O mapach – Konferencja Wargaming

O mapach

Ushakov: Rozumiem, że rozmowę o rebalansie można uznać za zakończoną. Będąc w temacie technologii. A co z mapami?

Pankov: Porozmawiajmy zatem o mapach.

Vspishka: W wersji 1.0 pojawił się nowy rodzaj drzew – jodły. Mają inny rozmiar i w pełni potrafią maskować czołg. Przedtem nie było takich obiektów. Dlaczego pojawiły się właśnie teraz?

Jove: Uzupełnię to. Niektóre mapy zostały radykalnie zmienione. Np. Redshire lub Erlenberg.

Pankov: Dlatego uruchomiliśmy Piaskownicę i test publiczny. Choinki w przyrodzie mają właśnie taką formę.

Vspishka: Na wszystkich mapach, w których się znajdują, zmieniają maskowanie. Dają przewagę, ponieważ nie można wykryć wroga.

Pankov: Mamy zbyt mało danych z obecnego testu publicznego, a wyciągane wnioski mogę okazać się zbyt pochopne. Jeśli to koniecznie, poprawimy to.

Wracając do temu: zmiany cen amunicji Premium w patchu 1.0 nie będzie. Ona będzie później, może w 1.0.1. Niestety różne warianty przeprowadzanych testów nie dają 100% informacji o zachowaniu i taktyce na niektórych mapach. Jesteśmy zmuszeni sprawdzić to bezpośrednio w kliencie gry.

Zgodnie z tezą „Obiecali nie zmieniać, a jednak zmienili”. Nie da się ich zmienić tylko wizualnie. Stare mapy musiały zostać mocno zmodyfikowane.

Amway921: Dlaczego nie utworzycie mapy lustrzanej?

Pankov: Próbowaliśmy, ale nie jest to dobre rozwiązanie. Jest jedna taka mapa w grze, nawet tam brakuje balansu stron. Są takie ważne czynniki, jak humor gracza. Na przykład, jeśli chce wejść do kolejnej bitwy szybciej – model jego zachowania w bitwie różnić się będzie od prognozowanego / przewidywanego, nawet na lustrzanych mapach. Obecnie opracowywanych jest 5 nowych map, zarówno miejskich, jak i nie. Urozmaici to pulę map.

Vspishka: Istnieją małe mapy, jak Kopalnie czy Ensk – dlaczego dostępne są dla 10-tych poziomów?

Pankov: Jeszcze przez długi czas będą dostępne dla 10-tych tierów. Rozpoczęliśmy prace nad rozbudową przestrzeni na mapach Ensk i Karelia. Poszerzyliśmy granicę do 1,2 x 1,2 km, co daje nam możliwości zmiany.

Beletsky: Nowy silnik klienta 1.0 to nie tylko mapy w wersji HD, to również nowa, szeroka gama narzędzi do edycji tych map. Oznacza to, że wiele zmia wewnątrz map możemy wykonać znacznie szybciej i lepiej, niż to było do tej pory.

via WoT VK


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.