O modyfikacjach klienta gry – Konferencja Wargaming

O modyfikacjach klienta gry

Amway921: Czy na prośbę gracza będzie można ukryć pseudonim i statystyki wyświetlane podczas bitwy? Czy będzie możliwe zamknięcie gry przed modyfikacjami i użycie ich tylko z jakiegoś kontrolowanego katalogu z grami?

Pankov: Pierwsze. Ukrywanie nicku – w tej chwili nie prowadzimy żadnych prac w tym temacie: to oznacza, że wspomniana funkcja nie pojawi się ani za miesiąc, dwa czy trzy. Wiemy o problemie.

Drugie. Zamknięcie klienta. Jeśli chodzi o niepożądane modyfikacje dotyczące interfejsu bitewnego – tak, prowadzimy prace nad zamknięciem interfejsu w bitwie przed postronnymi modyfikacjami z możliwością dopuszczenia tylko tych modów, które „przyklepiemy” i na których używanie pozwolimy.

EviL GrannY: Na jakim etapie prac jesteście?

Vspishka: Było o tym mówione dwa lata temu. Zbierano moderów do współpracy.

Pankov: Kontynuujemy z nimi współpracę. Obecnie w fazie testów znajduje się oficjalny portal z modami – wgmods.net. Z czasem pojawi się w naszym Game Center. W tej chwili zespół pracuje nad zamknięciem interfejsu widocznego podczas bitwy (przed modami). Trudno jest podać konkretne terminy. Nie jest to łatwe zadanie.

Jove: Czy powstanie sklep z modami?

Beletsky: Nie sklep, ale katalog. Dlaczego prace nad tym zajmują dużo czasu? Oprócz modów można znaleźć wiele sposobów na obejście i złamanie zabezpieczeń gry.

EviL GrannY: Na Mapie Globalnej występują „Mgła Wojny”. Dlaczego nie wprowadzić tego na randomie?

Pankov: Ponieważ jest to pracochłonne dla serwerów. Liczba bitew jest nieporównywalnie większa. Być może wprowadzimy to dla poszczególnych trybów, np. dla Bitew rankingowych.

Jove: Zachowanie graczy nie stanie się jeszcze bardziej nieadekwatne?

Pankov: Być może. Możliwe, że ukryjemy specyfikacje maszyn, ale zostawimy liczbę rodzajów maszyn w drużynie przeciwnika (patrz np. 5 TD, 2 LT, etc.).

via WoT VK


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

1 Response

  1. Todeskult napisał(a):

    Symptomatyczne jest to że nie ma na tym oficjalnym portalu XVM’a (choć jest podstawowym elementem 90% mod-pack’ów).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.