O Artylerii – Konferencja Wargaming

O Artylerii

Amway921: Artyleria. Fakt, że teraz nie wyrządza więcej obrażeń, jest w porządku, wszyscy są wdzięczny. Ale fakt, że robi to dokładniej i na dużych obszarach, a nawet z ogłuszeniem, wydaje się być problemem. Dlaczego, na przykład, nie zmniejszycie efektu ogłuszenia, jeśli kilka art obrało sobie Ciebie za cel?

Pankov: Wyniki testów pokazały, że ogłuszenie jest tą rzeczą, która czyni artę pożyteczną dla drużyny. W tej chwili uważamy, że sytuacja SPG się unormowała. Są problemy na średnich i niskich poziomach artylerii, ale opracujemy złoty środek i na tę ewentualność.

Beletsky: Być może, zmniejszający współczynnik ogłuszenia zostanie rozwiązany w ramach nowych umiejętności i perków załogi lub wyposażenia. W najbliższych możliwych „Piaskownicach” postaramy się to sprawdzić.

via WoT VK


Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

33 komentarze

  1. amidamarhu pisze:

    Ja bym chciał zablokować artylerii dostęp do xvm! Niech grają bez a nie klepią boś zielony, niebieski czy fiolet.

  2. dj pisze:

    lepiej zlikwidujcie oszustów co grają modami

  3. Wik pisze:

    Kuźwa narzekanie na arte jest najmniej uprzywilejowana. CO chwila nowa premka żeby robić załogę, tylko nie arta. Kuźwa a arty są tylko 2 premium. Zobaczcie ile trzeba srebra stracić żeby mieć przykładowo 5 perkowa załogę na arcie. Pograjcie na X tierze arta zobaczycie jak sreberka znikają.

  4. Maciej pisze:

    Dlatego rzuciłem do gówno dla AW i WT

  5. parabole tańczą pisze:

    jak dla mnie wolałem starą artę, zarówną klikając jak i jeżdżąc lajtem czy HTkiem…
    skrócony czas celowania, większy splash, ogłuszenie i częściej padające moduły… bardziej irytujące no i taka arta znacznie częściej niż dawniej jest w stanie ściągnąć lajta w ruchu pomimo manewrów

    • Płaczek pisze:

      Arta zawsze bazowała na RNG. Strzały z czapy czasem wchodziły centralnie, nawet bez skupienia. Teraz klikanie jest nieco łatwiejsze, bo nawet nie trzeba zadać DMG, by ogłuszyć. I to imho jest troszkę z pupy, bo wg mnie dopiero zadanie dmg’u powinno ogłuszać, a nie powiew piachu po wybuchu pocisku. Co do częściej padających modułów. Wydaje mi się, że padają częściej mimo, że obrażenia do modułów zostały znacznie ograniczone. Stary CGC miał 315 wartości uszkodzeń dla modułów, a nowy 155. Możliwe, że WG podkręciło nieco szansę na uszkodzenie, ale przez to, że ta wartość jest niska nigdy nie widziałem by jakiś moduł, poza gąsienicami, zniszczył się od razu. No i do tego mamy równowagę w postaci odnawialnych materiałów eksploatacyjnych.

  6. Type5Heavy pisze:

    spróbuj wyjechać typem 5 jak są nawet 2 arty w przeciwnej. nawet osłony przeciwodłamkowe nie pomagaja. sieczka straszna a co chwile zerwane gąski i wybita cała załoga

  7. The_Apeir0n pisze:

    co za spierdoliny, problem jest i to duzy
    poza tym to nie niskie a wysokie tiery arty sa niezbalansowane

  8. Ci4p4Ty pisze:

    A ja chce starą arte 😀 to było coś dostałeś i grasz dalej a teraz jak dostaniesz 50 razy na minute jesteś wyłączony z bitwy i łatwym celem bo nic nie możesz zrobić….. przerąbane

    • 2BolceWOlce pisze:

      I tak nie dogodzisz byl placz ze arta sciaga heavy na hita i jest placz ze ktos nie potrafi sie schowac i arta go tlucze.
      A tak naprawde dzieki artom ta gra sie jakos kula bo bez niej wszyscy siedza w krzakach i czekaja na zbawienie.

      • Maniek pisze:

        Ja gram odwrotnie. Jak jest arta to się chowam i czekam na zbawienie.

      • Artylame pisze:

        Schować? Gdzie się schować jak ma taki spałaś że może walić za górki? Good luck w ciężkich na prochorowce czy malinowce. Art miała balansowac kamperow a tylko zwiększyła kamperow a że zaprzeczają dowodzi tylko temu, że wg łże i łżeć będzie.

      • Bonzoj pisze:

        Nie wydaje mi się bardziej ludzie kampią gdy arta jest a zreszto jak arta wali w kamperów skoro ich nie widzi ona wali w przepychacze i psuje gre jak chcesz linie pusznąć i są 3 arty to jest pewne że tego puschowania nie przeżyjesz a kamperzy kampią dalej obrywają zawsze ci co nie kampią wienc takich bzdur mi tu nie pisz

  9. Roophert pisze:

    Hmm, ja bym powiedział, ze na średnich tierach arta jest OK, a na wysokich jest problemem. N średnich są jako takie obrażenia, jakieś ogłuszenie, ale arty X poziomu zadają duże obrażenia (~500 dmg w zależności od pojazdu) i bardzo długi czas ogłuszenia…

  10. Maxcom_21 pisze:

    Niech zagrają jakąś ciężką maszyną np. KV-2 kiedy w przeciwnej drużynie są 3 arty… To jest porażka jak się uwezmą…

    • Szczecinianin pisze:

      I ty to nazywasz dziecko cięzkim ?? Zagraj Mausem jak masz 2 arty w przeciwnej….No chyba że jeszce takiego tieru nie masz …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.