna nie odbędzie się bez ich szkodliwego udziału. Podobnie jak w Operacji Hermes będą poruszać się one po mapie i zapewniać szczególne efekty wpływające na warunki starcia.

  • Deszcz meteorów zmniejszy wykrywalność i zasięg widzenia okrętów, a także skuteczność obrony przeciwlotniczej. Dodatkowo lotnictwo okrętowe nie będzie mogło właściwie działać: zjawisko to zmniejszy prędkość samolotów, zasięg widzenia i eskadr szturmowych, a także będzie niszczyć jeden samolot co 15 sekund.
  • Pole psioniczne powoduje największą redukcję wykrywalności okrętu, a także zasięgu widzenia okrętu zależnie od jego klasy. Oprócz tego pole zmniejsza maksymalny czas trwania pożaru o 1 sekundę i wyłącza Grupę naprawczą. Podobnie jak w przypadku deszczu meteorów, pole psioniczne zmniejsza skuteczność uzbrojenia przeciwlotniczego, ale nie ma wpływu na grupy lotnicze.

Statki kosmiczne

Podczas testu publicznego otrzymacie statki kosmiczne za wypełnienie określonej liczby łatwych misji. W porcie znajdziecie następujące jednostki:

  • Niszczyciel Flyfire (  X Gearing)
  • Krążownik Galaxy (  X Des Moines)
  • Pancernik Alldestroyer (  X [Großer Kurfürst])
  • Lotniskowiec Hellcarrier (  X Hakuryu)

Nagrody

Walczcie w kosmosie unikatowymi okrętami i otrzymujcie kontenery, w których znajdziecie przyjemne bonusy i specjalne emblematy.

Okręty biorące udział w walkach kosmicznych to prototypy obecnych okrętów X poziomu, z charakterystykami ekonomicznymi poziomu VII.

Gdy je otrzymacie, walczcie i wygrywajcie w bitwach na serwerze testowym. Nagrody otrzymacie zarówno na serwerze testowym, jak i głównym. Pamiętajcie: nagrody te będą się różnić od tych z serwera głównego.

Kosmiczni dowódcy

Wraz z unikatowymi okrętami z całego wszechświata trafią do Waszego portu następujący dowódcy:

Cybermedes

Golden Konung

Queen Bee

Hzrzngh (The Great)

Możecie przydzielać tych dowódców do dowolnych okrętów bez żadnych kar. Nie mogą oni jednak zostać przydzieleni do okrętów standardowych i premium ani zwolnieni ze służby.

W drugiej rundzie testu publicznego otrzymacie także możliwość wypróbowania „kosmicznych” kamuflaży na okrętach standardowych X poziomu w dowolnym typie bitwy. Opracowywanie okrętów będzie o wiele łatwiejsze na serwerze testowym; będziecie mogli sprawdzać nowe rodzaje wyglądu zewnętrznego na znanych Wam wodach. Nie traćcie czasu – zastosujcie kamuflaże i ruszcie do walki. Wygrywajcie w bitwach i zdobywajcie bonusy na koncie głównym!

Aktualizacje map

Podczas testu publicznego wersji 0.7.3 będziecie mogli przejmować strefy kluczowe rozmieszczone w nowy sposób na mapach:

  • Śpiący olbrzym
Stara/Nowa
  • Ziemia Ognista
Stara/Nowa
  • Gorący punkt
Stara/Nowa

W trybie dominacji będziecie mogli przejąć cztery strefy. Dwie z nich będą znajdować się na początku bitwy pod kontrolą zespołów. Oprócz tego na mapach Gorący punkt i Ziemia Ognista pozycje startowe obu drużyn zostały lekko zmodyfikowane, a każda ze stref kluczowych będzie teraz zapewniać po przejęciu 4 punkty co 9 sekund. Dołączcie do testu publicznego i prześlijcie nam swoje uwagi dotyczące tych zmian!


Optymalizacja mechaniki gry

  • W gorączce bitwy w World of Warships często zdarzało się Wam uderzać swoimi okrętami w niebezpieczne góry czy plaże. Dla Waszej wygody usprawniliśmy system unikania kolizji. Szansa na zderzenie z elementem krajobrazu jest teraz zdecydowanie mniejsza, dzięki temu, że ulepszony system uwzględnia teraz takie parametry, jak długość i prędkość okrętu.
  • Kara do wykrywalności za aktywne uzbrojenie przeciwlotnicze uwzględnia teraz jego maksymalny zasięg. Przykładowo: jeśli uzbrojenie o maksymalnym zasięgu zostało zniszczone, to kara do wykrywalności będzie oparta na stanowiskach o średnim zasięgu. Dotychczas nie było rozróżnienia między typami prowadzących ogień stanowisk przeciwlotniczych i liczony był tylko maksymalny zasięg wszystkich stanowisk. W wyniku tej zmiany zmodyfikowany zasięg wykrywalności zostanie również wyświetlony na minimapie.

Nowe efekty

Zgodnie z życzeniami graczy dodaliśmy animację syreny do wszystkich klas okrętów oprócz lotniskowców (dodamy ją nieco później). Nawet podczas gry z wyłączonym dźwiękiem będziecie mogli zobaczyć, jak sojusznicze okręty puszczają parę w gwizdek. Dodatkowo, możecie teraz użyć syreny także w porcie przy użyciu tego samego klawisza co w bitwie – domyślnie N.


Dźwięk

Wprowadziliśmy też istotne ulepszenia dźwięku w grze.

  • Procesowi ładowania głównej baterii na pancernikach będą teraz towarzyszyć dźwięki dzwonienia.
  • Dodaliśmy nową modyfikację ścieżek głosowych – „Narodowy +”. Możecie teraz korzystać z narodowych wariantów ścieżek głosowych dla standardowych dowódców oraz dla dostępnych unikatowych dowódców.
  • Graczom, którzy lubią skontrastowane dźwięki, proponujemy „Kompensację głośności” – nowy parametr w ustawieniach dźwięku. Pozwoli Wam on na podbijanie niskich i wysokich częstotliwości przy niskich poziomach głośności.
  • Oprócz tego dźwięk przelatującego pocisku będzie zależał od jego typu (odłamkowo-burzącego lub przeciwpancernego).
  • Zmiany w pozycji kamery będą odzwierciedlone w zmianach dźwięku wody i wiatru.

 

 

Źródło: Portal WoWs


barula

Pływający batyskaf bojowy. Monotematyczny wojownik autostrad uwielbiający historię, a w szczególności mongołów. W wolnych chwilach łażący po lasach romantyk z nożem i składaną piłą. Majtek okrętowy szukający dziury w całym, a w szczególności WoWsie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.